Рабаков Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги! Моля за съвети какви могат да бъдат евентуалните причини за силния бял пушек при стартирането на двигателя? Колата е 2.0 ТДИ 2007г. с код на двигателя БКД-С. При първо стартиране на колата по-трудно палеше и пак имаше бял пушек, и по мнение на майстора бяха сменени О-пръстените/ гумичките/ на дюзите. След смяната им започна да пали по-лесно, но пушека си остана, дори имам чувството, че се е увеличил. Това продължава около 10-15 минути при работа на място, след което пушека изчезва! Искам да кажа, че е без катализатор и с права генерация без гърнето. Може ли това да е една от причините? Благодаря предварително за изказаните мнения и съвети! Редактирано 15 Февруари 2018 от Рабаков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 (Редактирано) Възможно е, сега е много студено. И на моята БКД пуши беличко като е студена и след 1 минута каране изчезва. А и като пали трудно бутва много нафта и това също допринася за пушека. Ако не пипа антфриза няма какво да се притесняваш. Аз съм с премахнат ЕГР, Егр охладител и без катализатор. Редактирано 15 Февруари 2018 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Рабаков Публикувано 15 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 (Редактирано) Исках да прикача клип как пуши, но нещо не се получи Редактирано 15 Февруари 2018 от Рабаков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 Качи го в youtube и копирай линка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Ще шродължи и да си пуши.. аз кво ли не сменях и сутрин при първо палене си пропушва бяло/син дим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 При мен не е пък сутрин. Забелязал съм, че го прави като запаля и карам много малко - няма и километър до работата. След като угася и колата стои цял ден и към 17:00 часа, като отида да я запаля тогава го прави. Хем не пали добре хем изпушва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 А антифриза как е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Не го пипа. От 5 години карам колата и да съм долял най-много 0.3 - 0.4 л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Някой цилиндър не пали веднага и изкарва неизгоряла нафта отзад. Може да накараш някой да стои до ауспуха за да подуши на какво мирише пушека, когато палиш сутрин на студено. Ще се разбере, дали е неизгоряла нафта или масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Рабаков Публикувано 21 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Масло за сега не харчи, но антифриз ми се губи някъде около 50 - 100гр. на месец в зависимост от изминатите километри. Мисля да сваля дюзите и да ги нося някъде на проверка. Видях, че в сервиза на "Дунев мотор спорт" правели диагностика и им се обадих, но от там ме посъветваха първо да ми направят едно почистване с водород и да ми сипят някаква добавка в горивото, и ако няма ефект тогава да се свалят дюзите. А иначе там имали рециклирани и можело веднага да ми ги заменят срещу моите плюс още 595лв. на дюза с 6 м. гаранция. В "Дизел сервиза" в Драгалевци ми казаха, че при тях проверката на дюза е 60лв. и ако се налага ремонт, цената варира според ремонта който трябва да се извърши. Някой ползвал ли е услугите на тези два сервиза точно за тази цел- проверка, почисване или ремонт на дюзите??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Твоите дюзи + 600лв за всяка рециклирана ? 4 дюзи на БКД на колега които им подмени разпръсквачите общата сума беше 700лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Едно и също ли е според теб, смяна на разпръсквач и пълен рециклаж на дюза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 А свещите сменил ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nataliq jelqzkova Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 (Редактирано) Здравейте Нова съм във форума .Имам ауди А3 2.0 tdi 140к.Въпроса ми е следния,сутрин когато запаля понякога кади сивкаво бял пушек и след секунди се оправя понякога е доста повече и после вече няма проблем и сякаш леко се затриса а иначе с паленето няма проблем.А маслото ми е на максимума може ли да е от това Редактирано 8 Април 2018 от nataliq jelqzkova Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 Този бял пушек, който се появява понякога при първоначалното палене на колата и бързо изчезва, е безобиден и е резултат от естествената кондензация в изпускателната система на автомобила. Маслото няма нищо общо в този случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nataliq jelqzkova Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 (Редактирано) А защо сякаш се затриса и каточили мирише на нафта. И не всеки път го прави. Редактирано 8 Април 2018 от nataliq jelqzkova Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 На 19.02.2018 г. at 9:13, Schnura написа: Някой цилиндър не пали веднага и изкарва неизгоряла нафта отзад. Може да накараш някой да стои до ауспуха за да подуши на какво мирише пушека, когато палиш сутрин на студено. Ще се разбере, дали е неизгоряла нафта или масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 (Редактирано) 30 minutes ago, nataliq jelqzkova said: А защо сякаш се затриса и каточили мирише на нафта. И не всеки път го прави. Ако наистина някой цилиндър не пали веднага, както се е самоцитирал от февруари колегата, то ще го прави всеки път, а не само понякога. Почти сигурен съм, че колата прави този номер преди всичко ако е влажно (или скоро е било влажно) наоколо. Редактирано 8 Април 2018 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Абе скоро и аз съм за смотаните дюзи. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail lyubenov Публикувано 4 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2022 Здравейте колата ми е Ауди А3 8p 2005 140 коня проблема е следният. Когато не е запалена има антифриз като я запаля и поработи изведнъж антифриза изчезва и започва да пуши синьо-бял пушек! Какъв може да е проблема? Турбото е рециклирано и преди две седмици смених помпата маслата,ремъците и филтрите и колата си върви без проблем но яко пуши а до преди дни нямаше проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 Проблема е че вкарва антифриза в цилиндрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване