Jump to content

ауди s6 препоръки


telsho

Recommended Posts

Здравейте! Моля ви,дайте мнение и препоръки относно с6 5,2!Слаби места и недостатъци ме интересуват.Благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател от Ламбо, вървеж доста стабилен, консумативите и ремонтите са ад.

 

Имах глупостта преди време да си купя кола от подобен клас и след няколко месеца каране ремонтите надхвърлиха 10 000 лв след което се продаде.

 

Бих те посъветвал към някое 4.2 ако държиш да е А6 или С6 но на малко километри (което май в България няма). Тези в мобиле за по 20 000 лв ще ти съсипят здравето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво се занимавате с тия изтърбушени С-ки?

 

Скачай в дълбокото:

 

Audi RS6 Performance – Nogaro, ABT Sportline

 

705hp, 880Nm, 320km/h

 

124 200 euro

 

:dance:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TFSI или 4.2FSI са по-разумните избори за фейсова А6 C6.S6 V10 може да надхвърли сумата за покупка на колата,в случай,че се стигне до ремонт.

Това е екзотичен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърлят колектор на 100-150 хиляди и е 5 бона без отстъпката. Без него колата само бръмчи, харчи и не върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

 А какво може да се направи за този колектор и има ли нещо специфично при смяната на маслото на мотора както примерно при печките се пълни филтъра с масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да намериш много инфо за този мотор тук. Малко хора даже са се качвали в S6. Това е и причината да препоръчваме по-масов мотор с подобен вървеж. Иначе като цяло е добре практика на всяка кола да се пълни филтъра по време на смяна.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zafirovp написа:

Иначе като цяло е добре практика на всяка кола да се пълни филтъра по време на смяна.

За обтегачите ли  говориш.... Или представяш мъката, притеснението и страха при смяната на маслото за нормално изживяване.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за обтегачите говоря, иначе може да прескочи зъб докато качи маслото. Реално след смяна докато се напълни филтъра мотора е без налягане на маслото.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъзикам те  веее човек.:hilezh:

Това смяната на маслото при двг с вериги си е, преживяване свързано с последици..... душевни.:hilezh:

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как може да се напълни филтъра и маслото да остане вътре в него?

Има 1 или 2 клапана на дъното на филтърното тяло, които се натискат

от самия филтърен елемент. А той стои закопчан на капачката.

Като се развие капачката и клапанчетата се отварят и седят отворени

докато не се завие новия елемент(с капачката). Като се напълни филтърното

тяло и маслото ще изтича през тези клапанчета, докато се завие капачката

ще е изтекло. На 4.2 е така...за 3.0 тди нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята 3 дизел в дъното на филтърната кутия има дупчица. Като щракна в дъното филтърния елемент спокойно пълня кутията. После внимателно завивам капачката. Филтъра спрямо капачката няма положение, а спрамо кутията - трябва да съвпадне с дупчицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, kurty написа:

И как може да се напълни филтъра и маслото да остане вътре в него?

Има 1 или 2 клапана на дъното на филтърното тяло, които се натискат

от самия филтърен елемент. А той стои закопчан на капачката.

Като се развие капачката и клапанчетата се отварят и седят отворени

докато не се завие новия елемент(с капачката). Като се напълни филтърното

тяло и маслото ще изтича през тези клапанчета, докато се завие капачката

ще е изтекло. На 4.2 е така...за 3.0 тди нямам идея.

Добър въпрос и Аз се видях в дилема с прословутото пълнене на маслениа филтър , каза ха ми че няма начин да се напълни тъи като се обръща на обратно при завиването и маслото истича и си я запалих без пълнене на филтъра.Става въпрос за 4G, не знам дали е също при4F. Някои по знаещ нека ни светне, явно не във всеки сервиз го знаят как става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...