Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

с какъв акумулатор си? battery regulator знае ли, че е нов? провери и самия battery regulator module, той е точно между акумулатора и бронята, един кабел дебел има закачен за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора е fiamm 110 Ah 950 A, кодиран е с бем код на варта ,буксата на  battery regulator module е пръскана с контактен спрей, на MMI показва 100 % независимо колко време не е палена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Vasil82 написа:

абсолютно нищо няма добавено,преди няколко месеца като смених акумулатора ти ми беше казал за копчето и го наблюдавах загасваше след около 4-5  мин.  и повече не светва,единственото което смених е dvd-то на навигацията, защото моето не работеше.

 

Бях чел някъде за доста разпространен проблем точно в навигацията, където постоянно търси диск в ДВД-то и не се изключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами той диска е постоянно вътре ,ще пробвам да го вадя 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как се ъпдейтва battery regulator module моя е с тази версия Component and/or Version: ENERGIEMANAGER  H12 0490,а май имало по нова Н12 0590

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по на там съм запланувал да ходя при него за няколко неща,че ми идва малко далече. А тази грешка скоро като проверявах колата я нямаше. Възможно ли е да не съм кодирал нещо правилно акумулатора. И още един въпрос по кодировка3 = Needles ON and Scales ON (Term. 15 ON / Term. 58 OFF)  трябва да ми светят през деня и стрелките и скалата с километрите , но светят само стрелките да не би да трябва и другаде да се кодира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, royce написа:

 

С рулетката. Където спирам вечер не е равно, и по някой път в някой ъгъл е с малко надолу (5 - 6 mm). Ще взема тия дни да махна предпазителите на окачването (май са отдясно) или да откача плюса на акумулатора да видя за два дни какво ще стане.

20191018_094435.jpg


Като каза за датчиците като сменях амовете я нивелираха, гледали и показанията на нивомерите, пробвали с тежести по ъглите - викат мерят си коректно. То двата предните към март 2018-та ги сменях.

Това положение вдига сама ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sa6o977 Не, това е положение 4 (allroad, на него си карам) след като изгасих колата. 4 часа по-късно стана 463 mm и така остана още 4 часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сетне сложих гаражна врата и се зарадвах, че ще мога да ползвам homelink-a. Само че докато гледах как се обучава, осъзнах че приемника/предавателя е в предната броня. Същата, която при мен е четвърта под ред и съм 99% убеден, че още след първата смяна, бояджията не се е сетил да го прехвърли. Точно когато се сетих, колата е в камерата за боядисване (лош сръбски боклуджийски камион ми раьказа играта малко :) ) и не мога да проверя бронята.

 

Но все пак да питам. Гледам че сензорът е само на 2 кабелчета и засега го намирам само в куфатек за скромните 150лв с доставката. Има ли вариант да се върже всякакъв сензор на 433мхц и да свърши работа?

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, royce написа:

@sa6o977 Не, това е положение 4 (allroad, на него си карам) след като изгасих колата. 4 часа по-късно стана 463 mm и така остана още 4 часа.

Ще проверя при мен как е и ще пиша,но не би трябвало да се покачва.При мен когато започна да спада предна лява възглавница , задна лява се повдигаше все едно е в режим олроуд.А по въпроса на друг съфорумец когато стана от колата не помръдва на горе или като я натоваря с багаж не кляка, а си оставя на същото ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизирай всички снадки където има, навий тефлон на резбите на снадките да не би от там леко да пуска.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, CVT написа:

 

Ако плафоните са ЛЕД, когато напрежението не е достатъчно просто не светват, или светват само някои. Това е добра индикация че има проблем с акумулатора. Примери напрежението когато не светят, най-вероятно е паднало под 12V.

Мерих напрежението сутринта 12.2 V е добре ли е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под товар ли го мери? (С пуснати фарове или поне на контакт?) Ако да, вижда ми се добре. Ако не е под товар, не може да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам кривата на твоя акумулатор, но за обикновен акумулатор точно 12V горе-долу съответства на 50% заряд. Имаш утечка, или просто караш по малко всеки ден и не успява да се зареди.

 

Виж също колко е при запален двигател на самия акумулатор. Ако е под 14 волта значи имаш проблем със зареждането.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го проверя и на запален, повечето ми шофиране е извън града,  а ако имам утечка как мога да я "хвана".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, sa6o977 said:

Ревизирай всички снадки където има, навий тефлон на резбите на снадките да не би от там леко да пуска.

Отпред в коша всички маркучи и бързи връзки също са сменени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Vasil82 написа:

...  а ако имам утечка как мога да я "хвана".

 

Закачаш акумулатора през амперметър който е с достатъчно дълги кабели, така че да може да се затвори капака. Заключваш и чакаш компютъра да изключи всички модули наблюдавайки консумацията на ток. За да няма утечка, консумацията трябва да пада под 150 mA след 10, максимално 20 минути (зависи доста от модела). След това почваш да вадиш бушони един по един и т.н. докато я локализираш.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, royce написа:

Отпред в коша всички маркучи и бързи връзки също са сменени.

Тефлонче на резбите за по сигурно, ако не е слагано.😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, CVT написа:

Нямам кривата на твоя акумулатор, но за обикновен акумулатор точно 12V горе-долу съответства на 50% заряд. Имаш утечка, или просто караш по малко всеки ден и не успява да се зареди.

 

Виж също колко е при запален двигател на самия акумулатор. Ако е под 14 волта значи имаш проблем със зареждането.

 

На запален двигател с включени фарове дава 13.76 V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...