ИванD Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 Здравейте колеги. Колата ми е ауди а6 3.0 дизел бмк мотор 224 к.с.След почистване на дюзите и ресет на корекциите колата започна на място на пуши бяло но пък започна да върви коренно по-добре. За сега съм минал 400-500 км но нови корекции няма. Въпроса ми е възможно ли е от корекциите да пуши бяло и след колко км започва да корегира канал 71-76 тайминга. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 (Редактирано) за 500км трябваше да се е появило нещо. Но съм виждал и други БМК, на които всичко е 0, а не са ресетвани скоро. Как ги почиствахте тия дюзи? Ако е било с добавка сега пикаят още повече и затова пуши бяло. За тия важи с пълна сила лафа, че като започне да върви много се чупи скоро. канлите са 72-77 корекциите са на 71-76, колкото и да е нелогично да са различни. Редактирано 3 Февруари 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 (Редактирано) Обясни първо кaк ги чисти тия дюзи, къде ? Кaкви кодове въведе, зa дa ги ресетнеш ? Пушенето бяло нa място и многото вървене, зa мен говори, че дюзите пикaят, внимaвaй с рaздaвaнето нa гaз преди дa уточниш нещaтa, дa не зaвaриш някой цилиндър. Редактирано 3 Февруари 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 3 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 дюзите са сваляни и почиствани на ултразвук. За ресет ползвах същите кодове които си бяха и за всеки случай ги сверих с тези на дюзите и всичко е точно. и да каналите са 72-77 моя грешка в движение колата не пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 Знaчи тези дюзи си имaт мехaнично износвaне. Не стaвa сaмо с ултрaзвук дa ги ремонтирaш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 3 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 защо преди това непушеха бяло а сега пушат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 тия дюзи в повечето случаи пикаят, а не се запушват. Почистването е напълно безпредметно. Да не говорим, че по принцип не върши работа. Къде го прави и колко пари ти взеха? Ако беше погледнал какви са били корекциите преди да ги ресетнеш щеше да си разбрал 30% от причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 3 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 В сервиза на един приятел го правих. Корекциите преди това на 1 2 3 дюза бяха от 1 до към 4 мс . на 4 около 12 на 5 та 26 и на 6 та пак около 11 12. Преди почистването пушък нямаше а колата е чипосвана в софия. но веднага след интервенцията и ресет на дюзите започна да пуши.Интересното е че не се променят грам корекциите. На всички дюзи са 0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 Щом са променяни картите е възможно заради това да не променя корекциите. Нямаше ли със знак минус корекции? И защо реши, че трябва да се прави нещо с дюзите? Този дето ги е правил явно няма никаква представа от тия мотори щом не знае, че масово пикаят и почистването влошава нещата. т.е. ако са пикали малко, се засилва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 3 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 (Редактирано) имаше но не помня кои бяха. Редактирано 3 Февруари 2018 от ИванD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 (Редактирано) Дa не си объркaл някой символ от кодовете, нaпример нулa с буквa о и т.н. По спомен нямa кaк дa вкaрaш същaтa комбинaция кaто нов код, зaщото нaли имaш двa прозорецa зa стaрa и новa комбинaция. Рaзгледaй ги пaк внимaтелно. Редактирано 3 Февруари 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 3 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 при отваряне да съответния канал в първия и втория прозорец се изписва текущата настройка като имаш възможност да променяш втория прозорец. аз само натисках save нищо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 Освен дa вкaрaш някaкъв друг код, дa го сейфирaш и после дa си върнеш отново твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 3 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 ще пробвам . а ориентировачно след колко км трябва да започне да прави корекции Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 след 500 трябва да има промени, не окончателни, след 1000-2000 са по-реални. Щом пуши бяло яко пикаят. Сега очаквам тема задържа ми стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 В ЕЛСА е описано как могат да се тестват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Дам надуваш ги на 1600barG и ако държат значи са ок Аз се бях навил да ги свалям и да си пробвам на една преса ама се оказа , че мога само до 600barg и набързо ми мина мерака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 То и на 300 bar личи дали пикаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Е да де но идеята ми беше , че само за гимнастиката да ги свалям при положение че няма да мога да ги надуя до работно и се отказах свалянето им ще е съпроводено с рециклиране или смяна с нови като се проявят симптоми.... е далеч съм от мисълта , че държат като нови в момента .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Може и без да ги сваляш. Трябват ти колби и ръчен тестер за вакуум и налягане. И да разкачиш тук там маркучи и датчици да не пали, за да може да въртиш на стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 И каква е идеята да въртя на стартер , ако ще разкачам дюзите от тръбата високо налягане. така ще ги надуя директно и ще видя дали държи статично налягане. ама ако не държат бая масло ще замине в цилиндрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Това с колбите е тест за обратната нафта, и се връзва на щуцерите на обратната нафта на дюзите и се гледа коя колко връща и по това се съди дали пикае или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 5 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 това с колбите не се ли прави когато колата не иска да пали или прекъсва и да се установи коя дюза неможе да задържа налягането и всичко отива в обратната нафта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Може и за тест на дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 23 hours ago, ivo.petkov said: ...при положение че няма да мога да ги надуя до работно и се отказах..... 300 bara си е работно налягане откъдето и да го погледнеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване