Audifen3 Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, имам едно питане... От това лято минах на дизелова а3-ка 2.0 TDI 140 к.с. Автомат, среден разход на дисплей ми 6.6-7 а реално колата гори 9 в последно време ( малко студено беше в Русе). До сега не гореше чак толкова много.. колата е автомат със 225/45/17 Runflat гуми. Имам точно 2 светофара докато илзяза оъ града и после около 12 км извънградско като тези светофари не са много натоварени. Нормално ли е ? Редактирано 30 Януари 2018 от Audifen3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) Не в. Но ако колата е студена има вариант. По колонка ли е 9/100 или само на борд компютър ? Редактирано 31 Януари 2018 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Защо си с рънфлет гуми? Тежки, втвърдена возия и скоростно разбиване на окачването. Разходът по колонка ли е? Филтър кога си сменял и дебитомер чистил ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 човекът си е казал - " среден разход на дисплей ми 6.6-7 а реално колата гори 9 в последно време " - и според мен е много, освен ако не я кара само в S режим или има някаква нафтова печка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Аз на моя бензинояд му докарвам вече амааа точно 13 Пловдивско-гадно разбирай сутрин 5км спирам обяд трафиче 5-10 спирам....вечер от 6 до 7 яко...разход гледам само колонка фул друг метод не познавам делиш си литрите на километрите умножи Х100 и ще получиш крайният резултат. Борда може да се калибрира ако има голяма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Misho до колкото си спомням си с 2.0ТQ? Просто за сравнение .. не съм имал възможност да засека реално с друг колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 М дааа него търкалям сега в БГ. Абе направо може да кажем среден разход 9-10 при все че го лигава много с какво ли не. Доволен съм мен ме устройва не ме плаши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 On 1/31/2018 at 0:36 PM, baha said: Защо си с рънфлет гуми? Тежки, втвърдена возия и скоростно разбиване на окачването. Разходът по колонка ли е? Филтър кога си сменял и дебитомер чистил ли си? Не съм съгласен, майстора ми кара рънфелт зимни и летни гуми на неговата А3 и си вози нормално, и гумите са си тихи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenbv Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Аз на А3-ката, но с мотор BMM (с DPF) и DSG под 8.5/100 градско не съм падал. Зимата до 9.5-10/100 е стигал градският разход, но аз я държах навън на студено и пътувах на къси разстояния с доста "светофарно" каране. След като смених разпределителният вал и повдигачите разхода спадна малко, но при всички случаи не стана 6-7. Но при твоите 2 светофара и 12 км извън града, може би има нещо гнило.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) @TeRRaNoiD това, че майстора ти кара рънфлет ( не знам на каква кола, но масово bmw излизат с рънфлет, заради спестяването на резервна гума), не означава, че описаните от мен симптоми не са доказани от практиката при атомобили без фабрични рънфлет гуми, а и никъде не съм казал, че гумите са шумни. Замисли се, с какво е по- различна рънфлет от обикновена гума? Вероятно усилени стени, за да не я разпори джантата като се спука и легне върху борда. Тия усилени стени, за да поемат тежестта на купето без джантата да ляга на борда, докато се прибереш вкъщи, ще са бая усилени. Следователно ударите, които поемат рънфлет гумите по пътищата, не се поемат от тях, а от периферията и окачването на автомобила, защото тая стена ня може да се свие/ сгъне толкова, колкото при обикновената гума. Отиди при различни гумаджии, вероятно ще ти потвърдят думите ми. Вземи една обикновена и една рънфлет гума в еднакъв размер и ги сложи на кантар да видиш и другия им основен недостатък. Редактирано 1 Февруари 2018 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Не успорвам мнението ти, А3 БКД му е колата, рънфелт гуми кара от 4 години, по-тежки са, но разхода който дава по колонка колата си е стандартен, колкото до натоварването което пренасят по окачването, не знам, само биалетки са сменяни по окачването за 4-те години.А и с усилените си стени, колата е адски устойчива в завоите с висока скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audifen3 Публикувано 10 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Колата е с runflat понеже така я купих и от тази пролет ще ги сменя, иначе и моята стои на вън, разхода е по колонка. До декември месец не бях я засичал колко ми гори но от тогава започна да ми се вижда много и реших да я засека... пробвах със всички бензиностанции, разлика от около 10 км не повече. Ще чакам докато се стопли времето и ако си остане такъв разход ще се търси проблем. Благодаря за мненията Забравих да споделя септември месец е обслужвана изцяло, не я карам в S режим дори рядко минава 2000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване