Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 12 часа, Manniakk написа:

на 2.8 бара като минеш през неравност и ти падат зъбите... това инфо го пише и на капачката на резервоара ама е пълна пародия...

По твоята логика трябва инжинерите от Audi да измислят нова таблица за пътищата в България,  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, като ме заболят бъбреците се присещам [emoji4]

Имам си компресор в гаража, лятото пътувам 2-3 пъти с багаж до тавана, упражнението не ми пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни през централната голяма решетка над бронята, мисля, че се виждаше. Или може да махнеш горната пластмаса около закопчаването на капака и да се опиташ да я достигнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги могат ли да се сменят външните огледалата с такива с осветление

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Днес се хванах да почистя клапанчетата на помпата за топъл и студен въздух, защото ми правеше проблеми от време на време, почваше да духа топло от ляво и на стъклото.
Обаче, когато затварях капачетата при завиване на болчетата последното взе че се скъса... Сега малко подлизва от там.
Та въпросът ми е- ако карам на Еко режим ще спре ли да подлизва? Търся някакво решение на проблема докато минат празниците. После е сервиза да видим какво ще става.

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И аз го играх тоя филм, сваляш целия механизъм, вадиш скъсания болт и после ги сменяш всичките. Аз лично сложих самонарезни и стана супер, иначе на твоя въпрос, не няма да спре да тече.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега. Радостното е, че явно има решение без смяна на помпата [emoji38]

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да купя фолио за форирване на фаровете някои които е купувал да ми каже каква марка и модел или линк.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.04.2019 г. at 11:58, pe6koo написа:

Можеш, сменят се само черните капачета с осветлението

Ок, благодаря.

Може ли аналоговия климатроник да излиза на дисплея на MMI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли координати на добър електричар в София. Имам зверска утечка, близо 8 ампера. Трябва човек с опит с Ауди, обиколих доста ел. техници и всеки вдига ръце. Само с ODIS ли могат да се видят логовете не battery модула?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не могат да хванат 8 ампера утечка??? Това са 100 вата, даже и с термокамера може да се хване.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, zafirovp said:

Може ли координати на добър електричар в София. Имам зверска утечка, близо 8 ампера. Трябва човек с опит с Ауди, обиколих доста ел. техници и всеки вдига ръце. Само с ODIS ли могат да се видят логовете не battery модула?

Почни с модулите в багажника, радио, навигация или вода при чистачките. Това са най-често стещаните утечки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след вече нов акумулатор от 3 месеца VARTA G14 95Ah 850A start stop,
всичко изглежда нормално, но в battery managenent, state of charge
не е повече от 90%! Нямам утечка никъде пали нормално, не ми трептят никакви светлини в купето, единствено само карам на къси разтояния, дали това е причината?! Когато монтирах акумулатора при първите дни показваше 100% след това постоянно 90% ни горе ни долу,
нямам проблеми със клемата отпред загрява си съвсем леко но не пари, нормално ли е да е на 90%
при положение че на седмица въртя максимум 50 км. На стария акумулатор state of charge беше на 70% и осветлението в купето получаваше пикове трептейки светлините, винаги изгасвсше таблото и ММI за малко по дълго от нормалното, сега с новия пак изгасва всичко но само на студен старт и то за миг.

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От късите разстояния е и не ти трябва да е на 100%. Ако искаш да го видиш на 100% закачи го на зарядно, но не виждам смисъл. На 90% си изряден. Иначе ако изобщо не караш на дълги разстояния не е зле да си купиш едно зарядно и да го зареждаш до 100% веднъж на 6 месеца.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпадна ми пластмасово копче на колана, което фиксира закопчалката до къде да се връща като се откачи колана. Не намирам от къде да купя или какво да сложа на негово място. Някой да е решил проблема по някакъв начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...