FeRoWwW Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, от около 2 седмици насам изскочи един проблем,който е следния: При рязко подаване на газ от ниски обороти 1000 до 2000 колата забива и сякаш губи единия цилиндър,развърта се адски бавно 100 об ги развърта 3-4сек и звука е точно същия(на 3цилиндъра).В момента в който върнеш газта и подадеш отново,но плавно се оправя и върви нормално.Прави го на моменти(не винаги) като при студен двигател се случва доста по-рядко отколкото при загрял,в момента в който стигне 90градуса веднага се усеща. Също така ако в момента в който приглъхне и подадеш още повече газ и гърми направо в колекторите и разтриса корите на двигателя. Свещите са замерени и са напълно изрядни. Възможно ли е да е от зацапан дебитомер понеже е с конусен филтър? И ако не то от какво може да е? Колата е А3 98год 1.6 код на мотора АКL. Благодаря предварително ! Редактирано 1 Февруари 2018 от FeRoWwW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Според мен ще е добре да започнеш с компютърна диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 3 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 Нищо не излиза и на живи данни,за това пиша... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Щом и при диагностика не показва нищо , провери реле № 30 като застанеш отпред е под едно капаче и захранва компютъра , провери спойките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 4 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 6 hours ago, jiko58 said: Щом и при диагностика не показва нищо , провери реле № 30 като застанеш отпред е под едно капаче и захранва компютъра , провери спойките. Благодаря,ще проверя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 4 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 2 hours ago, FeRoWwW said: Благодаря,ще проверя! За това ли говорим ? Понеже при мен реле 30 е за съвсем различно нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 На 1,6 APF двг 2000 год се намира зад въздушния филтър под пластмасово капаче и на него пише 30 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 Не е зле да провериш и налягането на бензиновата помпа,при ненормално налягане се получава същия ефект както го описваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 9 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 (Редактирано) И на газ го прави ,не вярвам да е от това. П.С: Спойките са добре и всичко изглежда да е наред там.Възможно ли е да е пикаещ бензинов инжектор? Редактирано 14 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 (Редактирано) Щтом и на газ го прави може и бубината за свещите или някой датчик по двигателя да прави мизерий.Провери си и свещтите и кабелите до тях.Проблема мисля че е по токовете. Дебитомера не може да ти прави такива мизерйи .Аз съм го откачал ,колата си пали,върви без никакви проблеми.Вземи откачи ламбсондата и дебитомера и виж как върви. Редактирано 10 Февруари 2018 от lpoik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 (Редактирано) Пръсната свещ на 2ри цилиндър...Нито на диагностика я отчиташе като misfire нито бих се осъмнил,че проблема е от нея понеже бяха сменени преди 3000км с платиниеви NJK...Благодаря ти искрено колега! Редактирано 19 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Missfire си мисля, че показват ECU-та от МЕ7.5 нагоре, тоест с това и да искаш няма да видиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 На 19.02.2018 г. at 16:52, FeRoWwW написа: Пръсната свещ на 2ри цилиндър...Нито на диагностика я отчиташе като misfire нито бих се осъмнил,че проблема е от нея понеже бяха сменени преди 3000км с платиниеви NJK...Благодаря ти искрено колега! Няма защо! просто споделям опит.Най добре е да направиш свещите с 0,7 луфт така се пази бубината и кабелите от пробив.Аз 5 години не съм имал никакви проблеми.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване