Berjo Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Здравейте. Наскоро си купих ауди а4 б6 2.5тди 163кс. Имаше за смяна следните неща: десен тампон на двигател и тампон на скоростна кутия. Цялата кола се тресеше включително вътре и лоста Сменихме ги, с нови естествено, на средна хубост от 200лв, като оригиналните са поне 280-300лв(на двигателя). ТРЕСЕНЕТО НЕ ИЗЧЕЗНА. От какво може да тресе още? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Вътрешно каре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Ако е каре няма ли да е по време на движение? А то си тресе постоянно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Закачете я на диагностика и вижте какви грешки има. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Има една единствена грешка и тя е преден десен датчик на АБС който няма нищо общо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Само единия тампон на двигателя ли сменихте колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Преди 13 часа, Berjo написа: Ако е каре няма ли да е по време на движение? А то си тресе постоянно Да,не разбрах,че е постоянно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Съединителят как е?Тампоните се сменят комплект само с оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 2 hours ago, kolitooo said: Само единия тампон на двигателя ли сменихте колега? Ами имаше за смяна десен тампон на двигател и тампон скокростна кутия. Другите си бяха окей, сменихме само тези Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Левия тампон на мотора е с датчик.На диагностика трябва да покаже ако има проблем с него.Но има и друго-може механически да е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Колега реши ли проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pol Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Тампоните само оригинални. Всичко друго тресе и то яката. Това може би е една от малкото части по тази кола която няма алтернатива а си иска оригинални. Наскоро и аз сменях тампони. Доста търсих и разпитвах. И си взех оригинални накрая. Да доста пари са , но повярвай спестяваш доста и пари и нерви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 8 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 On 4.02.2018 г. at 3:36 PM, kolitooo said: Колега реши ли проблема Смених тампоните. Но не с оригинални а от тези дето им викат средна хубост. 180лв този с датчика дето е. Но тресенето не спря.. Сега уж викат че е демфер... ремонта отива към 2000лв със съединителя ако се сменят заедно... дано да е от тампоните... да няма друга повреда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Има ли различен шум при натиснат и отпуснат съединител,като гасиш има специфичен звук при заминал демпфер,обери луфта на педала с ръка и виж дали има потупване (ритане)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 8 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 3 hours ago, flober9106 said: Има ли различен шум при натиснат и отпуснат съединител Ами като натисна съединителя вибрациите и тресенето не спира, но сякаш двигателят се отпуска. Част от шум се отделя. Да кажем че нещо прави ррррттттррртттт - ето тия т-та изчезват, и остава само рррррр един вид така. А останалото утре ще пробвам. А и още нещо стана, мисля че единия цилиндър се мъчи да не работи както трябва. Това заради дюзата ли е? И отделно от лявата глава чувам леко тракане като чакър чакър все едно повдигачите чукат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) Ти си за доктор,но истински. Редактирано 9 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 8 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) И защо това? Има различен шум при натиснат и отпуснат съединител както казах Редактирано 9 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suxorr Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Колега и аз го имам същото, но към момента след смяна на тампоните при мене 2 бяха заминали(ляв с датчик и на скоростната кутия) колата се успокои, но се оказа че тресенето не е било само от тампоните ами имам и 2 дюзи заминали.... та виж си ги и ти да не е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 13 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 Как се проверяват? Мога ли да ги видя дали са изрядни буквално пред вкъщи, без да ги водя на стенд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Здравейте колеги! Тресенето се оказа от балансиращия вал в картера. Не е нито тампон нито демфер както се предполагаше. Сига вече трябва да се свали картера и да се провери дали веригата не е разхлабена. Ако е улегнала ще се сменя и вече трябва да спре тресенето! Информацията е на 1000% точна понеже я прегледаха в Порше Варна. С това мисля да сложа край на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Аз лично не го вярвам това .. именно защото е прегледана в Порше.. Единствения начин да ида на сервиз в Порше е , ако ми забие волана и немога да завия и се натреса в сервиза им .... (лично мнение) . Дано да е това проблема , но според мен не е. Сподели резултати , след интервенцията . Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Ами .. все пак оторизиран сервиз.. бая пари отидоха за щателен преглед , но се надявам информацията им да е точна. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване