Jump to content

А3 8Р, силен бял пушек при стартиране. Причини


Рабаков

Recommended Posts

Здравейте колеги! Моля за съвети какви могат да бъдат евентуалните причини за силния бял пушек при стартирането на двигателя? Колата е 2.0 ТДИ 2007г. с код на двигателя БКД-С. При първо стартиране на колата по-трудно палеше и пак имаше бял пушек, и по мнение на майстора бяха сменени О-пръстените/ гумичките/ на дюзите. След смяната им започна да пали по-лесно,  но пушека си остана, дори имам чувството, че се е увеличил.  Това продължава около 10-15 минути при работа на място, след което пушека изчезва! Искам да кажа, че е без катализатор и с права генерация без гърнето. Може ли това да е  една от причините? Благодаря предварително за изказаните мнения  и съвети! 

Редактирано от Рабаков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, сега е много студено. И на моята БКД пуши беличко като е студена и след 1 минута каране изчезва. А и като пали трудно бутва много нафта и това също допринася за пушека. Ако не пипа антфриза няма какво да се притесняваш. Аз съм с премахнат ЕГР, Егр охладител и без катализатор.

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да прикача клип как пуши, но нещо не се получи

Редактирано от Рабаков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е пък сутрин.

Забелязал съм, че го прави като запаля и карам много малко - няма и километър до работата. След като угася и колата стои цял ден и към 17:00 часа, като отида да я запаля тогава го прави. Хем не пали добре хем изпушва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой цилиндър не пали веднага и изкарва неизгоряла нафта отзад.

Може да накараш някой да стои до ауспуха за да подуши на какво мирише пушека, когато палиш сутрин на студено.

Ще се разбере, дали е неизгоряла нафта или масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло за сега не харчи, но антифриз ми се губи някъде около 50 - 100гр. на месец в зависимост от изминатите километри. Мисля да сваля дюзите и да ги нося някъде на проверка. Видях, че в сервиза на "Дунев мотор спорт" правели диагностика и им се обадих, но от там ме посъветваха първо да ми направят едно почистване с водород и да ми сипят някаква добавка в горивото, и ако няма ефект тогава да се свалят дюзите. А иначе там имали рециклирани и можело веднага да ми ги заменят срещу моите  плюс  още 595лв. на дюза с 6 м. гаранция.  В "Дизел сервиза" в Драгалевци ми казаха, че при тях проверката на дюза е 60лв. и ако се налага ремонт, цената варира според ремонта който трябва да се извърши. Някой ползвал ли е услугите на тези два сервиза  точно за тази цел- проверка, почисване или ремонт на дюзите??? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоите дюзи + 600лв за всяка рециклирана ?

 

4 дюзи на БКД на колега които им подмени разпръсквачите общата сума беше 700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Здравейте 

Нова съм във форума .Имам ауди А3 2.0 tdi 140к.Въпроса ми е следния,сутрин когато запаля понякога кади сивкаво бял пушек и след секунди се оправя понякога е доста повече и после вече няма проблем и сякаш леко се затриса  а иначе с паленето няма проблем.А маслото ми е на максимума може ли да е от това:unsure:

Редактирано от nataliq jelqzkova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този бял пушек, който се появява понякога при първоначалното палене на колата и бързо изчезва, е безобиден и е резултат от естествената кондензация в изпускателната система на автомобила. Маслото няма нищо общо в този случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.02.2018 г. at 9:13, Schnura написа:

Някой цилиндър не пали веднага и изкарва неизгоряла нафта отзад.

Може да накараш някой да стои до ауспуха за да подуши на какво мирише пушека, когато палиш сутрин на студено.

Ще се разбере, дали е неизгоряла нафта или масло.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, nataliq jelqzkova said:

А защо сякаш се затриса и каточили мирише на нафта. И не всеки път го прави.

 

Ако наистина някой цилиндър не пали веднага, както се е самоцитирал от февруари колегата, то ще го прави всеки път, а не само понякога.

Почти сигурен съм, че колата прави този номер преди всичко ако е влажно (или скоро е било влажно) наоколо.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте колата ми е Ауди А3 8p 2005 140 коня проблема е следният. Когато не е запалена има антифриз като я запаля и поработи изведнъж антифриза изчезва и започва да пуши синьо-бял пушек! Какъв може да е проблема? Турбото е рециклирано и  преди две седмици смених помпата маслата,ремъците и филтрите и колата си върви без проблем но яко пуши а до преди дни нямаше проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...