snk1 Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 (Редактирано) При измерване на неработеща кола и изправен уред променлива съставка няма от къде да дойде и мерено на променливо напрежение уреда показва нула .Премери една батерия и ще се увериш . Ако мултицета е повреден може при теб да е така. Редактирано 22 Февруари 2018 от snk1 Грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 Пак уточнявам, че не смятам, че има променливо напрежение, а че уредът така го дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 23 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 (Редактирано) Преди 13 часа, snk1 написа: При измерване на неработеща кола и изправен уред променлива съставка няма от къде да дойде и мерено на променливо напрежение уреда показва нула .Премери една батерия и ще се увериш . Ако мултицета е повреден може при теб да е така. В колата има куп преобразователи на различни напрежения , +5, +3.3 +1.5 ..... ако прибора е достатъчно прецизен и не мери до 100hz. каквито са масовите можеш да хванеш честотата на импулсното .. 100% тези 10+ годишни филтриращи кондензатори вече не филтрират като нови . Аналогията с батерията ти е не точна. Ако откачи акумулатора на цяло тогава мога да говорим за пълна аналогия. , Ще се пробвам и аз да го премеря но просто нямам под ръка в момента достатъчно прецизен прибор. Почвам и да си обяснявам защо има голям електролитен кондензатор в таблото хахах .. P.s това не е променливо напрежение на бордовата мрежа а паразитни такива ... Редактирано 23 Февруари 2018 от ivo.petkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 импулсните не са ли само като има преобразуване от променлив към прав. dc-dc мисля са само стабилизатори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 23 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 При стабилизиране на напрежения до 12 волта не търсете импулси. Просто има стабилизатори на напрежение които работят по различен начин с опорно напрежения. Ако при утечка всичко по колата е заспало променлива съставка е ненормално да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=447783,това е НАЙ-Правилния начин!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 Бях го чел това. Оттогава като не ме мързи меря утечка с втори акумулатор. По другия въпрос. Днес мерих променливо напрежение на незакачен никъде акумулатор. С друг мултицет. 27-30в променливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Сам си го набих днес. Уж нов акумулатор на 1 година Варта, само че 4-5 паления през 1 час, колкото да изстине колата, за по 2-3км градско с чистачки, парно, музика, реотани на задния джам и за финал 40мин на контакт, че решиих да я закача на компютъра да видя нещо и он умря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Абсолютно същото го направих и аз колега около 2 часа на контакт и запали угаси и ми изписа на фиса че няма ток запалих я за 7км и я оставих 3 дни в студа без да я паля ? Заредих го за сега държи но другата зима ще трябва нов си мисля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 DC-DC биват повишаващи и понижаващи , източник на ток .. никой не използва аналогови стабилизатори на 5, на 12 ... с ниско кпд. са и са много големи ако искаш да вадиш ток над 1А.. така , че масово е dc-dc .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 (Редактирано) По тези безкрайни модули с консумация mA за какви преобразуватели говорим колега. В усилвателя да съгласен съм. Да не говорим в техники проектира ни 2003 примерно. Но няма никакво значение. Аз не разбрах автора на темата дали реши проблема? Редактирано 26 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dupeto_e Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Колегата ъпдейтвал ли е MMI? Имах същата тема, 5 майстора не хванаха нищо, след 5 дена четене из български и световни форуми нещата си дойдаха на място. Ъпдейт и всичко "заспа". Дори си пазя стария акумулатор, нищо му е нямало, само дето това MMI показваше, че е на 10%. Прочети ми темата колега и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Преди 11 часа, ShoxXx написа: Сам си го набих днес. Уж нов акумулатор на 1 година Варта, само че 4-5 паления през 1 час, колкото да изстине колата, за по 2-3км градско с чистачки, парно, музика, реотани на задния джам и за финал 40мин на контакт, че решиих да я закача на компютъра да видя нещо и он умря... Вартата няма проблеми,зареди го с зарядно да е нацяло зареден и ще си караш още дълги години.Моя е на Варта на 3 години,мислих че е умрял,защото генератора зареждаше на минимума,стартера и той кой го знае на какво дередже беше,бързо падаше акумулатора ,взех нов варта агм,пълна профилактика на генератор и стартер,и всичко заспа.А старата варта ходих в два сервиза за акумулатори,мериха я с различни тестери,единия беше електронен,като касов апарат,мери всякскви неща в акумулатора,накрая и разпечатка дава.И се оказа,че старата 3 годишна варта е 100 % ок.Така че варта на 1 година не вярвам да я скапеш,най-вероятно си е ок,само я зареди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 1 hour ago, dupeto_e said: Колегата ъпдейтвал ли е MMI? Имах същата тема, 5 майстора не хванаха нищо, след 5 дена четене из български и световни форуми нещата си дойдаха на място. Ъпдейт и всичко "заспа". Дори си пазя стария акумулатор, нищо му е нямало, само дето това MMI показваше, че е на 10%. Прочети ми темата колега и успех. Здравейте, не съм упдейтвал MMi Знам че не трябва да се вярва напълно на показанията на компютъра. Проблемно палене и изтощаване на акумулатора са налице. Може ли линк към темата ви Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Бях обещал да меря преди малко премерих само на отключена кола и отворен багажник измерено напрежение Dc 12.05V знам , че е слаб то и на mmi показваше 60%. Ac 0.00v . Запалена кола DC 13.95v на клемите на акумулатора АC 200mv с честота над 400hz. измервателен прибор Fluke 87 True RMS . Ps. Имам претенции за прецизно измерване като изключим снега който валеше в багажника хахаха.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 (Редактирано) Автора на темата още не е споделил точно какво е измерил на клемите,преди палене,като е запалена и с консумация. Редактирано 26 Февруари 2018 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Сигурно твоя уред мери по-добре от мултицет за 15-20лв, с който меря аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 4 hours ago, lubolalev said: Автора на темата още не е споделил точно какво е измерил на клемите,преди палене,като е запалена и с консумация. Колега последните няколко дни ми е лудница на главата и не съм се занимавал с колата. Утре заминавам на море и като се върна ще я чопля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amorphiskn Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Само аз ли страдам неимоверно, че зимата, ако не караш по 300 км. извънградско на седмица, акумулатора просто умира всеки 15-20 дни...Тази сутрин ме изненада, като акумулатора е 100 ah купен преди 2 седмици...сега го зареждам, пък да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Моя да е сдал багажа, ако стоеше навън колата и не го зареждах всяка седмица откак се застуди. То и сега, ако я оставя навън не знам дали ще запали. Записва ми грешка за ниско напрежение в комфорта и се чудя дали да карам така до другата зима. Иначе е варта 100ач на 4 години и нещо, купуван в германия. Ама и миналата година даваше признаци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 За уреда бая пари струва ама не съм ги давал аз има и един в пъти по скъп някъде около 8к евро ама мери само постоянно с графика , той и променливо мереше ама не се разбра с един колега ........ За акумулатора моята е на вън карам максимум по 50-100км на седмица и то повече извън градско и почти не успява да се зареди но за сега пали .. Сутринта едвам запали и голямо пищене падна чак ми излезе ниско ниво охлаждаща течност , викам бе замръзна ли това какво му стана докато изляза да проверя и тя се зачистила .. иначе нямам идея колко е стар варта е 110 и е с щампата ауди ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Преди 15 часа, amorphiskn написа: Само аз ли страдам неимоверно, че зимата, ако не караш по 300 км. извънградско на седмица, акумулатора просто умира всеки 15-20 дни...Тази сутрин ме изненада, като акумулатора е 100 ah купен преди 2 седмици...сега го зареждам, пък да видим. Не си само ти мойта кочина 2 ра зима всеки месец по веднъж зареждам акумулатора(на година и два месеца) ,всеки ден се кара около 30км,пали колата но мрънка за акумулатор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Моят сега ще стане скоро на 2 години, карам по 10км в посока и за сега нямам драми. Всичко явно си е на случаен принцип. Акумулаторът е Bosch start/stop, ако не се лъжа - 110Ah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Трябва да се дозарежда, ако се кара на къси разстояния. Кофти е, че при мене вече на втора кола при паднал акумулатор и опит да запаля, ми гори по една подгревна свещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Май ще е по-евтино да се смени акумулатора като е слаб. За догодина със сигурност ще го направя. в топлото време поне свещи няма да горят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване