Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Здравейте, колеги, Весела Коледа на всички!
Искам да попитам този звук дали е от веригите?



Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли дихтунга на някоя дюза да е дала фира и съска от там?

колега, махни капака на двигателя и огледай около дюзите. Ако е това, супер.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварях капака, гледах, слушах. Не е дихтунга. Като е затворен капака се чува по-отчетливо. И на мен ми звучи като повдигач, но все пак да питам, че не съм толкова разбиращ [emoji846] майсторът ми каза, че може да е от някой колектор- да пуска налягане. Ако сипя някоя добавка? Ако не ще се разглобява...

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Deso_FCB написа:

майсторът ми каза, че може да е от някой колектор- да пуска налягане.

 

преди 13 минути, OvivO написа:

не е ли дихтунга на някоя дюза да е дала фира и съска от там?

 

баш там, покрай клекторите, трябва да има авариен отвор като изпусне дихтунга.

звука  не е от повдигач, прилича на плякане от газове, ама дали е дихтунга, гарнитура на колектор, колектор... не се наемам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен точно така плякаше на 6 цилиндър дифтунгата.Отделно замириса и в купето и над колектора беше омазано с масло нафта.f921d59e39f489081f000c49412fc149.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, честита Коледа!

Сега на въпроса. Имам лек луфт в задното каре на кардана от към диференциала, и във висящия лагер.

Никъде не намерих инфо за смяна на този висящ лагер и откъде да си взема каре за кардан отзад.

Ако някой има информация по този проблем, моля нека сподели!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, chefoukr said:

На кардана каретата знам че стават от москвич 2141 вътрешни.

Loebro 302238

 skf vkja 8688

 

прозвуча като шега! Или е истина, че от "джоган" москвич стават?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е истина е[emoji3]но специялно само джогана отбелязах иначе като кроснеш по SKF излизат фордове фиатове алфи и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко установих, че не ми светят крушките за мъгла отзад. И в единия модул с вага ми дава грешка за двете крушки. Стоповете ми са лед, колата е комби 2006г. Свалих крушките и видях, че са халогени, пробвах ги и светят на акомулатора, но отзад на стоповете не искат. Проверих с мултицета и установих, че идват едно цяло и нещо волта само. Каква може да е причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги не разбирам нищо от стоиностите на дюзите който ще побликувам,защото драстично ми се струва че покачи разхода!Менения благодаря предварително.Това са при студен двигател ако има значение все пак да спомена.

0-02-0a-ea4de697f59cf3ca6fb3abefdcc8b563eb8351ee843e0c65dd0fe67ede1e9b93_20eb5932.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, ники 125кс. said:

Преди малко установих, че не ми светят крушките за мъгла отзад. И в единия модул с вага ми дава грешка за двете крушки. Стоповете ми са лед, колата е комби 2006г. Свалих крушките и видях, че са халогени, пробвах ги и светят на акомулатора, но отзад на стоповете не искат. Проверих с мултицета и установих, че идват едно цяло и нещо волта само. Каква може да е причината?

 

Posted August 9 (edited)

И още един въпрос, който сигурно на мнозина звучи смешно, но за мен е важен.

Дали колите 4f със стопове по SAE са често срещани или варианта за стопове по SAE ще е само нови?

Прилагам снимка за какво иде реч:

Има светлини за мъгла и за задна и в двата стопа.

 

Untitled55555.png

 

https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/how-i-fixed-my-a6-c6-intermittent-tail-light-brake-light-issue-2864115/page3/

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам въпрос, според мен, този въпрос е достоен и за анкета, но да не задълбаваме чак толкова...

Като имаме предвид, само софуерен ъпгрейд до 600-610NM за да запазим скоростната кутия и да разчитаме на колата като цяло:

Колко от вас са чипосали колите и са запазили КЛАПИ, ЕГР и ДПФ и нямат проблеми?

Колко от вас за чипосали и са били принудени, въпреки доброто си желание да изкормят всички или част от по горните системи, въпреки обещанията на "чипери-мапери", че няма да има проблем, НО проблем има след чипване?

Има и хора, които са били убедени предваритлено, че за да нямат проблеми след чипа трябва да изключат/отстранят/ тези системи, тези хора надявам се също да дадат по един пост.

Ако има интерес, в последствие ще обясня от какво ми е провокирано питането.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, soult@ker написа:

Кога покачи разхода, като стана студено ли?

Още няма минусови температури,за да е токова драстичен скока на разхода,който върви около 15 се 18.И си мисля че има нещо друго не редно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...