Jump to content

Падане на акумулатора


Лъчезар Шишков

Recommended Posts

  • Отговори 129
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имах друго предвид - че е много даже и с допълнително.

Обаче, ако е нещо, което си наясно, че консумирара 100ма и ти трябва въпреки това е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 45-60 ah  акумулатор ако имаш консумация на 30ма  мисля ,че правеха проблем за гаранции за тези да е  два пъти най много :) ..  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо, винаги са ми заверявали гаранцията без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли три акумулатора да са проблемни? 

Някъде четох и ми каза автомеханик, ча ако диодите на алтернатора са кофти, може да черпи ток от акумулатора .

38 мили ампера са очевидно много 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са много, идеално са.

Ако е зареден акумулатора след 2 седмици ще запали.

 

За алтернатора ти писах, че трябва да се изключи като причина. Може и е много често. Те диодите са си част от него.

Не помня на теб ли ти писах докато караш да гледаш колко е напрежението.

 

Има вероятност тази консумация в покой да се променя в някакъв момент и да е много повече. Не знам какво би могло да го предизвика.

 

Вземи изключи алтернатора като причина и тогава мисли за друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е идеално консумация ,   за диодите ако не са ок   няма да вади над 14 в..  може да пробваш като я запалиш отпред на клемите за подаване на ток   да мериш напрежение но само , че  променливо ако има пробили диоди би трябвало да  показва  някакво напрежение  повече от волт.... стига да не се окаже голям филтър акумулатора и да го неутрализира..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утечка от 38ма е напълно в нормите, няма как да пада акумулатора от нея. Остави по-дълго време да работи мултицета - поне 1 час, много е възможно, както казва @mshbul да се променя консумацията след време. При мен също самоволно нарастваше след определено време и ми сваляше акумулатора. Проблем с диодите на алтернатора също е много възможен в предвид на това, че няма как да хванеш утечката с мултицет - просто тя е вътре в самия алтернатор. За целта трябва да откачиш дебелия кабел на алтернатора и да НЕ палиш двигателя и да оставиш колата една вечер примерно за да видиш дали ще е ОК акумулатора. Другия вариант е да закачиш мултицета между дебелия кабел и винта, където е бил закачен на алтернатора - така ще се види дали самия алтернатор не черпи ток. Имай в предвид, че по дебелия кабел на алтернатора, който ще откачиш има непрекъснато 12В и трябва да го изолираш да не се опре някъде защото ще стане голямо късо и може да се подпали ел. инсталацията!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знаех, че може да окъсява през алтернатора в покой и да пада акумулатора.

Аз имах предвид, че може да не зарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой от диодите не е в ред почва да пропуска ток в двете посоки и през статорната намотка почва да сваля акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще зарежда по-лошо, но в предвид мощността на нашите алтернатори ще е достатъчно за да се зарежда акумулатора. Проблема ще е, че самата утечка ще свали акумулатора след по-дълъг престой. Другото неприятно нещо е, че може да почне да вкарва променлива съставна в напрежението заради "пробива" на диода/ите, което не е добре за електрониката на колата, акумулатора ще филтрира по-голямата част, но въпреки всичко има риск за електрониката на колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , аз затова писах да мери за променливо напрежение :) ..  проблем е за кондензаторите  загряват и леко пукват :) ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Лъчезар Шишков написа:

Може ли три акумулатора да са проблемни? 

Някъде четох и ми каза автомеханик, ча ако диодите на алтернатора са кофти, може да черпи ток от акумулатора .

38 мили ампера са очевидно много 

Колега наред си!! До 0.050А е на повечето,така както ти писах и преди СУТРИН мериш директно на клемите на акумолатора точно 14.4V ( не по-малко),ако е така вклюлваш всилки консуматори,фарове на дълги,отваряш поне една врата каквото се сетиш и гледаш не трябва да падне под 14V, за да изолираме като ВИНОВНИК алтернатора,на някой може да падне и до 13.8V но не по ниско.

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, ivo.petkov said:

Ами ако пробие сваля през намотките  но то и няма и да зарежда , както трябва .

Зарежда добре според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм мерил променливо напрежение и съм изкарвал над 20в. 

Обаче четох, че е нормално, а и беше преди 2 години.

Даже мисля, че и на друга кола мерих и пак беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, lubolalev написа:

Колега наред си!! До 0.050А е на повечето,така както ти писах и преди СУТРИН мериш директно на клемите на акумолатора точно 14.4V ( не по-малко),ако е така вклюлваш всилки консуматори,фарове на дълги,отваряш поне една врата каквото се сетиш и гледаш не трябва да падне под 14V, за да изолираме като ВИНОВНИК алтернатора,на някой може да падне и до 13.8V но не по ниско.

Хайде малко по сериозно 14.4 няма как да измериш  на тази кола , фаровете на дълги и къси имат еднаква консумация  ... нормално е на празен ход да няма повече , от 14.1, 14.2 волта .. като вдигнеш обороти в студеното време се включват подгреви и други  и волтажа пада под 14..

Проверяваш дали е  постоянно тази консумация  0.035  и проверяваш на празен ход дали е над 14в.     ако е така проблема е другаде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се но това мисля е 380ма...което си е доста ?,допустимото е 0.05-6ма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0,038А=38МА

 

ти кажи нормално ли е на променливо напрежение да се мери над 20V

 

Утре ще премеря без да е запалена колата, че ми се струва, че пак дава променливо напрежение.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sunshai написа:

Извинявам се но това мисля е 380ма...което си е доста ?,допустимото е 0.05-6ма

За мен показанието на мултицета е 38mA,а не 380mA,което си е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утечка с мултицет на тази кола поне аз не успях да замеря. Нали при отворен багажник колата дърпа мнооого повече, даже и да се щракне багажника веднага щом се свърже мултицета колата пак започва да дърпа много и докато се нормализира мултицета вече се е изключил понеже има защита след 20 сек. Поне моя беше така.

За мен само с амперклещи може да се замери като хората.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

променливо 20v мисля , че не е ок .. ако можеш са му измериш честота ако е 100hz сигурно има заминал  диод от изправителя.  ако е друга честота може да е паразитно .Най сигурно е ако мериш последователно ток към акумулатора ако там отчетеш променлив ток  имаш проблем ..  

Точно пък на ампер клещите не вярвам за хващане на отечка :) ако ти покажат 50ма със сигурност  е повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...