mr.dapper Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) Първо здравейте на всички колеги от групата!!! Искам да Ви запозная с моят скромен проект. Та така..... След много лутане и търсене по автокъщите на перфектната кола (за мен подчертавам) откъм една стокова и изчистена визия и добре работещ мотор за годините си, се нагледах на какво ли не, и най-накрая след два пъти изпускане на нотариус, колата беше вече моя собственост. Накратко за колата - стоково Audi A3 8l 1.8T AGU Engine (150hp) 97г. , с добре работещ мотор и една покъртителна визия(вътре и особено отвън) от предишния собственик. Та така, стига вече празни приказки време е за екшън(малко снимков материал). Ето я и нашата първа среща - намръщени естествено докато се опознаем...: Още малко информация относно колата - външно и вътрешно беше ужас... Отвън беше поела доста удари.. Едни от тях са – на ляв и десен преден калник, нацепен кит на задна броня, застръгване от камион от дясната страна и за капак естествено беше бита от градушка главно на предният капак и тавана, който пък беше с паднал лак... Отвътре беше с отвратителен салон (поне за мен) от тъмна алкантара, четирилъчев волан и табло с фул фис, което пък за сметка на това не отчиташе горивото правилно.. Екстрите, които все пак ме устроиха бяха, че беше с по-новия ключ и претапициран черен таван.. Естествено не можах да се стърпя и след закупуването на автомобила и закупих първата и глезотийка, а именно - трилъчевия волан: След обслужването и разговарянето с майстора ми разбрах, че от всичките тези забележки, поне двигателя бях уцелил, който мъркаше като малко котенце(сток)... Маслото, на което заложих бе Castrol Magnatec 5W-40 C3 Fully Synthetic, a след известно време закупих още малко глезотийки за колата като: китайски Blow Off AutoGauge, Гърне от неръждавейка с вход 63мм и даунпайп на 76мм: Последва естествено направата на генерация с пайп на 76мм, който се редуцира на 63мм и така до крайното гърне. Реших да поразчупя визията малко, като ми изпаднаха диодни стопове подобни на фейслифт модела, фарове с ангелски очи и спортна решетка: Естествено сезонът беше лято, което беше пълно със емоции, а след това дойде ред и на зимата или както са казали хората – „Сезонът на всеки един 18г. Кен Блок“... Естествено и след първата ни година, за колата настъпиха доста промени - и хубави и лоши, като вече почти бях решил какво точно ще правя с нея.. Първо ще започна с лошите, когато я запалих една сутрин, колата спря да прави налягане и се оказа че глупавото к03-011, беше дало фира.. Понеже съм студент и колата си е ежедневка и поставих в началото на закупуването и газов инжекцион Рамано Антонио, за който много хора може би ще ме упрекнат (Ново поколение газови уредби), който има и допълнително монтиран съд с масло, за да запази мотора. И тъй като споделих, че колата е ежедневка, за в момента трябваше веднага да намеря читава к03-ка... След търсене из форуми и обяви на коли на части, най – накрая попаднах на перфектната турбина без грам луфт и пукнатини. За съжаление след седмица каране с новата турбина, съединителят се предаде, като последва закупуването на едномасов твърд маховик от Golf 3 ABF 2.0 150hp или Corado G60 със съединител и притискател SACHS (228mm). Та така сега започвам с хубавите работи: За близо една година успях да сменя доста неща по-колата. Първо на ред беше да разкарам гадните 15-ки и да сложа мечтаните за мен 18-ки от Ауди А8 (Alloy Wheels) с чисто нови гуми (225/40/R18) и с боядисани червени апарати, а след това и разбира се спортно регулируемо окачване TA-Technix. След известно време каране разбрах, че това не е моята визия (тип: underground) и реших да гоня нещо класическо и изчистено (simple) като купих също и глезотийки за интериора: оригинално антикрило за 3-тата врата (багажника), фейслифтов волан и лост, средна конзола от пиано лак от Ауди С3, Салон - синьо каре (любимият ми), фейслифт решетка, фейслифтове фарове (с които да прогледне като хората), лип от Seat Leon Cupra и естествено беше дошло времето за разкрасяване на "белязания": - преден капак, 2-ва предни калника и задна броня. Преди да влезне колата за боя фаровете бяха изпратени на колегата от Кръвна група - Ауди, @Stoqn Gologanov от SG Design. Междувременно бях монтирал и уреди за налягането на турбината и температурата на маслото. И така това бяха последните снимки на "белязания". Като си поговорихме с бояджията уточних, че гоня изчистена визия.. Уточнихме и още доста неща около колата и вече с нетърпение очаквах крайният резултат. Ето и първото ми посещение при “Mr. Dapper” В един доста слънчев и горещ ден, получих позвъняване от бояджията и се втурнах като луд веднага към Димитровград да видя какво става с количката ми... Резултата почти беше налице: И веднага щом разбрах, че след два дни колата ще е при мен задействах нещата с автокаското... И след два безсънни дни отидох да си я прибера.. Когато отидох и видях колата за миг помислих, че това не е моята кола, но уви тя беше... Последва и естествено първата ни баня И сега малко картинки направени от разходки с най - доброто и приятелче, а именно S3-ката на колегата @killfame, който е мой много добър приятел: Със сигурност има и неща, които изпускам, но като цяло гледам да не съм отегчителен... Като цяло почти успях да завърша визията на автомобила, която е на 90% понеже ми остана да пребоядисам само джантите и да махна 2-то черни лъча от тях... Та така стига празни приказки, глупости и снимки, почти постигнах визията на колата, която целях и нямаше просто как да оставя кола с визия без вървеж или точно като този лаф - „върши ти работа, но не ти прави кеф“... Сетъпа, който съм подготвил е за 250-70к.с., който ще ми е предостатъчен тъй като казах, че колата е ежедневка още в началото на темата. Искам да благодаря отново на колегата @killfame, който ми дава нужните съвети и насоки в скромното засилване на автомобила ми: Турбо: K04-023 от Audi S3 8L/Seat Leon/TT Колектор: Оригинален чугунен колектор, който изпадна от Ebay и няма грам пукнатини. Даунпайп: K04 Super Street Performance 3inch(76mm) Downpipe Дюзи: Дюзи от S3 8l - 386cc FMIC: Размер на кулера - 550х180х65мм (вх/из - 63мм) с пътища на 63мм Blow off: Оригинален FORGE MOTORSPORT TWIN PISTON ATMOSPHERIC DUMP VALVE Имам още помпа, маф хаузинг от 2.8 ВР6 и в момента ще правя къстъм интейк от турбото към филтъра, който ще е на 76мм.. И тъй като скоро ми предстои пълно обслужване, колата ще се обслужи и след първа пролет, евентуално към лятото се надявам живот и здраве частите вече да са на колата и да видим какво ще покаже диното... Със сигурност има и неща, които изпускам, но взимам да ставам досаден, така че дано не съм ви отегчил с темата пичУИ.. Лека вечер от мен, ако има въпроси - драскайте Редактирано 31 Януари 2018 от mr.dapper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr.dapper Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) Забравих да споделя малко информация и за стоповете.. След като купих стоповете ги изпратих да се фолират с фолио, но след близо година и нещо, фолиото се беше нагърчило и отлепило от слънцето... Когато говорих с бояджията, стоповете бяха едно от важните неща на колата, а именно да се затъмни само задната светлина (белият участък на стоповете), а червеният участък да се потъмни леко и след това цялостно да се лакират. Когато колата беше при мен реших, че нещо им липсва и понеже уча в Технически университет, си купих реле(модул) за премигване на стопове или така нареченият - "Flashing" ефект.. След 10 минути работа релето беше на колата, а ефекта беше повече от задоволим: Редактирано 31 Януари 2018 от mr.dapper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr.dapper Публикувано 10 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Здравейте, отново. Понеже съм в почивка между семестрите и скоро колата трябва да се започва, реших да монтирам кулера докато имам някакво останало време и с много мъки без канал или подемник със спортното окачване - успях!!! Също и успях да заснема само най-важните неща в процеса на монтирването... Така направихме планките за кулера от към гредата: Вече и на колата: И крайният резултат е вече на лице, а след 2-3 дена и вече в завършен вид с бронята!!! Лека вечер от мен, ако имате въпроси - драскайте! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr.dapper Публикувано 13 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 Привет, колеги! Обещах да покажа как застава кулера заедно с предната броня и къде я изпилихме точно. Отначало бях скиптично настроен, защото не мислих, че ще се получи добър резултат... Самият интеркулер беше точно на средата и бях повече от доволен от резултата в предвид, че преди 6 месеца дадох 1200 лева за боя и трябваше да се изпилява бронята.. Ето снимки и на последните части от пъзела, които бях закупил. И тук вече вкъщи, прибрани и чакаме вече пълното обслужване, а след него е време за частите на колата, които чакат да влязат в действие. За масло мисля да заложа на Bardahl 5w40 XTC, кажете и Вие по едно мнение за него, ако сте го ползвали. Понеже ще се прави обслужване, дойде ред и на предните спирачки. От колега във а3/с3 групата закупих предни дискове с накладки, апарати, супорти, дискове и маркучи от с3, които са 312мм. Искам да благодаря на колегата @killfame отново, че ме улесни много с интейк-а, който ми продаде от турбото към филтъра, а именно 80mm Badger5 V2.2 с билет фланец за студената перка. Още малко снимки на интейк-а заедно с маф хаузинга, който е на Bosch от Golf 3 2.8 VR6. Размерите на хаузинга са вътрешен диаметър 70мм/2.75" инча и външен диаметър 76мм/3" инча. Така застава билет фланеца на студената част на перката: А тук вече заедно с маркуча и кутийката на дебитомера: Лека вечер от мен, колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksey382 Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 На 2/13/2018 at 18:13, mr.dapper написа: Привет, колеги! Обещах да покажа как застава кулера заедно с предната броня и къде я изпилихме точно. Отначало бях скиптично настроен, защото не мислих, че ще се получи добър резултат... Самият интеркулер беше точно на средата и бях повече от доволен от резултата в предвид, че преди 6 месеца дадох 1200 лева за боя и трябваше да се изпилява бронята.. Ето снимки и на последните части от пъзела, които бях закупил. И тук вече вкъщи, прибрани и чакаме вече пълното обслужване, а след него е време за частите на колата, които чакат да влязат в действие. За масло мисля да заложа на Bardahl 5w40 XTC, кажете и Вие по едно мнение за него, ако сте го ползвали. Понеже ще се прави обслужване, дойде ред и на предните спирачки. От колега във а3/с3 групата закупих предни дискове с накладки, апарати, супорти, дискове и маркучи от с3, които са 312мм. Искам да благодаря на колегата @killfame отново, че ме улесни много с интейк-а, който ми продаде от турбото към филтъра, а именно 80mm Badger5 V2.2 с билет фланец за студената перка. Още малко снимки на интейк-а заедно с маф хаузинга, който е на Bosch от Golf 3 2.8 VR6. Размерите на хаузинга са вътрешен диаметър 70мм/2.75" инча и външен диаметър 76мм/3" инча. Така застава билет фланеца на студената част на перката: А тук вече заедно с маркуча и кутийката на дебитомера: Лека вечер от мен, колеги! Колко ти излезнаха джатите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ep_silver Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте , Накратко - за първи път ми е ( да пиша във форума де ) и като цяло съм лекинко нов из тия среди ( интернет форуми за коли:) ви.н. наги съм гледал с леко недоумение хора окоо мен които водят разговори на тема автомобилни форуми и т.н. Но след бая ровене и лутане опрях и аз до тук ( това в кръга на шегата де - че нали в наши дни винаги накой може да се почувства засегнат от нещо си - та се опитвам и Аз да бъда Толераст ) Дилемата ми е слеiдната - Имам си едно А3 1.8Т 150 hp - Audi sport ( не съм наистина компетентен каква е разликата м/у ауди спорт и S-line - и нали ако може да не бъда линчуван за това ) и нз дали има значение де ( снимката на логото ще я прикача . Питането ми е следното - тъй като не искам ( или по скоро май немога ) да се разделям с количката , въпреки наличието на А6 и Grand Cherokee + че не е карана повече от 1-2 км на месец за последните 2 г ) реших да си започна мини проект/хоби ( нали освен риболов и тн.) Та след всичкото това ненужно обяснение стигам до въпросът : Какво е максималното което може да се извлече от тази кола ? като remap ; Като подобрения ; и къде в България може да бъде направено p.s. Ебати дългото писане за няма и 10 думи ( и никак явно не накрато ) p.p.s. Благодаря ви предварително p.p.s. ако въпроса би трябвало да е в друга тема , ще се радвам да бъда насочен на там Редактирано 29 Ноември 2019 от ep_silver Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване