Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Благодаря за отговорите,предстои смяна на предни амортисьори какво бихте препоръчали като марка или втора ръка оригинални,или цяло s line окачване.Колата е с мотор  3.0 tdi quattro avant 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко хелп за тия грешки??? Благодаря!!

1)

 

00658 - Control Head 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 14
                    Mileage: 280706 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.05.23
                    Time: 21:08:57

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits:      001

 

 

2)

 

Address 61: Battery Regul.        Labels: 4F0-910-181.lbl
   Part No SW: 4F0 910 181 E    HW: 4F0 915 181 A
   Component: J0644 BEM       H12 0590  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000148183
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 236F92C58164777FCF-8076

   Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 D
   Component: von 5DO  331013D19K       
   Coding: 344630393135313035442035444F3333313031334431394B
   Shop #: WSC 00100 470 120367

1 Fault Found:
02256 - Quiescent Current 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 75
                    Reset counter: 14
                    Mileage: 280286 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.05.17
                    Time: 03:14:52

 

3)

 

Address 15: Airbags        Labels: 4F0-910-655-8R.clb
   Part No SW: 4F0 910 655 D    HW: 4F0 959 655 B
   Component: 33 AIRBAG AUDI8RH29 0250  
   Revision: 08H29000    Serial number: 0037LD0CR456  
   Coding: 0013107
   Shop #: WSC 50113 136 17502
   VCID: 286A8CD6B59D551817-807C

   Subsystem 1 - Serial number: 6332CSME04610C15X

   Subsystem 2 - Serial number: 6342CSME05143A1A$

   Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME037C415DC

   Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME040A1017Y

   Subsystem 5 - Serial number: 6371VSME05084428E

   Subsystem 6 - Serial number: 6381VSME070D442CQ

1 Fault Found:
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153) 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
 

Редактирано от LEWLY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Гледам напоследък изпадат оригинални (уж) сгъващи се тегличи и се чудя колко трудно може да е монтирането на теглич на кола, която фабрично не разполага с такъв. Ясно е, че не е проста процедура, освен теглич и добавката на задната броня с дупка за теглича (което може би е най-малкият проблем) на първо четене има доста кабели и модули за смяна. Има ли начин да се сложи оригинален теглич с неоригинална електроника? Колата има само заден парктроник без камера и някъде бях видял, че има възможност за неоригинален модул, който по някакъв начин влияе на парктроника, когато има закачено ремарке. На прима виста това са ми наблюденията, има ли някой по-запознат, който да ми убие мерака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди малко се замислих, че оня ден като питах тук за ключ в Порше забравих да попитам някой от Вас с мод-нат софтуер на мотора (премахнат ЕГР и ДПФ) ходил ли е за тая процедура?

В смисъл да не омотат нещо и да им изпищи в базата данни нещо ... знам ли ...?

Или не дай си Боже да тръгнат да ъпдейтват нещо ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да пипат друго освен обучаването на ключа, но може да ги питаш за всеки случай преди да го поръчаш. Още повече, че ако имаш допълнителен имобилайзер поставян от застрахователите няма да могат да се свържат с контролера на имобилайзера и няма да могат да обучат новия ключ. Т.е. ще трябва първо да махнеш допълнителния имобилайзер - ако имаш такъв разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

47 minutes ago, VBI said:

Не би трябвало да пипат друго освен обучаването на ключа, но може да ги питаш за всеки случай преди да го поръчаш. Още повече, че ако имаш допълнителен имобилайзер поставян от застрахователите няма да могат да се свържат с контролера на имобилайзера и няма да могат да обучат новия ключ. Т.е. ще трябва първо да махнеш допълнителния имобилайзер - ако имаш такъв разбира се.

Ами имам допълнителен имобилайзер. Имам и едно като флашка, което да го байпасира.

Трябва физически ли да го изключа тоя имобилайзер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е поставян от застрахователите, трябва да отидеш те да ти го махнат защото е закачен на шината някъде и не се знае дали не са рязали нещо. Нямам представа какъв модел ти е имобилайзера и какво точно защитава :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, kazichene said:

Привет. Гледам напоследък изпадат оригинални (уж) сгъващи се тегличи и се чудя колко трудно може да е монтирането на теглич на кола, която фабрично не разполага с такъв. Ясно е, че не е проста процедура, освен теглич и добавката на задната броня с дупка за теглича (което може би е най-малкият проблем) на първо четене има доста кабели и модули за смяна. Има ли начин да се сложи оригинален теглич с неоригинална електроника? Колата има само заден парктроник без камера и някъде бях видял, че има възможност за неоригинален модул, който по някакъв начин влияе на парктроника, когато има закачено ремарке. На прима виста това са ми наблюденията, има ли някой по-запознат, който да ми убие мерака?

Не е толкова просто колкото си мислиш. Този теглич трябва да го закачиш за нещо обикновенно е за допълнителна греда която я няма на моделите без теглич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един приятел си е взел 3.2фси AUK, 2008г.

Има неравномерена работа на празен ход от 600 до 900 оборота след смяна на алтернатор и акумулатор.

Сега кодирахме акумулатора

Единствените грешки са за ламбда сонди, с извадени катализатори е.

 

Някаква насока къде да се търси проблема?

и какво може да се провери с вагком?

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното нещо е да прверите вакуумите дали няма сцепени или прегоряла пластамсова снадка на вакуумитее.

Но най-вероятно е сондите да са премахнати само хардуерн, но не и софтуерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошата работа на празен ход е след смяната на алтернатора... ако изобщо може да има връзка.

Сондите са на място, само катализатора е изваден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля за помощ, тази сутрин паля аз колата, пиейки кафето след около 10 тина минути започна да премигва лампичката за свещи, и ми светна чека колата не върви няма мощност, след което четах за грешки и ми излезнаха тези 2, трия ги и пак се появяват само когато потеглям или форсирам на място проблема си остана, нямам идея какво може да е. bd264e4adf0d51024bd07d021cda9ee1.jpgc0f89076e174dc98d93a2ac056fb4fb9.jpg

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, k.vasilev написа:

Какви са точно грешките от сондите след като са на мястото си. Постни ги.

 

Изтрих ги вчера, но още не се записват, въпреки че карах колата.

Направих няколко скрийншота от вагком

https://we.tl/b-Kppgi2wrtg

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, djuni_ibiza said:

Колеги моля за помощ, тази сутрин паля аз колата, пиейки кафето след около 10 тина минути започна да премигва лампичката за свещи, и ми светна чека колата не върви няма мощност, след което четах за грешки и ми излезнаха тези 2, трия ги и пак се появяват само когато потеглям или форсирам на място проблема си остана, нямам идея какво може да е.

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

 

Първата -  P1573 / 005491 е за заминал ляв тампон на мотора.

Втората -  P242F / 009263 е за запушен DPF.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Първата -  P1573 / 005491 е за заминал ляв тампон на мотора.

Втората -  P242F / 009263 е за запушен DPF.

Проблема е отстранен със принудително регенериране с ваг ком, но колко още ще изкарва така не се знае, лошото че преди 2 седмици се пребрах в Германия, и тука никой не се навива да изключи филтъра софтверно, като бях в България все някъде щеше да се намери да я изключат.

Гледам че от ляво е омаслено, и най вероятно е текнало от този тампон, какво следва по въпроса фатално ли е ако не се подмени в близко време, и какъв му е оригиналния номер поне най малко да видя колко струва.

 

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Имам следния проблем. По време на движение на магистралата с около 160 колата изключи от скорост. Веднага спрях и изгасих и запалих отново. След това продължих без проблем. Няма разлика в работата на кутията. Колата е 4.2 335 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...