Jump to content

Корекции на дюзите.


ИванD

Recommended Posts

Здравейте колеги. Колата ми е ауди а6 3.0 дизел бмк мотор 224 к.с.След почистване на дюзите и ресет на корекциите колата започна на място на пуши бяло но пък започна да върви коренно по-добре. За сега съм минал 400-500 км но нови корекции няма. Въпроса ми е възможно ли е от корекциите да пуши бяло и след колко км започва да корегира канал 71-76 тайминга. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 500км трябваше да се е появило нещо. Но съм виждал и други БМК, на които всичко е 0, а не са ресетвани скоро.

 

Как ги почиствахте тия дюзи? Ако е било с добавка сега пикаят още повече и затова пуши бяло. За тия важи с пълна сила лафа, че като започне да върви много се чупи скоро.

 

канлите са 72-77

корекциите са на 71-76, колкото и да е нелогично да са различни.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обясни първо кaк ги чисти тия дюзи, къде ? Кaкви кодове въведе, зa дa ги ресетнеш ? Пушенето бяло нa място и многото вървене, зa мен говори, че дюзите пикaят, внимaвaй с рaздaвaнето нa гaз преди дa уточниш нещaтa, дa не зaвaриш някой цилиндър.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дюзите са сваляни и почиствани на ултразвук. За ресет ползвах същите кодове които си бяха и за всеки случай ги сверих с тези на дюзите и всичко е точно. и да каналите са 72-77 моя грешка

в движение колата не пуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дюзи в повечето случаи пикаят, а не се запушват. Почистването е напълно безпредметно. Да не говорим, че по принцип не върши работа.

 

Къде го прави и колко пари ти взеха?

Ако беше погледнал какви са били корекциите преди да ги ресетнеш щеше да си разбрал 30% от причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза на един приятел го правих. Корекциите преди това на 1 2 3 дюза бяха от 1 до към 4 мс . на 4 около 12 на 5 та 26 и на 6 та пак около 11 12. Преди почистването пушък нямаше а колата е чипосвана в софия. но веднага след интервенцията и ресет на дюзите започна да пуши.Интересното е че не се променят грам корекциите. На всички дюзи са 0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом са променяни картите е възможно заради това да не променя корекциите.

Нямаше ли със знак минус корекции?

 

И защо реши, че трябва да се прави нещо с дюзите?

 

Този дето ги е правил явно няма никаква представа от тия мотори щом не знае, че масово пикаят и почистването влошава нещата. т.е. ако са пикали малко, се засилва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дa не си объркaл някой символ от кодовете, нaпример нулa с буквa о и т.н. По спомен нямa кaк дa вкaрaш същaтa комбинaция кaто нов код, зaщото нaли имaш двa прозорецa зa стaрa и новa комбинaция. Рaзгледaй ги пaк внимaтелно.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при отваряне да съответния канал в първия и втория прозорец се изписва текущата настройка като имаш възможност да променяш втория прозорец. аз само натисках save нищо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след 500 трябва да има промени, не окончателни, след 1000-2000 са по-реални.

 

Щом пуши бяло яко пикаят. Сега очаквам тема задържа ми стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам надуваш ги на 1600barG  и  ако държат значи са ок  :) Аз се бях навил да ги свалям и да си пробвам на една преса ама се оказа , че мога само до 600barg  и  набързо ми мина мерака :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де но идеята ми беше , че само за гимнастиката да ги свалям :) при положение че няма да мога да ги надуя до работно и се отказах :) свалянето им ще е съпроводено с  рециклиране или смяна с нови :) като се проявят симптоми.... е далеч съм от мисълта , че държат като нови в момента  ..  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без да ги сваляш. Трябват ти колби и ръчен тестер за вакуум и налягане. И да разкачиш тук там маркучи и датчици да не пали, за да може да въртиш на стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е идеята да въртя на стартер , ако ще разкачам  дюзите от тръбата високо налягане.   така ще ги надуя директно и ще видя дали държи статично налягане. ама ако не държат бая масло ще замине в цилиндрите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с колбите е тест за обратната нафта, и се връзва на щуцерите на обратната нафта на дюзите и се гледа коя колко връща и по това се съди дали пикае или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с колбите не се ли прави когато колата не иска да пали или прекъсва и да се установи коя дюза неможе да задържа налягането и всичко отива в обратната нафта .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, ivo.petkov said:

...при положение че няма да мога да ги надуя до работно и се отказах.....

300 bara си е работно налягане откъдето и да го погледнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...