Лъчезар Шишков Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 19 minutes ago, mshbul said: Ако си извадил предпазител за вратата би трябвало и да не се заключва и отключва. Извадих предпазителя за “Контрол на вратата”-прозорците се вдигат и свалят, но Ел. Контрол на страничните огледала не работи.не съм проверил заключването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 На 05/02/2018 at 9:27, VBI написа: Замери какъв ток черпи в покой - закачи амперметър на едната клема на акумулатора, затвори и заключи всички врати, изчакай 10-на минути всички модули да заспят и виж каква е консумацията. А замери ли я по този начин,не стана ясно,ако ДА колко милиампера е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Едната клема на акумулатора и къде да да затворя веригата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Откачаш минуса на акумулатора и закачаш последователно мултицета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 (Редактирано) Ама като включи акумулатора ще изгори предпазителя, ако не е на 10А, за което пак не знам дали е достатъчно. Аз го правя с още 1 акумулатор, за да не спира захранването - на него слагам мултицета. Откачам клемата на основния и гледам, после закачам основния и махам постановката. Редактирано 16 Февруари 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 (Редактирано) преди 32 минути, veselin velchev написа: Откачаш минуса на акумулатора и закачаш последователно мултицета. Точно така,заключваш колата,и изчакваш малко над минута,не съм мерил 4f,на В4 ми имаше 155ma Редактирано 16 Февруари 2018 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 18 minutes ago, mshbul said: Ама като включи акумулатора ще изгори предпазителя, ако не е на 10А, за което пак не знам дали е достатъчно. Аз го правя с още 1 акумулатор, за да не спира захранването - на него слагам мултицета. Откачам клемата на основния и гледам, после закачам основния и махам постановката. Има ли вероятност утечката да е от чипа за тунинговане? къде да намеря предпазителя за прозорците от дясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Има ли някой в Лондон или района, който може да помогне??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 не знам какво разбираш под чип, но едва ли. Казаха ти, най-често е навигацията. спри я и виж дали пак ще пада. Ако не намериш предпазителя я извади. Потърси как изглеждат инструментите за вадене и си изртежи от ламарина. Аз си правя 2 пъти, защото втория път ме домързя да търся първите. Само дано не ти иска код после, за да тръгне. Някой, който е свалял да каже. Ако си оставял колата без акумулатор и не е поискала, значи не иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Щом сменяш три акумолатора до сега,ако ще гадаем,не знам колко караш,но ако колата зарежда нормално трябва да нямаш проблеми дори и да имаш консумация от навигацията мултимедията комфорт модул и др.тоес алтернатора ще го зарежда обратно за около час каране,така че при първо палене сутри постави директно мултицета на клемите на акумолатора !! и палиш,трябва да имаш мин.14.4 v в тоя момент!! Направи това и пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 (Редактирано) Карам я събота и неделя. От неделя вечерта до петък вечерта беше паднал на 10% и запали на късмет . Алтернатора зарежда и да на 14.4v Редактирано 17 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Трябва да е точно толкова не и по-малко от 14.4V,значи отпада,наред е алтернатора! сега е провери за консумация с мултицета на Ампрер последователно на минуса примерно без да палиш;единия край на уреда от акумолатора другия в клемата! Над 0.200A (200МА) не знам точно но не трябва да е повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 6 hours ago, mshbul said: не знам какво разбираш под чип, но едва ли. Казаха ти, най-често е навигацията. спри я и виж дали пак ще пада. Ако не намериш предпазителя я извади. Потърси как изглеждат инструментите за вадене и си изртежи от ламарина. Аз си правя 2 пъти, защото втория път ме домързя да търся първите. Само дано не ти иска код после, за да тръгне. Някой, който е свалял да каже. Ако си оставял колата без акумулатор и не е поискала, значи не иска. Предпазителя за навигацията ли е до крика 12v. 40a голям квадратен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 5 hours ago, lubolalev said: 43 minutes ago, VBI said: Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой. Под кората отзад вдясно държач??? Там е акумулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Не правиш това което трябва,а и няма как 40А бушон да е за навигацията,твърде е голям за нея!!! Като замериш консумацията ще ти дам съвет,.....тоес слагаш уреда и гледаш,ако е голяма тогава махаш бушони които изкаш и пак гледаш дали пада и разбираш кво се случва,ако е пренебрежимо малка 100-200MA си OK, знаачи ти е друг проблема,ако трудно палиш е съвсем друг и тн.....от мен толкова....: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 100/200 mA е много голяма консумация .При 80 mA нов акумулатор 100ah за една седмица не каране , показва 10 процента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 При мен е 10 mA и един месец в студа може да не я карам и пак е 100 процента. Ако е слагган допълнителен модул проблема е там. От опит . Ако всичко е как то трябва консумацията е нищожна и не е проблем колата да седи дълго без да се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 (Редактирано) Може,не знам точно колко е за А6,има доста модули,но на повечето е окло 50ma (0.050А),аз имах на В4 аларма,дивиди и др.,беше 150ma и нямах проблеми! Редактирано 18 Февруари 2018 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Преди 3 часа, snk1 написа: 100/200 mA е много голяма консумация .При 80 mA нов акумулатор 100ah за една седмица не каране , показва 10 процента. Прав си,сега като се замисля верно е голяма,чакаме да каже колко е неговата!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 10ma е твърде малко, не ми се вярва. нормално е 40-60-80ма на по-нови коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 При 80 не повече от седмица без палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Преди време си слагах видеоинтерфейс.След монтажа като не я карам 10 дена и хоп 10 процента. Мерих консумацията точно 80 mA. Махнах видеоинтерфейса пак никакъв проблем и 30 дена да не я карам. Даже купувах и нов акумулатор . Така,че ако всичко е наред консумацията е много малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 В сподели за какъв точно видео интерфейс става дума и как го беше закачил? И защо е дърпал толкова ток, ако е нямало консумация? Обмислям и аз видео/аудио интерфейс, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 При мен консумацията е 150ма (има допълнителни модули) и въпреки, че акумулатора ми е за смяна пали след 7-10 дни, като показанията на батери менажера са 10-30% в зависимост от външната температура. Като взех колата имах проблеми с повишена консумация, която в някои случаи ми сваляше акумулатора до нула. При мен проблема беше комплексен - вода в черната кутия отпред отдясно и незаспиваща навигация и/или радио от време на време. Тези утечки ги хванах с амперметър. За да не ги сменям защото иначе си работят добре, сложих реле, което им прекъсва захранването 5 минути след като се изгаси двигателя и консумацията ми падна на 150ма. При тази консумация и изправен 100А/ч акумулатор след 10 дни престой (24ч х 0.15А х 10д = 36А/ч) ще е паднал капацитета на акумулатора с около 40%, което е ОК и ще запали без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване