Jump to content

А4 Б7 1.9 TDI върти, но не пали


fr1nklyn

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес го закъсах в нищото. Сутринта колата запали без проблеми, но като се опитах да тръгна изгасна и сега само върти, но не иска да запали. Запали от 1/4 оборот, но след 2-3 мин работа на място, започна да притриса.

 

И преди ми се е случвало да започне да се тресе при първо палене, без значение на топло или студено и като мина 10-на метра и спра на място, да не се тресе повече.

 

Скоро сменихме 4-те дюзи, защото започна да пуши много и се оказа, че 2 са "пикаели". След смяната на дюзите, болтовете и О-пръстените, колата спря да пуши и разхода, като че ли падна малко. Струва ми се, че притрисането се появи след смяната, но не мога да кажа със сигурност, а и не е на всяко палене, а 1 на 10 пъти...

 

Проблемът в момента е, че съм на километри от София, не знам дали има сервиз на близо, и няма как да я закарам на майстор веднага. Трябва да мисля някакъв вариант за репатрак.

 

Имам 1/2 резервоар и ми се струва, че имам акумулатор, защото върти. Лампата на подгревните свещи се включва, като дам на контакт, което предполагам означава, че работят. Погледнах бушоните, като отворя вратата на шофьорското място, но предполагам че има и други?

 

Идеите какво да пробвам са добре дошли :)

 

Благодаря!

 

 

EDIT: Видях, че има и релета под волана, ще гледам за реле 416 на горивната помпа, за което пишат в нета, че често дава проблем.

Редактирано от fr1nklyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва диагностика,така трудно ще разбереш ,да не кажа и невъзможно къде е проблема,може да е дебитомер,датчик колянов вал,темп датчик и т,н,

помпата като дадеш на контакт се чува как върти малко и спира

притрисането може да е от хлавави връзки на дюзите,ама това го знае само който ги е сменял

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подозирам кабелите на дюзите за притрисане. Играл съм го вече със А3-ката, там ги пръсках с контактен спрей и с много тънка пинсета ги бях събрал малко.

 

Не успях да сваля едната чистачка, за да сваля кората под чистачките и после кората на ECU-то. Исками се да видя релетата при него... Сега съм я напръскал с WD40 и ще изчакам малко.

 

Нагоре ли се вдига тази кора под чистачките, за да се извади канала, където влиза? Като гледам при мен не помръдва.

Редактирано от fr1nklyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш за решетката под чистачките при мен е залепена за стъклото ,но ти си с б7 там не знам дали е по-същият начин,при мен не се налага да е свалям за да стигна до еку-то,със подходящ инструмент става развиването на капака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората под чистачките беше яко заяла, изважда се на 90 градуса от стъклото - с една отвертка леко я подпъхнах и излезна. Рамото на другата чистачка не успях да го сваля, но не ми и трябваше. Като я надигнах леко излезна и кората на ECU-то, завъртяна е в края и нямаше как без да надигна тази над чистачките.

 

Над ECU-то има една пластина, която се сваля като се натисне навътре, за да излезне от зъбчето и после се дърпа нагоре.

 

Вдигнах ECU-то и се появи това реле 614, не е било 416... Свалих го и като гледам, че 2 от "крачетата" му се нагорели яко. Утре ще се опитам да взема едно ново, та дано се окаже от него.

2.jpg

1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това трябва да е релето за управлението на подгревните свещи,70А за друго не се сещам,съмняваме да е в него проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Google-нах парт номера, който е изписан на него( 8E0951253 ) и пише че това е Fuel Pump Relay( Релето на горивната помпа ) - https://www.europaparts.com/fuel-pump-relay-8e0951253.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакво усещане, че наистина vladimir е прав и не е от помпата... Дано не е така, но сега дадох на познат да пробва да запали докато слушам релето и наистина "клика", а и помпата се чува също. Преди не можех да го пробвам сам, но знам ли..

 

Пробвах и да махна акумулатора за няколко минути, забрави си ключа, обучих го, но пак не запали :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Аз имах същия проблем, но при мен след много въртене палеше. Под задната седалка е помпата за нафта(тази в резервара) извади я и ще се учудиш колко боклук има. Провери дали работи и прави нужния дебит, почисти и затвори.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, оказа се че о-пръстените и/или дифтунгите не бяха сложени както трябва. Наистина с много въртене и моята накрая запали... Смених отново ремонтния комплект на дюзите и вече пали.

Лошото е, че на два от болтовете на дюзите са с пружинка, защото е била превъртяла резбата и ме притеснява от това да не се е получил проблема. Т.е. да го очаквам пак :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вече около 1000км нямам проблеми. Дано не изпусне. Има вариант да е било от неправилно слагане на дюзите - примерно да са били излезнали или скъсали о=пръстените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Тезни дни пак има едно доста силно тресене точно след като запаля. Докато не тръгна не спира. Разбира се, почти веднага тръгвам, за да не мъча каруцата... Дано не се окажат пак дюзите, защото ако пак ги извадя и сложа, ще ми е точно за 3-ти път...

Чакам VCDS тези дни. Да се понауча малко и ще прикачвам логове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 30.04.2018 г. at 15:35, fr1nklyn написа:

Тезни дни пак има едно доста силно тресене точно след като запаля. Докато не тръгна не спира. Разбира се, почти веднага тръгвам, за да не мъча каруцата... Дано не се окажат пак дюзите, защото ако пак ги извадя и сложа, ще ми е точно за 3-ти път...

Чакам VCDS тези дни. Да се понауча малко и ще прикачвам логове.

 

Да тръгваш веднага сутрин е много вредно за мотора. Изчаквай няколко секунди докато помпата качи масло до клапаните.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявате ли леглата в главата на които ляга дифтунга на дюзата?

Ако не са гладки или износени вследствие клатенето на дюзата, трябва да се райбероват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...