Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

 Малко ниско идва, но е доста близко и не е проблем акумулатора да се зареди до 100%.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и всеки да си пусне живи данни в battery regulator модул. Там пише на колко волта зарежда алтернатор, на колко е акумулатор и други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко информация да споделя относно амбиентното.

Установих, че задните модули дават по 8.50 волта в покой и по 9.50 волта на запалена кола.

Споделям го за да знаете, ако ще сменяте резистори или ще правите доработки.

Релета на 12 волта няма да могат да се ползват за задните врати.

 

Също така искам хем да благодаря на Ивайло Петров от Велико Търново хем да го препоръчам, много качествен човек, нормален, разбран и коректен. Няколко пъти съм ходил до В.Търново и винаги съм оставал много доволен! Препоръчвам с чисто сърце! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 днес изписа това 

 

Sunday,20,October,2019,11:45:22:16475
VCDS Version: Release 19.6.1 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 61: Battery Regul.       Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E    HW: 4F0 915 181 A
  Component and/or Version: ENERGIEMANAGER  H12 0490
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00147 264 16840
           Additional Info: 000915105DL von VA0  020627R0Z5        
           Additional Info: Geraet 16840
                      VCID: 2361688E80B34D75C6-8076
4 Faults Found:

02273 - Quiescent Current Stage 2 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189573 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.10.20
                    Time: 11:43:09

02276 - Quiescent Current Stage 5 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189573 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.10.20
                    Time: 11:43:19

02274 - Quiescent Current Stage 3 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189573 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.10.20
                    Time: 11:43:29

02277 - Quiescent Current Stage 6 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189573 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.10.20
                    Time: 11:43:39

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно има допълнителен консуматор, който го изтощава. Рекордер, аларма и т.н.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се търси утечка, само с питане и ровене в Нета може да се стигне до някъде, но в крайна сметка трябва или да запретнеш ръкави и да я намериш сам, или да я закараш на човек който ще ти я намери. Не е трудно, но изисква време и методика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих нов акомулатор 110ah 950a и човека ми каза че колата не зарежда достатъчнo.

Имам тези грешки , някакви идеи?

20191020_121311~2.jpg

20191020_122708~2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем с гумените уплътнения на предното стъкло. Колата е седан, някой знае ли от каде може да се закупят нови.? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ако кажеш и кои точно уплътнения?

Ако са водосборните лайсни вдясно и ляво - нови или втора употреба.

Ако са си тези около цялото стъклото, аз бих сложил само нови. Отиваш на сервиз за стъкла и действат. Внимавай как са ти го сложили, че доста често си оставят ръцете и става аквариум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези в дясно и ляво, искам нови, но не знам къде да търся. Звънях на няколко места нямали

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те се надуват и стават грозни много. Или си търсиш читави втора употреба от кола 2009/2010 или намираш някой с голяма отстъпка в Ауди и си поръчваш. Има ги и в aliexpress, но са хром и вдигат коне, защото са "тунинг"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги модула на дясна задна врата спря да работи, има ли значение ако взема от лява като моите букви
и аз имам модул, снимай го и да ти го давам [emoji16]

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеи, 

Някой може ли да сподели колко инча са предните басови оворители на вратите, Bose са ако има значение, че предния ляв са го напълани предните собственици и сега е.... 

Ако някой може да даде размерите на всички, ще е още по-добре. 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, с какъв инструмент сте махали раменете на чистачките, исках днес да махна кората под стъклото, за да видя как е положението, но раменете нямат вадене и безславно си върнах всичко обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ц5 съм вадил и там бяха на шлици, ваденето може и без специалне инструмент но зависи колко точно са се спекли. Иначе си има инструмент за ваденето им. 

 

Напиши в olx  скоба за чистачки.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...