Jump to content

Пронлем с ускорение при 1.9 тди афн


KrisoB4

Recommended Posts

Здравейте колеги , от известно време имам проблем с ускорението , до 140 и повече неще двигатела се натоварва обаче неще да набира над 140 , имах съмнения за съединитела , отделя наи горе но не боксува. Пробвах го и на бордюр колата гасне . Незнам демпфера дали може да е . Турбото съм го чистил и топлия сектор и студения няма спукани турбо пътища , кулера е чистен и той всички вакуми са на мастото си. Всички пътища са закачени и пак не иска. Горивния филтър сменен , въздушен ..  Мотора се товари усеща се но невдига повече от 140 и 3 хиляди оборота на 5 та . Колата не работи в авариен режим . 1998 год е 1.9 110 кс AFN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключих дебитомера от буксата пак същото ... Ще свалям смукателния колектор и ще го чистя . А катализатора може да се е запушил ли или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си се хвърлил в излишен труд и разход, закачи я на компютъра и виж какви грешки има. Няма как да няма грешки. Ако ли пък не, то на живи данни и в движение, виж как са дюзи, ГНП и турбо, все някъде нещо не е наред и вероятно изпускаш да видиш. За мен пак е нещо в управлението на турбото. Провери. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я качна , мен ме съмняваше много съединитела , ама ми се струва че няма как да боксува след 2 хиляди оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистенето на колекторите на 20 годишен дизел не е никак излишен труд,нито пък на ЕГР-а при мен преди 5 години се откри тази гледка.
035141218.jpg?r=0
Отвора за ЕГР-а беше станал фи 8,на колекторите отворите към портовете главата бяха около 10-12,геометрията на турбото не ми се коментира,просто сърце не ми даваше да хвана телефона толкова омазан и да снимам.След почистване на колектора и турбото и изолиране на ЕГР до ден днешен смукателния колектор е съвсем чист.Другото което направих е да почистя клапана за картерна вентилация,понеже единствения заместител,който намерих беше на topran.Толкова се беше удушила колата сама,че не знам как вървеше,а отдавах влошената динамика предимно на тръгналия си дебитомер.Колектора на надлъжния мотор се сваля съвсем елементарно,на моя дори му запазих гарнитурите към главата,понеже бяха в перфектно състояние.Съветвам те да не се ограничаваш с колектора,а да погледнеш и турбото и Н75 клапана ако никога не са ревизирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е почистено Н75 как   да го проверя . И евентуално от къде може да го купим тоя клапан колега 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вижда се на Ваг ком, трябва да дава стойности около 55-60%, но на кой канал беше, са баш не се сещам. 

Втория вариант е, като махаш вакуума от актуатора, ако се движи, 10-11 мм, всичко е ок.

По-скоро проблема ти е или в някой спукан вакуум, или геометрията. Като геометрията или не си я изчистил добре, или не си я сглобил добре. На мен ми се е случвало, да се развие един от крепежните болтове на самите лопатки и да ги блокира, само 50 км, след чистенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Геометрията до колкото знам и съм пробвал няма как да се сглоби грешно,пасва само по един начин,остава да не е изчистена или да не са стегнати болтовете.N75 клапана мисля че беше на 11 канал,дава го в Duty Cycle,то май по тоя двигател няма друго с duty cycle в диагностиката,та няма как да го сбъркаш,в сайта на Ross Tech ако не ме лъже паметта пишеше че всичко от 40 до 60% е ок.Провери да нямаш проблем с ЕГР-а и да ти прави байпас на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...