Ogiiiii Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Здравейте, преди няколко месеца се появи един неприятен проблем на а3-ката- взе често да се чува едно пукане, колата се давеше най-вече в ниските обороти и т.н. Скоро отидох при познат майстор, който установи,че проблема е в бубината.Смениха я, но след няма и седмица- същия проблем. Отидох, смениха ми я за около ~100на лв ( казаха, че гаранцията е 6 месеца все пак) и след няма и още една седмица- колата даже не палеше. Добутах я до познат майстор взе да пробва какво ли не вкл бензинова помпа, докато не се сетих за бубината. Хубаво, че пазих предната и я сменихме. Реакцията на майстора беше, че тази марка- Mobiletron е много калпава и нищо чудно да е прави такива проблеми. И все пак ми е чудно колкото и калпави да са, възможно ли е за такъв кратък период 2 да издадат багажа. Познатия майстор уж щеше да поеме и втората смяна, но така и не го направи. След известно чакане и напомняне реших да си взема нова от този, който помогна по-рано, още повече, че е на 20м от нас от нас буквално. Предложи ми два варианта- за 140лв (забравих коя беше марката) и за 180лв на BERU, за която каза, че дава гаранция. От малко време съм с BERU-то за някакви генерални изводи, но се чудя възможно ли е друг проблем да има, които да гара тези бубини така бързо да издават багажа. Та евентуално да се взимат мерки навреме преди и тази да е дефектирала. До колкото знам, свещите може да доведат до проблеми с бубината. Макар, че мойте сравнително наскоро са сменяни... Та това е казуса ми като цяло, мерси предварително на отзовалите се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Koлега,имах и аз такъв проблем с бубината само на един цилиндър не работеше.Свещите бяха на много километри с голям луфт на електродите,провери си луфта.Аз мойте ги направих с 0.7 луфт и нямам проблеми вече 4 години с новата бубина BERU.Може и от повишено напрежение на алтернатора да ти изгаря бубината,но свещите ако са с голям луфт се товари бубината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ogiiiii Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Благодаря за мнението, колега! Ще ги погледна значи и аз свещите, че да не сменям 3та бубина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan9999 Публикувано 12 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2018 Колега и аз съм патил с по-евтини бубини и в момента съм с BERU точно, вече година да чукам на дърво е топ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Ако тече капака на клапаните и дави бобините в масло никоя няма да издържи.Ако свещите са от рождението на колата също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 (Редактирано) кабелите също са важни. Свалят се и се мерят! Това някой майстор направи ли го? или дирекно ти вика- купувай бобина. За това пробиват толко бързо. Трябва да са 5-6 килоома. Свещите трябва да са без буква R т.е. да нямат резистор. Ако всичко е в норми няма да има драма с бобината и колата няма да прекъсва Редактирано 13 Декември 2018 от bob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Моя е грешката,не дочетох и разбрах,че става въпрос за А3ка с COP бобини.При бобината с 4 извода го няма проблема с маслото,но проблема със свещите и кабелите си го има.Съпротивлението дали е в кабела или свещите на бобината и е през ... високото напрежение.Въпроса е да не се обзаведете с кабели със съпротивление и свещи със съпротивление,или и двете без съпротивление.За да се разбере проблема с кабелите взимате една пръскалка за стъкла пълните с вода и по тъмно почвате да пръскате кабелите,преискри ли един,всичките в коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване