Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

1 hour ago, ники 125кс. said:

Колеги как се номерират цилиндрите на БМК 3.0 tdi, защото имам изгорели свещи на 2 и 5 цилиндър?

Пасажер   Шофьор

          Стъкло

       3               6

       2               5

       1               4

         Решетка

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.11.2019 г. at 21:58, EHKOB написа:

До сега не е светкала ама ще я разходя малко, въпреки, че дори и да светне знам, че може да се направи регенерация през компа 

И аз така си мислех и  в ауди така си мислеха ;) но като закачат Vas и им казва сменете DPF :) така , че не чакай  и не гаси ако ти светне ...  За звука умиращ или слаб акумулатор . ако ти светва и  abs след палене значи е акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим кой сензор се е изплякал [emoji23] То това е от лятото, сега ще отидем на абсолютната нула.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е там, поне аз като първи собственик в Бг не съм пипал. Данните за ДПФ мисля на по-големите канали.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е деинсталиран ДПФ и на каналите за температура, където са свалени датчиците, показва минус много.
Пробвай да вземеш лейбъл файл от по-новите версии на вагком. Може да копираш цялата папка с лейбълите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, Mustaka said:

Някой знае ли откъде идват стойностите на второто поле? Мотора е 3.0тди ASB :lupe:

или и моят е изпляскал, или е нормално :)2CDE656B-9D41-4A5E-8003-31E4C94C192D.jpeg.4049044590333760c2630e342ac25d49.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO

 

Щом всичко работи нормално приемам, че е нормално. :zustimm: Ще разгледам дали мога да отворя лейбъл файловете в някакъв четим формат, да видим какво пише там :grin:

 

15 hours ago, stanislav85 said:

Може да е температурата на фреона и да няма сгънал сензор :)

Възможно ама защо в engine канала :lupe:

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, размишлявам си на разни теми и се замислих за една ситуация. Бившата ми кола 1.9тди (Пасат) гръмна турбото и се наложи да я гася със спирачките и 5-та предавка, че вкара маслото в двигателя. Угасих я, но представям си, ако се случи същото с Аудито 3.0тди, автоматик..... В случая какво е решението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Kато спреш въздуха предполагам, точно преди дросела има маркуч и си мисля ако се запуши на входа там би трябвало да угасне мисля.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тея дългите турбо пътища и 2 кулера ме съмнява така да умират.Иначе съм виждал как на подемнига ражда турбодизел с нова турбина и пълен кулер с масло от старата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, fxa написа:

 

Kато спреш въздуха предполагам, точно преди дросела има маркуч и си мисля ако се запуши на входа там би трябвало да угасне мисля.

 

Докато отвотиш капака,развиеш някой маркуч и го запушиш,вече ще е умрял мотора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че (поне при 1,9тди) като се чупи турбото има вариант да започне да вкарва двигателното масло в цилиндрите и става неконтролируемо горене. Вадиш ключа от стартера, а тя си стои в 5000 оборота докато не изгори всичкото масло и блокира. Там се гаси с крачна, ръчна и 5-та предавка опрян в бордюра и да се задави. Ама с автоматик, ако стане тоя фал.....не знам какво е спасението. Или просто тия турбини са измислени да не се чупят по този начин. На 3.0 тди турбото също ли се маже от картерното масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха, ае ся да ви видим, дупета, кой има наистина full екстри :D

Факс! Да, факс от audi exclusive серията в задния подлакътник

@Manniakk: единствената, която навярно нямаш ;)

77067959_2552739304779103_89674117127979

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На V6 дизелите има дроселова клапа, която се затваря при гасене на двигателя. Ако турбото се счупи и почне да вкарва масло, само дросела ще спаси положението, ама доста хора го спират и го игнорират като важен компонент за защита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да ви попитам , как мога да проверя на колко волта е акумулатора и на колко волта зарежда ? Нещо не ми се получава от червеното меню ( setup+ return), гледам клипове в нета но при мен ги няма тези екстри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре после и с мултицет. Вградения волтметър не е много точен и е добре поне веднъж да го замериш с истински мултицет за да знаеш какво му е отклонението.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...