TURBO_RS Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Съгласен съм, от интерес исках да го видя. Може би има разлика между 2g и 3g в менюто. В нета ми излизат само клипове на q7 2g mmi. А коректно ли е показаното на battery level с тези проценти за палене? И коректно ли е да зареждам акумулатора директно когато е свързан към колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Колегите ако може да помогнат, как да сваля бутона Econ on off искам да го дам за реставрация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 На 24.11.2019 г. at 12:08, mihailks написа: Здравейте колеги, забелязах, че не ми светят: - врътките на въздуховодите и отпред и отзад - копчетата около дисплея - копчетата за ESP и парктроника - амбиента на плафона и копчетата иначе копчетата си работят, дори и жълтата лампичка на парктроника свети, като се задейства. всичко друго си свети като климатроника, селектора, сд-та, врати, седалки. гледах за отделни бушони за тях, но не можах да намеря. Някой да се е сблъсквал с проблема? Поздрави, Здравейте отново, все още нямам развитие по проблема, но да добавя, че след автомивка осветлението на всички копчета си работи за около ден и после пак тъмнина... (до колкото знам, не ми влиза вода в купето и дренажите под стъклото съм ги чистил, нямам шибидах) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Преди 6 часа, OvivO написа: хаха, ае ся да ви видим, дупета, кой има наистина full екстри Факс! Да, факс от audi exclusive серията в задния подлакътник @Manniakk: единствената, която навярно нямаш има и други, ама тази бие по безполезност в 2019-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 (Редактирано) нали [emoji16] Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 12 Декември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 Колеги, някой знае ли каква е разликата в задните апарати между S6 и A6 при 330мм дискове? Предполагам е държача, но ако някой се е сблъсквал, ще ми е полезно. По погрешка са ми поръчали задни дискове от S6, които са с 5мм по плитки на главината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 И аз вървя към дискове и ще трябва да разуча кои са добрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 Като ги сменяш обърни внимание на спирачните апарати. Ако заяждат или не се движат добре ги оправи преди новите дискове, защото вероятно ще ги изкривят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 Добър съвет, благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 (Редактирано) и ако слагате ate power disk, не съчетавайте с ate ceramic серията, които не са керамични, но не цапат джантите с феродо. Нещо не се харесват power disk с ceramic и даже им го има официално на сайта. Power disk сами по себе си не са лоши, даже добри, но в каналчетата понякога влиза камъче. @kainy: загуби се някъде, добре дошъл обратно Редактирано 13 Декември 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 Преди 9 часа, kainy написа: Колеги, някой знае ли каква е разликата в задните апарати между S6 и A6 при 330мм дискове? Предполагам е държача, но ако някой се е сблъсквал, ще ми е полезно. По-добре искай да ти сменят дисковете. Според ЕТКА освен държача и апарата с моторчето за ръчната е различен ... Относно ATE power disk имам негативно мнение, но това беше при размер 288мм може при по-големите размери нещата да са ок ... Просто някак си не ми се струва редно дисковете да изкарват колкото първия комплет накладки сложени на тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 ами не, като издръжливост са си ок, даже малко са износени за км, които им направих. Но да кажем задните накладки - ате нормална серия с нормални ате дискове - си ги яде за добър ден, горе долу веднъж годишно нови задни накладки, правя по 22 к някъде на година. Малко ми се струва, но е тежък шлеп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 13 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2019 2 hours ago, P_PETKOV said: По-добре искай да ти сменят дисковете. Според ЕТКА освен държача и апарата с моторчето за ръчната е различен ... Относно ATE power disk имам негативно мнение, но това беше при размер 288мм може при по-големите размери нещата да са ок ... Просто някак си не ми се струва редно дисковете да изкарват колкото първия комплет накладки сложени на тях. За съжаление не могат да се върнат дисковете понеже са поръчвани от чужбина. Понеже момчето, което ми поръчва частите ми е приятел не искам да се вътри излишно с 500лв, ако мога да ги оползотворя. Иначе дисковете и накладките са с идентични размери, с изключение на дълбочината на диска при шенкела, което предполагам е заради разлика в шенкела при S6. Самите челюсти освен ако нямат разлика във дупките за към държача, не са различни. Вече в мотора може да има разлика, понеже има няколко ревизии. Реално в момента е достатъчно да сложа 6мм спейсър и ще си паснат, плюс евентуално болтове по-дълги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2019 Вземай ето тези и приключвай с драмите. Вече ако си взел някакви по-джиджани дискове е друго. Ако слагаш фланци задължително по-дълги болтове ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2019 Zimmerman Sport сложих отпред да ги сравня с АТЕ PowerDisc-a и останах доволен, затова взех от същите и за отзад. Иначе болтовете ми ги е ппръчал за S6 също и са си по-дългите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2019 (Редактирано) Т.е. дупчени ако не се бъркам де ... ми имах такива отзад и бяха с микропукнатини покрай отворите. Смених маркучите отпреди отзад с "метални" и отзад сложих оригинални дискове и накладки. Отпред съм също с перфорирани Zimmermann Sport като също имат микропукнатини. В един момент ще изчезнат, понеже за там съм планувал ъпгрейд към двукомпонентни дискове за предните. п.с. От малко ровене по чуждестранни форуми си направих извода, че сериозните фирми за спирачки и спирачни дискoве въобще не предлагат перфорирани такива или ако имат то казват, че не ги препоръчват за агресивно спиране. Редактирано 14 Декември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 Моите 360мм перфорирани zimmermann ги изкривих за отрицателно време, а уж ги пазя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 Колеги някой може ли да каже това от снимката какво е мотора е 3.0 tdi BMK, около него е "опушено". Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 Ето ти онлайн етка там ще го намериш и слагай по малко снимки, че да се виждаt по-малко неща за да е по-лесно на който реши да ти помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 Прилична вакуума, който управлява ЕГР-а. Спукан е, което автоматично означава, че не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 На vcds не дава никаква грешка за егр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 На 13.12.2019 г. at 10:42, EHKOB написа: И аз вървя към дискове и ще трябва да разуча кои са добрите Aко имаш бюджет може да пробваш TAROX или на по-приемливи цени M-TEC като за вторите има отзиви тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Зависи какво разбираш под имане на бюджет, как вървят като цена горе-долу, знаеш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Емиии tarox в размер 347мм са 320 евро без ДДС за два броя. Докато mtec са на много по приемлива цена грубо 160 евракис с ДДС в размер 347мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Приемливо е ама все пак ще видя и от сервиза какво ще ми препоръчат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts