OvivO Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 с какъв акумулатор си? battery regulator знае ли, че е нов? провери и самия battery regulator module, той е точно между акумулатора и бронята, един кабел дебел има закачен за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 акумулатора е fiamm 110 Ah 950 A, кодиран е с бем код на варта ,буксата на battery regulator module е пръскана с контактен спрей, на MMI показва 100 % независимо колко време не е палена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 преди 16 минути, Vasil82 написа: абсолютно нищо няма добавено,преди няколко месеца като смених акумулатора ти ми беше казал за копчето и го наблюдавах загасваше след около 4-5 мин. и повече не светва,единственото което смених е dvd-то на навигацията, защото моето не работеше. Бях чел някъде за доста разпространен проблем точно в навигацията, където постоянно търси диск в ДВД-то и не се изключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) ами той диска е постоянно вътре ,ще пробвам да го вадя Редактирано 18 Октомври 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Виж тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) а как се ъпдейтва battery regulator module моя е с тази версия Component and/or Version: ENERGIEMANAGER H12 0490,а май имало по нова Н12 0590 Редактирано 18 Октомври 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 и моята версия е като твоята. Питай Стефан @kpematop, той ъпдейтва много успешно модули и вървежи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Малко по на там съм запланувал да ходя при него за няколко неща,че ми идва малко далече. А тази грешка скоро като проверявах колата я нямаше. Възможно ли е да не съм кодирал нещо правилно акумулатора. И още един въпрос по кодировка3 = Needles ON and Scales ON (Term. 15 ON / Term. 58 OFF) трябва да ми светят през деня и стрелките и скалата с километрите , но светят само стрелките да не би да трябва и другаде да се кодира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Преди 9 часа, royce написа: С рулетката. Където спирам вечер не е равно, и по някой път в някой ъгъл е с малко надолу (5 - 6 mm). Ще взема тия дни да махна предпазителите на окачването (май са отдясно) или да откача плюса на акумулатора да видя за два дни какво ще стане. Като каза за датчиците като сменях амовете я нивелираха, гледали и показанията на нивомерите, пробвали с тежести по ъглите - викат мерят си коректно. То двата предните към март 2018-та ги сменях. Това положение вдига сама ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 @sa6o977 Не, това е положение 4 (allroad, на него си карам) след като изгасих колата. 4 часа по-късно стана 463 mm и така остана още 4 часа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) Най-сетне сложих гаражна врата и се зарадвах, че ще мога да ползвам homelink-a. Само че докато гледах как се обучава, осъзнах че приемника/предавателя е в предната броня. Същата, която при мен е четвърта под ред и съм 99% убеден, че още след първата смяна, бояджията не се е сетил да го прехвърли. Точно когато се сетих, колата е в камерата за боядисване (лош сръбски боклуджийски камион ми раьказа играта малко ) и не мога да проверя бронята. Но все пак да питам. Гледам че сензорът е само на 2 кабелчета и засега го намирам само в куфатек за скромните 150лв с доставката. Има ли вариант да се върже всякакъв сензор на 433мхц и да свърши работа? Редактирано 18 Октомври 2019 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Преди 1 час, royce написа: @sa6o977 Не, това е положение 4 (allroad, на него си карам) след като изгасих колата. 4 часа по-късно стана 463 mm и така остана още 4 часа. Ще проверя при мен как е и ще пиша,но не би трябвало да се покачва.При мен когато започна да спада предна лява възглавница , задна лява се повдигаше все едно е в режим олроуд.А по въпроса на друг съфорумец когато стана от колата не помръдва на горе или като я натоваря с багаж не кляка, а си оставя на същото ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 @sa6o977 То със сигурност не трябва да се качва. А вечер понякога предницата пада с няколко милиметра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 (Редактирано) Ревизирай всички снадки където има, навий тефлон на резбите на снадките да не би от там леко да пуска. Редактирано 21 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Преди 23 часа, CVT написа: Ако плафоните са ЛЕД, когато напрежението не е достатъчно просто не светват, или светват само някои. Това е добра индикация че има проблем с акумулатора. Примери напрежението когато не светят, най-вероятно е паднало под 12V. Мерих напрежението сутринта 12.2 V е добре ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Под товар ли го мери? (С пуснати фарове или поне на контакт?) Ако да, вижда ми се добре. Ако не е под товар, не може да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Не е под товар това е след цяла вечер престой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Мери се под товар, иначе не може да се каже дали е добре или не. Просто включи късите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 С включени къси без контакт 11.97 V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 (Редактирано) Нямам кривата на твоя акумулатор, но за обикновен акумулатор точно 12V горе-долу съответства на 50% заряд. Имаш утечка, или просто караш по малко всеки ден и не успява да се зареди. Виж също колко е при запален двигател на самия акумулатор. Ако е под 14 волта значи имаш проблем със зареждането. Редактирано 19 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Ще го проверя и на запален, повечето ми шофиране е извън града, а ако имам утечка как мога да я "хвана". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 3 hours ago, sa6o977 said: Ревизирай всички снадки където има, навий тефлон на резбите на снадките да не би от там леко да пуска. Отпред в коша всички маркучи и бързи връзки също са сменени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, Vasil82 написа: ... а ако имам утечка как мога да я "хвана". Закачаш акумулатора през амперметър който е с достатъчно дълги кабели, така че да може да се затвори капака. Заключваш и чакаш компютъра да изключи всички модули наблюдавайки консумацията на ток. За да няма утечка, консумацията трябва да пада под 150 mA след 10, максимално 20 минути (зависи доста от модела). След това почваш да вадиш бушони един по един и т.н. докато я локализираш. Редактирано 19 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Преди 2 часа, royce написа: Отпред в коша всички маркучи и бързи връзки също са сменени. Тефлонче на резбите за по сигурно, ако не е слагано.😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Преди 7 часа, CVT написа: Нямам кривата на твоя акумулатор, но за обикновен акумулатор точно 12V горе-долу съответства на 50% заряд. Имаш утечка, или просто караш по малко всеки ден и не успява да се зареди. Виж също колко е при запален двигател на самия акумулатор. Ако е под 14 волта значи имаш проблем със зареждането. На запален двигател с включени фарове дава 13.76 V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts