Jump to content

ПРОБЛЕМ ПРИ СТУДЕН МОТОР НА БЕНЗИН 1.8


andro78

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам следния проблем,колата е А4 Б5 1.8 125к,сутрин като е студена прекъсва много и пуши,особенно на ниските обороти до към 2500-3000,когато позагрее и обърне на газ работи перфектно.От какво може да е,закачах я на комп.и ми дава тия грешки- 16500-Температура на охладителната течност на двигателя проблем с обхвата-представянето на веригата прекъсва.                                               00561-Регулаия на смесване адаптивна стойност-под долния допълнителен праг на адаптиране-прекъсва.

Редактирано от andro78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И при мен е така. Първото палене за деня и ако температурата е под 15 градуса, колата пали от раз, но веднага гасне. Така няколко пъти, докато заработи, където пък пак не е на себе си, докато не загрее. След това като премине на газ всичко е наред, както и след това цял ден си пали без проблем и работи. Проблема винаги е първото палене, след престой от поне 8 до 12 часа, когато е изстинала хубаво и температурата на въздуха е под 15 градуса. Сменил съм доста от нещата, които може да са причината, но оправяне няма. Интересното е че като разкача дебитомера, работи по-добре отколкото с него. Пробвах уж с рециклиран/работещ дебитомер, нямаше промяна. Примирил съм се и се успокоявам с това, че колата всъщност пали. Докато има хора чиито коли, дори и не искат да палят. Тук проблема е че при по-ниска температура нещо бърка смесите, предполагам и затова колата заработва по-трудно, докато при по-топло време няма абсолютно никакви проблеми. И доколкото виждам това е общ проблем при всички ADR/APT двигатели. При всеки се оправя от различно нещо, или не се оправя изобщо и така си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя с интерес. При мен се пооправи от смяна на дебитомер, но сега пак е на дневен ред и не е дебитомера - имам 3 , като единия е чисто нов. Няма да изброявам какво съм сменял защото нещата са супер много и голям ефект няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм като теб, за момента откачам акумулатора в седмицата 1 път и така пали от първия път. Докато не започне пак да се дави и да пали теудно и пак откачам акумулатора...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това не е решение. Има нещо не наред, мисля си някои неща, но чакам да се похвалите с решение.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не смените напълно ЦЯЛАТА сензорна и командна електроника и електрика по мотора, няма да се видите с добро палене. Тия бараки не са вечни, електрониката им още по-малко.

За пример ще дам моята стара кошница с АЕВ, когато я взех менеше обороти на празен ход, палеше трудно. Смених с нови оригинални дросела, ламбдата, дебитомера, датчика температура входящ въздух, и всички други температурни датчици(и хубави свещи). Колата почна да пали докато види ключа, независимо студена, топла, лято, зима, така и си отиде във вечните ловни полета за коли, палеща и вървяща безпроблемно.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ги сменил всички тези неща. Защо мислиш че не съм. Не си имал досег до ADR. Запалването му е различно от на 1.8Т. Само Еку-то не съм сменил все още. Може и да има и проблем с веригата на валовете, или издухал клапан, знам ли вече... Имам една торба части. Някои ми се повтарят :hilezh: .

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нови и оригинални ли ги смени? Освен двойните бубини, отрязаното турбо и липсата на барометричния датчик, разлики особени в запалването няма, дори мотроника мисля беше еднакъв.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова оригинална бобина е над 1000 лева. Нова сложих, но е алтернативна. Нови свещи, нови кабели, нов дебитомер, нов датчим температурен. Нова ламбда. Всичко работи в норми. Дросел здрав втора ръка, не че моя не е здрав.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъ, как разбираш, че са здрави дроселите? То и моя на вид беше здрав, само дето на студено се газираше сам.

Износването за тези години няма как да се избегне, то В7-ците вече почнаха дй пускат масово теми с типичните дроселни неволи, та тия ли архивни клапи са "добре" както се изразяваш.

И друго съм чувал, много им били нежни бобинките на тия ADR-и, не понасяли автърмаркет....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали разбираш че над 1000 лева за бобина за кола като тази е абсурдно. Бобината е здрава. А дросела му се гледат показанията в реално време. Моя е здрав.

И ламбдата ми е нова.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...
On 2/25/2018 at 7:18 PM, kostaIliev said:

Следя с интерес. При мен се пооправи от смяна на дебитомер, но сега пак е на дневен ред и не е дебитомера - имам 3 , като единия е чисто нов. Няма да изброявам какво съм сменял защото нещата са супер много и голям ефект няма.

здравейте прочетох по горе какво сте писали първо ако мога да попитам как се разбира когато е сцепена бубина или счупена смисъл къде се вижда и видях че имате няколко дебитомера които ви стоят има ли вариант да взема един за проба ако се оправи нещо понеже имам същите проблеми и вече се виждам и аз в чудо оставям си телефона да звъннете0898810971

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...