Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Утре съм в мид авто да видим какво се случва. Гледах като евентуален вариант друга кутия. Монтира се в бмв ауди и ваг групата. Чудя се дали има разлика в захващането на кутиите в различните модели или не, понеже от а6 може би доста трудно ще намеря кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги могат ли да се кодират стъклата да се вдигат при заключване само с едно  задържане ,а не да се държи постоянно бутона докато се вдигнат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/15/2019 at 5:01 PM, royce said:

Колеги, някой поръчвал ли си е ключ за 4Ф в Ауди?

Да ме ориентирате просто за цени ...

 

Само за инфо ... актуални цени от Порше от петък:

ключ без  keyless - 465 лв

обучение - 95 лв.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, involar said:

Май ми е тръгнала едната гофра (прогоряла). Някой има ли идея къде да ми заварят нова в София?

Имаш предвид меката връзка на генерацията?

18 hours ago, icodalev said:

Утре съм в мид авто да видим какво се случва. Гледах като евентуален вариант друга кутия. Монтира се в бмв ауди и ваг групата. Чудя се дали има разлика в захващането на кутиите в различните модели или не, понеже от а6 може би доста трудно ще намеря кутия.

Ходи ли колега?

Редактирано от k.vasilev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, k.vasilev said:

Имаш предвид меката връзка на генерацията?

Ходи ли колега?

 

Точно така. До колкото знам се изрязва старата и се заварява нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то няма идеален дизел в България или верига...

Преди слагах на Газпром gdrive дизел и преди 3 години на стар дизел се усещаше много добре, но и там го поразвалиха. Може би ОМВ макс мошън да пробвам отново.

Иначе на Лукоил и Еко не слагам, откакто гризнах от двете дръвцето с гелорана нафта зимата, пак не на тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвал съм от всевъзможни туби и бензиностанции и за към 20г и еден единствен път усетих разлика във вървенето с нафта сипана в Италия.Това за скапаните горива е лакърдия на сервизите за да се сменят по-често филтри и разни други неща с това оправдание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва ми инструкция за ремонт за скорости 6HP19. Утре ги пръсвам на съставни части и да не откривам топлата вода, а в интернет намерих само за 6HP26.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера,както си карах и ми замириса на изгоряла гума.Поогледах се,но навън не видях пушек и спрях,и в същото време ми светна акумулатора и волана се втвърди.Пистовият ремък беше паднал и нагорял.Оказа се,че компресорът на климатика е блокирал,а никога не е проявявал никакви признаци.

Днес-нов компресор "Денсо",нов ремък с всички ролки и обтегач.Демпферната шайба я свалих,но прецених,че има още живот,а и я нямаше налична,та не я смених.Изводът е,че на 3.0тди за един работен ден(защото ми е за пръв път,иначе доста по-бързо) всичко се сваля и слага,без да се сваля предницата на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.07.2019 г. at 15:46, k.vasilev написа:

Имаш предвид меката връзка на генерацията?

Ходи ли колега?

Мда, счупени пакети на 5 и 6 предавка, което води до основен ремонт на кутията на стойност над 3000лв. За съжаление се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.07.2019 г. at 21:07, venko74 написа:

Вчера,както си карах и ми замириса на изгоряла гума.Поогледах се,но навън не видях пушек и спрях,и в същото време ми светна акумулатора и волана се втвърди.Пистовият ремък беше паднал и нагорял.Оказа се,че компресорът на климатика е блокирал,а никога не е проявявал никакви признаци.

Днес-нов компресор "Денсо",нов ремък с всички ролки и обтегач.Демпферната шайба я свалих,но прецених,че има още живот,а и я нямаше налична,та не я смених.Изводът е,че на 3.0тди за един работен ден(защото ми е за пръв път,иначе доста по-бързо) всичко се сваля и слага,без да се сваля предницата на колата.

 

Ако компресорът по някаква причина е останал без масло и вследствие на това се е счупил и блокирал, цялата климатична система се е напълнила с метални стружки от триенето без мазане. Трябва да се смени освен компресор и комплект пистов ремък и ролки, също така и радиатор на климатика, филтър дехидратор и опционално радиаторче на парното и някакъв вентил (май експансион вентил беше, но не се сещам, аз минах без последните две). Също така се прави и промивка на цялата климатична система с някакъв специален препарат и машина (тук не си спомням конкретни детайли). Без тази промивка има голяма вероятност компресорът съвсем скоро пак да се счупи заради останали стружки в системата. Ако причината за счупването е друга и в компресора няма метални стружки, тогава всичко би трябвало да е така, както го описваш. При мен беше възможно най-лошият вариант. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...