Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

колеги, имам едни петънца на джантите, които не падат лесно. Къде в София мога да в закарам да ми измият хубаво и качествено, без увреждане джантите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводско няма такава лампа

 

Виж кодировките на модула, сигурно му е дадел лайт пакет и затова конфорт модула търси крушка, а ти си само със светлоотразител [emoji6] едно време и аз бях така

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми остана време да поровя малко колата :) .  Когато беше студено  и карам примерно 20-30 км. по магистрала  с 140 и после имам спускане около 2 км на скорост след , като спра се получаваше едно подскачане на оборотите , сега изчезна.  Този проблем го имаше и миналата година  и се чудя дали не е някой темп. сензор.

Направи ми впечатление , че дюзите си увеличават + стоиноста ...  какво е вашето мнение запушват се или отиват към рециклиране :)

           
16:10:05 Group 013: Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation)
  -0.05 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.05 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
       
16:10:05 Group 014: Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation)
  0.00 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  0.52 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 5
  -0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 6

 

16:10:52 Group 020
  22.5°C  Temperature  
  -40.5°C  Temperature  
това нормално ли е ?

 

16:11:13 Group 022: Fuel Pressure Control
  777 /min  Engine Speed (G28)
  227.2 bar  High Fuel Pressure (specified)
  227.2 bar  High Fuel Pressure (actual)
  18.1 %  High Fuel Pressure Control Valve
 
                Address 01: Engine  (4F0 910 402 E)
 
16:15:48 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
  18.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  20.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  4.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
        
16:15:48 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
  12.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
        
16:15:57 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
  20.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  22.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
        
16:15:57 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
 
16:15:57 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
  28.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  18.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2

  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3       
16:16:36 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  14.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
      

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми много кадърен човек за диагностика и ремонт на заключващ механизъм на волана и ключа. Проблемът е че даже и да изкарам ключа от колата ММИ остава включен понякога, а отделно и кормилната колона блокира цялата кола понякога.

 

@kpematop още ли се занимава с ел. проблеми по нашите коли?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен така, на 2-3 месеца не ми пречи да разкачам клемата на акумулатора, но имам и драма с ключа. ММИ понякога си мисли че съм вкарал ключ докато колата е заключена и си намирам или радиото включено или акумулаотра на 5 волта. 

 

Кой да търся в Пазарджик, ще може ли да полгедне и ключа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам, днес видях едно 4f докато завиваше на завой  светеше халогена отдолу от завиващата страна, до колкото знам тези коли нвмст тази екстра, възможно ли е да е има или са е модифицирали? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovp: може и да е свързано с колоната това за ключа. @sunshai търси, както каза pe6koo. 

Пък, ако е удобно времето, да взема да дойда и аз, ако мога :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма го като екстра за съжаление, а даже най-базовата Шкода има тази опция. Да не би просто единия халоген да му е изгорял или го видя да се вкючва? Мислил съм за някакво реле, но няма как да се вземе сигнал на колко градуса е волана.

 

Може да направим едно ходене направо, в какво се извършва ремонта на @sunshai. Иска ми се направо цялото заключване да махна, и без това ме дразни като щрака.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Steering angle sensor за какво е? Крайно време е да направим един емулатор, в който да можем да пишем custom functions. 

@Manniakk: можеш ли с няколко думи да опишеш какво е нужно, за да може да се прихващат съобщенията по CAN, за да се знае какви команди пуска.
След това трябва модул, който да може да пуска подобни съобщения и по-сложни. 

Аз съм съгласен да се позаровя в софтуерната част, но ми трябва начален старт в хардуерната.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ти MCU с CANBUS контролер, примерно MCP2515. За запис на данните от шината ти трябва canbus analyzer и много желание и четене за да разкодираш значението на съобщенията. след това цялото това нещо трябва да го сглобиш в модул, дали ще е през контакт или ще има логика за power management... абе дълга и сложна е. отделно не знам дали фабричния модул можеш да го излъжеш да пусне само 1 халоген с кан команда. абе дълга и широка е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих го направил с този модул, има 2 релета които направо могат да прекъсват левия и десния халоген: цък!

 

Даже може и без CAN, а направо с един акселерометър. Имам и целия код за комуникация на този модул с акселерометъра KXTJ3-1057 ако на някой му се занимава.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, zafirovp написа:

Няма го като екстра за съжаление, а даже най-базовата Шкода има тази опция. Да не би просто единия халоген да му е изгорял или го видя да се вкючва? Мислил съм за някакво реле, но няма как да се вземе сигнал на колко градуса е волана.

 

Може да направим едно ходене направо, в какво се извършва ремонта на @sunshai. Иска ми се направо цялото заключване да махна, и без това ме дразни като щрака.

Ремонта се изразява в свалянето на кормилната колона и програмиране. След това не ти работи вече заключването на волана и не щрака. Обаче при тебе щом не изключва MMI, най вероятно имаш проблем и с ключалката, в смисъл че кормилната колона не е единственото нещо, което може да се скапе по механизма за запалването. При мене например моторчето на колоната работи добре, но механизма който движи заключването и бил капсулован явно заяжда и прави мизерии. Затова ако ще правите нещо направо го спирайте заключващия механизъм, защото дертовете са много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, CVT said:

Аз бих го направил с този модул, има 2 релета които направо могат да прекъсват левия и десния халоген: цък!

 

Даже може и без CAN, а направо с един акселерометър. Имам и целия код за комуникация на този модул с акселерометъра KXTJ3-1057 ако на някой му се занимава.

 

на мен ми се иска да може да се направи нещо като модул, които да се закачи по CAN и в този модул да може да се пишат и изпълняват различни custom функции, които да се изпращат по CAN, все едно ги пуска ECU.

Семантично:

1. събитие - steering angle над 30 градуса наляво, пусни ляв халоген, ако е възможно

2. събитие - lock car, прибери огледалата

и други. Просто ми изглежда интересно като проект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този модул има CAN, но драйвера му не е много юзър-френдли. Ако всичко ще се прави само по CAN, може би Ардуиното е най-добър избор и има доста хардуер от който направо може да се почне с програмирането, като този: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

някой досега да се е опитвал да отпушва тръбите през който се оттича водата на шебидаха?

До колкото видях са 2 тръби в предната част на шебидаха, които минават по колоната и излизат в долната част на пантата на вратата. От пасажерската страна успях да прекарам един маркуч и изглежда е отпушена. От страната на шофьора обаче има някъв проблем и не мога да прекарам маркуча и като пръсна малко вода не излиза в долната част :Д, а от страната на пасажера се оттича вода като пръсна малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От лентовия кабел на волана е, и при мене ту го има ту го няма. Малко вероятно е да е от маншона на кормилния прът долу където влиза в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, marinnik написа:

Колеги,

някой досега да се е опитвал да отпушва тръбите през който се оттича водата на шебидаха?

До колкото видях са 2 тръби в предната част на шебидаха, които минават по колоната и излизат в долната част на пантата на вратата. От пасажерската страна успях да прекарам един маркуч и изглежда е отпушена. От страната на шофьора обаче има някъв проблем и не мога да прекарам маркуча и като пръсна малко вода не излиза в долната част :Д, а от страната на пасажера се оттича вода като пръсна малко.

Най вероятно ти е пречупен маркуча , има тема по този проблем .

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/200983-теч-в-купето/#comment-2943856

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mitaka359 said:

Най вероятно ти е пречупен маркуча , има тема по този проблем .

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/200983-теч-в-купето/#comment-2943856

 

Мерси много за отговора. Ще се опитам да видя дали е пречупен маркуча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...