royce Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 1 hour ago, ники 125кс. said: Колеги как се номерират цилиндрите на БМК 3.0 tdi, защото имам изгорели свещи на 2 и 5 цилиндър? Пасажер Шофьор Стъкло 3 6 2 5 1 4 Решетка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 (Редактирано) Благодаря! Редактирано 9 Декември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 На 27.11.2019 г. at 21:58, EHKOB написа: До сега не е светкала ама ще я разходя малко, въпреки, че дори и да светне знам, че може да се направи регенерация през компа И аз така си мислех и в ауди така си мислеха но като закачат Vas и им казва сменете DPF така , че не чакай и не гаси ако ти светне ... За звука умиращ или слаб акумулатор . ако ти светва и abs след палене значи е акумулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Някой знае ли откъде идват стойностите на второто поле? Мотора е 3.0тди ASB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 от Сибир?! в engine ли е това, ще погледна при мен как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Да видим кой сензор се е изплякал [emoji23] То това е от лятото, сега ще отидем на абсолютната нула.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Имаш ли ДПФ? А махал ли си го? Предполагам, че е някой от температурните датчици около ДПФ-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Всичко си е там, поне аз като първи собственик в Бг не съм пипал. Данните за ДПФ мисля на по-големите канали.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Може да е температурата на фреона и да няма сгънал сензор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Датчици на дпф ако има някой изплякал , светва чека Скоро сменях такъв датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 На мен ми е деинсталиран ДПФ и на каналите за температура, където са свалени датчиците, показва минус много.Пробвай да вземеш лейбъл файл от по-новите версии на вагком. Може да копираш цялата папка с лейбълите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 18 hours ago, Mustaka said: Някой знае ли откъде идват стойностите на второто поле? Мотора е 3.0тди ASB или и моят е изпляскал, или е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 9 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 (Редактирано) @OvivO Щом всичко работи нормално приемам, че е нормално. Ще разгледам дали мога да отворя лейбъл файловете в някакъв четим формат, да видим какво пише там 15 hours ago, stanislav85 said: Може да е температурата на фреона и да няма сгънал сензор Възможно ама защо в engine канала Редактирано 9 Декември 2019 от Mustaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 9 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 И при мен е така от доста време го забелязах , дори се чудих дали е нормално хаха.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 Колеги, размишлявам си на разни теми и се замислих за една ситуация. Бившата ми кола 1.9тди (Пасат) гръмна турбото и се наложи да я гася със спирачките и 5-та предавка, че вкара маслото в двигателя. Угасих я, но представям си, ако се случи същото с Аудито 3.0тди, автоматик..... В случая какво е решението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 (Редактирано) Kато спреш въздуха предполагам, точно преди дросела има маркуч и си мисля ако се запуши на входа там би трябвало да угасне мисля. Редактирано 11 Декември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 При тея дългите турбо пътища и 2 кулера ме съмнява така да умират.Иначе съм виждал как на подемнига ражда турбодизел с нова турбина и пълен кулер с масло от старата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 преди 49 минути, fxa написа: Kато спреш въздуха предполагам, точно преди дросела има маркуч и си мисля ако се запуши на входа там би трябвало да угасне мисля. Докато отвотиш капака,развиеш някой маркуч и го запушиш,вече ще е умрял мотора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 Е, нали има клапа за "меко" гасене. Ако работи, би трябвало да свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Проблема е, че (поне при 1,9тди) като се чупи турбото има вариант да започне да вкарва двигателното масло в цилиндрите и става неконтролируемо горене. Вадиш ключа от стартера, а тя си стои в 5000 оборота докато не изгори всичкото масло и блокира. Там се гаси с крачна, ръчна и 5-та предавка опрян в бордюра и да се задави. Ама с автоматик, ако стане тоя фал.....не знам какво е спасението. Или просто тия турбини са измислени да не се чупят по този начин. На 3.0 тди турбото също ли се маже от картерното масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 хаха, ае ся да ви видим, дупета, кой има наистина full екстри Факс! Да, факс от audi exclusive серията в задния подлакътник @Manniakk: единствената, която навярно нямаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Тва да не е в тези азиатските а6 лонг версии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 На V6 дизелите има дроселова клапа, която се затваря при гасене на двигателя. Ако турбото се счупи и почне да вкарва масло, само дросела ще спаси положението, ама доста хора го спират и го игнорират като важен компонент за защита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Здравейте колеги да ви попитам , как мога да проверя на колко волта е акумулатора и на колко волта зарежда ? Нещо не ми се получава от червеното меню ( setup+ return), гледам клипове в нета но при мен ги няма тези екстри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 (Редактирано) Най-добре после и с мултицет. Вградения волтметър не е много точен и е добре поне веднъж да го замериш с истински мултицет за да знаеш какво му е отклонението. Редактирано 11 Декември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts