Jump to content

Загуба на мощност при подаване на газ


FeRoWwW

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от около 2 седмици насам изскочи един проблем,който е следния:

При рязко подаване на газ от ниски обороти 1000 до 2000 колата забива и сякаш губи единия цилиндър,развърта се адски бавно 100 об ги развърта 3-4сек и звука е точно същия(на 3цилиндъра).В момента в който върнеш газта и подадеш отново,но плавно се оправя и върви нормално.Прави го на моменти(не винаги) като при студен двигател се случва доста по-рядко отколкото при загрял,в момента в който стигне 90градуса веднага се усеща.

Също така ако в момента в който приглъхне и подадеш още повече газ и гърми направо в колекторите и разтриса корите на двигателя.

 

Свещите са замерени и са напълно изрядни.

 

Възможно ли е да е от зацапан дебитомер понеже е с конусен филтър? И ако не то от какво може да е?

 

Колата е А3 98год 1.6 код на мотора АКL.

 

Благодаря предварително !

Редактирано от FeRoWwW
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и при диагностика не показва нищо , провери реле № 30   като застанеш отпред е под едно капаче и захранва компютъра , провери спойките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, jiko58 said:

Щом и при диагностика не показва нищо , провери реле № 30   като застанеш отпред е под едно капаче и захранва компютъра , провери спойките.

Благодаря,ще проверя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1,6 APF двг 2000 год се намира зад въздушния филтър под пластмасово капаче и на него пише 30 .  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на газ го прави ,не вярвам да е от това.

 

П.С: Спойките са добре и всичко изглежда да е наред там.Възможно ли е да е пикаещ бензинов инжектор?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щтом и на газ го прави може и бубината за свещите или някой датчик по двигателя да прави мизерий.Провери си и свещтите и кабелите до тях.Проблема мисля че е по токовете. Дебитомера не може да ти прави такива мизерйи .Аз съм го откачал ,колата си пали,върви без никакви проблеми.Вземи откачи ламбсондата и дебитомера и виж как върви.

Редактирано от lpoik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

Пръсната свещ на 2ри цилиндър...Нито на диагностика я отчиташе като misfire нито бих се осъмнил,че проблема е от нея понеже бяха сменени преди 3000км с платиниеви NJK...Благодаря ти искрено колега! 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.02.2018 г. at 16:52, FeRoWwW написа:

 

Пръсната свещ на 2ри цилиндър...Нито на диагностика я отчиташе като misfire нито бих се осъмнил,че проблема е от нея понеже бяха сменени преди 3000км с платиниеви NJK...Благодаря ти искрено колега! 

Няма защо! просто споделям опит.Най добре е да направиш свещите с 0,7 луфт така се пази бубината и кабелите от пробив.Аз 5 години не съм имал никакви проблеми.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...