Jump to content

Падане на акумулатора


Лъчезар Шишков

Recommended Posts

При измерване на неработеща кола и изправен уред променлива съставка няма от къде да дойде и мерено  на променливо напрежение уреда показва нула .Премери една батерия и ще се увериш . Ако мултицета е повреден може при теб да е така.

Редактирано от snk1
Грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 129
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 13 часа, snk1 написа:

При измерване на неработеща кола и изправен уред променлива съставка няма от къде да дойде и мерено  на променливо напрежение уреда показва нула .Премери една батерия и ще се увериш . Ако мултицета е повреден може при теб да е така.

В колата има куп преобразователи   на различни напрежения ,  +5, +3.3  +1.5 .....       ако прибора е достатъчно прецизен и не мери до 100hz.  каквито са масовите можеш да хванеш честотата на импулсното  .. 100% тези 10+ годишни филтриращи кондензатори вече не филтрират като нови .  Аналогията с батерията ти е не  точна. Ако откачи акумулатора  на цяло тогава мога да говорим за пълна аналогия. ,  Ще  се пробвам и аз  да го премеря но   просто нямам под ръка в момента достатъчно прецизен прибор. Почвам и да си обяснявам защо има голям електролитен кондензатор в таблото хахах ..

P.s  това не е променливо напрежение на бордовата мрежа а паразитни такива ...

Редактирано от ivo.petkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При стабилизиране на напрежения до 12 волта не търсете импулси. Просто има стабилизатори на напрежение които работят по различен начин с опорно напрежения. Ако при утечка всичко по колата е заспало променлива съставка е ненормално да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях го чел това.

Оттогава като не ме мързи меря утечка с втори акумулатор.

 

По другия въпрос.

Днес мерих променливо напрежение на незакачен никъде акумулатор. С друг мултицет. 27-30в променливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам си го набих днес. Уж нов акумулатор на 1 година Варта, само че 4-5 паления през 1 час, колкото да изстине колата, за по 2-3км градско с чистачки, парно, музика, реотани на задния джам и за финал 40мин на контакт, че решиих да я закача на компютъра да видя нещо и он умря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същото го направих и аз колега около 2 часа на контакт и запали угаси и ми изписа на фиса че няма ток запалих я за 7км и я оставих  3 дни в студа без да я паля ? Заредих го за сега държи но другата зима ще трябва нов си мисля... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DC-DC   биват повишаващи и понижаващи , източник на ток .. никой  не използва   аналогови стабилизатори на 5, на 12 ...   с ниско кпд. са и са много големи ако искаш да вадиш ток над 1А.. така  , че масово е dc-dc .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тези безкрайни модули с консумация  mA за какви преобразуватели говорим колега. В усилвателя да  съгласен съм. Да не говорим в техники проектира ни 2003 примерно. Но няма никакво значение. Аз не разбрах автора на темата дали реши проблема? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ъпдейтвал ли е MMI? Имах същата тема, 5 майстора не хванаха нищо, след 5 дена четене из български и световни форуми нещата си дойдаха на място. Ъпдейт и всичко "заспа". Дори си пазя стария акумулатор, нищо му е нямало, само дето това MMI показваше, че е на 10%. Прочети ми темата колега и успех.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, ShoxXx написа:

Сам си го набих днес. Уж нов акумулатор на 1 година Варта, само че 4-5 паления през 1 час, колкото да изстине колата, за по 2-3км градско с чистачки, парно, музика, реотани на задния джам и за финал 40мин на контакт, че решиих да я закача на компютъра да видя нещо и он умря...

Вартата няма проблеми,зареди го с зарядно да е нацяло зареден и ще си караш още дълги години.Моя е на Варта на 3 години,мислих че е умрял,защото генератора зареждаше на минимума,стартера и той кой го знае на какво дередже беше,бързо падаше акумулатора ,взех нов варта агм,пълна профилактика на генератор и стартер,и всичко заспа.А старата варта ходих в два сервиза за акумулатори,мериха я с различни тестери,единия беше електронен,като касов апарат,мери всякскви неща в акумулатора,накрая и разпечатка дава.И се оказа,че старата 3 годишна варта е 100 % ок.Така че варта на 1 година не вярвам да я скапеш,най-вероятно си е ок,само я зареди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, dupeto_e said:

Колегата ъпдейтвал ли е MMI? Имах същата тема, 5 майстора не хванаха нищо, след 5 дена четене из български и световни форуми нещата си дойдаха на място. Ъпдейт и всичко "заспа". Дори си пазя стария акумулатор, нищо му е нямало, само дето това MMI показваше, че е на 10%. Прочети ми темата колега и успех.  

Здравейте, не съм упдейтвал MMi

Знам че не трябва да се вярва напълно на показанията на компютъра. Проблемно палене и изтощаване на акумулатора са налице. 

Може ли линк към темата ви

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях обещал да меря :) преди малко премерих   само на отключена кола и отворен багажник измерено напрежение Dc 12.05V :) знам , че е слаб то и на mmi показваше 60%. Ac 0.00v    . Запалена кола  DC 13.95v  на клемите на акумулатора   АC  200mv с честота над 400hz.     измервателен прибор Fluke 87 True RMS .

Ps. Имам претенции за прецизно измерване   като изключим снега който валеше в багажника хахаха..   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата още не е споделил точно какво е измерил на клемите,преди палене,като е запалена и с консумация.

 

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, lubolalev said:

Автора на темата още не е споделил точно какво е измерил на клемите,преди палене,като е запалена и с консумация.

 

Колега последните няколко дни ми е лудница на главата и не съм се занимавал с колата.

Утре заминавам на море и като се върна ще я чопля. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли страдам неимоверно, че зимата, ако не караш по 300 км. извънградско на седмица, акумулатора просто умира всеки 15-20 дни...Тази сутрин ме изненада, като акумулатора е 100 ah купен преди 2 седмици...сега го зареждам, пък да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя да е сдал багажа, ако стоеше навън колата и не го зареждах всяка седмица откак се застуди.

То и сега, ако я оставя навън не знам дали ще запали.

Записва ми грешка за ниско напрежение в комфорта и се чудя дали да карам така до другата зима.

 

Иначе е варта 100ач на 4 години и нещо, купуван в германия. Ама и миналата година даваше признаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За уреда бая пари струва  :) ама не съм ги давал аз има и  един  в пъти по скъп някъде около 8к евро ама мери само постоянно с графика   , той и променливо мереше ама не се разбра с един колега :flehan:........  За акумулатора моята  е на вън  карам максимум по 50-100км на седмица  и то повече извън градско  и почти не успява да се зареди но за сега пали ..  Сутринта едвам запали   и голямо пищене падна :) чак ми излезе  ниско ниво охлаждаща течност , викам бе замръзна ли това  какво му стана докато изляза да проверя и тя се зачистила :) ..  иначе  нямам идея колко е стар  варта е 110 и е с щампата ауди ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, amorphiskn написа:

Само аз ли страдам неимоверно, че зимата, ако не караш по 300 км. извънградско на седмица, акумулатора просто умира всеки 15-20 дни...Тази сутрин ме изненада, като акумулатора е 100 ah купен преди 2 седмици...сега го зареждам, пък да видим.

Не си само ти :hilezh: мойта кочина 2 ра зима всеки месец по веднъж зареждам акумулатора(на година и два месеца) ,всеки ден се кара около 30км,пали колата но мрънка за акумулатор :stupid:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят сега ще стане скоро на 2 години, карам по 10км в посока и за сега нямам драми. Всичко явно си е на случаен принцип. Акумулаторът е Bosch start/stop, ако не се лъжа - 110Ah

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се дозарежда, ако се кара на къси разстояния. Кофти е, че при мене вече на втора кола при паднал акумулатор и опит да запаля, ми гори по една подгревна свещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще е по-евтино да се смени акумулатора като е слаб.

За догодина със сигурност ще го направя. в топлото време поне свещи няма да горят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...