Jump to content

Падане на акумулатора


Лъчезар Шишков

Recommended Posts

19 minutes ago, mshbul said:

Ако си извадил предпазител за вратата би трябвало и да не се заключва и отключва.

Извадих предпазителя за “Контрол на вратата”-прозорците се вдигат и свалят, но Ел. Контрол на страничните огледала не работи.не съм проверил заключването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 129
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 05/02/2018 at 9:27, VBI написа:

Замери какъв ток черпи в покой - закачи амперметър на едната клема на акумулатора, затвори и заключи всички врати, изчакай 10-на минути всички модули да заспят и виж каква е консумацията.

А замери ли я по този начин,не стана ясно,ако ДА колко милиампера е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш минуса на акумулатора и закачаш последователно мултицета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама като включи акумулатора ще изгори предпазителя, ако не е на 10А, за което пак не знам дали е достатъчно.

 

Аз го правя с още 1 акумулатор, за да не спира захранването - на него слагам мултицета. Откачам клемата на основния и гледам, после закачам основния и махам постановката.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, veselin velchev написа:

Откачаш минуса на акумулатора и закачаш последователно мултицета.

Точно така,заключваш колата,и изчакваш малко над минута,не съм мерил 4f,на В4 ми имаше 155ma

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, mshbul said:

Ама като включи акумулатора ще изгори предпазителя, ако не е на 10А, за което пак не знам дали е достатъчно.

 

Аз го правя с още 1 акумулатор, за да не спира захранването - на него слагам мултицета. Откачам клемата на основния и гледам, после закачам основния и махам постановката.

Има ли вероятност утечката да е от чипа за тунинговане?

къде да намеря предпазителя за прозорците от дясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам какво разбираш под чип, но едва ли.

 

Казаха ти, най-често е навигацията. спри я и виж дали пак ще пада. Ако не намериш предпазителя я извади. Потърси как изглеждат инструментите за вадене и си изртежи от ламарина.

Аз си правя 2 пъти, защото втория път ме домързя да търся първите.

Само дано не ти иска код после, за да тръгне. Някой, който е свалял да каже. Ако си оставял колата без акумулатор и не е поискала, значи не иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сменяш три акумолатора до сега,ако ще гадаем,не знам колко  караш,но ако колата зарежда нормално трябва да нямаш проблеми дори и да имаш консумация от навигацията мултимедията комфорт модул и др.тоес алтернатора ще го зарежда обратно за около час каране,така че при първо палене сутри постави директно мултицета на клемите на акумолатора !! и палиш,трябва да имаш мин.14.4 v в тоя момент!! Направи това и пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я събота и неделя. От неделя вечерта до петък вечерта беше паднал на 10% и запали на късмет . Алтернатора зарежда  и да на 14.4v

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е точно толкова не и по-малко от 14.4V,значи отпада,наред е алтернатора! сега е провери за консумация с мултицета на Ампрер последователно на минуса примерно без да палиш;единия край на уреда от акумолатора другия в клемата! Над 0.200A (200МА) не знам точно но не трябва да е повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, mshbul said:

не знам какво разбираш под чип, но едва ли.

 

Казаха ти, най-често е навигацията. спри я и виж дали пак ще пада. Ако не намериш предпазителя я извади. Потърси как изглеждат инструментите за вадене и си изртежи от ламарина.

Аз си правя 2 пъти, защото втория път ме домързя да търся първите.

Само дано не ти иска код после, за да тръгне. Някой, който е свалял да каже. Ако си оставял колата без акумулатор и не е поискала, значи не иска.

Предпазителя за навигацията ли е до крика 12v. 40a голям квадратен? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, lubolalev said:
43 minutes ago, VBI said:

Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой.

Под кората отзад вдясно държач???

Там е акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не правиш това което трябва,а и няма как 40А бушон да е за навигацията,твърде е голям за нея!!! Като замериш консумацията ще ти дам съвет,.....тоес слагаш уреда и гледаш,ако е голяма тогава махаш бушони които изкаш и пак гледаш дали пада и разбираш кво се случва,ако е пренебрежимо малка 100-200MA си OK, знаачи ти е друг проблема,ако трудно палиш е съвсем друг и тн.....от мен толкова....:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е 10 mA и един месец в студа може да не я карам и пак е 100 процента. Ако е слагган допълнителен модул проблема е там. От опит . Ако всичко е как то трябва консумацията е нищожна и не е проблем колата да седи дълго без да се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може,не знам точно колко е за А6,има доста модули,но на повечето е окло 50ma (0.050А),аз имах на В4 аларма,дивиди и др.,беше 150ma и нямах проблеми!

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, snk1 написа:

100/200 mA е много голяма консумация .При 80 mA нов акумулатор 100ah за една седмица не каране , показва 10 процента.

Прав си,сега като се замисля верно е голяма,чакаме да каже колко е неговата!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време си слагах видеоинтерфейс.След монтажа като не я карам 10 дена и хоп 10 процента. Мерих консумацията  точно 80 mA. Махнах видеоинтерфейса пак никакъв проблем и 30 дена да не я карам. Даже купувах и нов акумулатор . Така,че ако всичко е наред консумацията е много малка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сподели за какъв точно видео интерфейс става дума и как го беше закачил? И защо е дърпал толкова ток, ако е нямало консумация? Обмислям и аз видео/аудио интерфейс, благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен консумацията е 150ма (има допълнителни модули) и въпреки, че акумулатора ми е за смяна пали след 7-10 дни, като показанията на батери менажера са 10-30% в зависимост от външната температура. Като взех колата имах проблеми с повишена консумация, която в някои случаи ми сваляше акумулатора до нула. При мен проблема беше комплексен - вода в черната кутия отпред отдясно и незаспиваща навигация и/или радио от време на време. Тези утечки ги хванах с амперметър. За да не ги сменям защото иначе си работят добре, сложих реле, което им прекъсва захранването 5 минути след като се изгаси двигателя и консумацията ми падна на 150ма. При тази консумация и изправен 100А/ч акумулатор след 10 дни престой (24ч х 0.15А х 10д = 36А/ч) ще е паднал капацитета на акумулатора с около 40%, което е ОК и ще запали без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...