Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Няма как да разбера, освен при източване на маслото, но мен ме интересува къде в София го правят кадърно и на добра цена?

Джемини сервиз имат сайт и само там има цени, иначе представа си нямам колко струва смяната на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, колата е а6 4f 2006 година авант, с електрически багажник. Проблемът е при отваряне на багажника с бутона или с дистанционното на колата се отваря и затваря моментално, все едно няма силата за вдигане.

Когато се повдигне леко с ръка и се отвяря без проблем, не се връща на обратно, а се отваря нормално до горе. При затваряне няма никакви проблеми. Забелязвам като се затоври от едната страна, по точно дясна панта стои леко по-повдигнат от дясната страна. Нормално ли е това? 

 

Впросът ми е: Възможно ли да е от пантата на багажника да е или просто някакво моторче или механизъм за повдигане ? Някой ако е имал подобен проблем, благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Да ви попитам дали слагате добавки на колите и ако да кой е останал доволен и кой не. За мотор за скорости за каквото и да е, защото мисля аз да пробвам. Колата е А6 C6 2005 3.0 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, ники 125кс. said:

Няма как да разбера, освен при източване на маслото, но мен ме интересува къде в София го правят кадърно и на добра цена?

Джемини сервиз имат сайт и само там има цени, иначе представа си нямам колко струва смяната на маслото.

имах предвид, че може и да останеш с масло zf6 или да го смениш с такова отново и пак да си направиш ъпгрейд на софта, доста хора така правят, объркал съм горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ssttuunnii 

Мен ми звучи като амортисьор. Имай в предвид, че тези с автоматичното затваряне, амортисьорите са друг модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последната версия пазела повече кутията, но има и оплаквания за бавно превключване от R на D и обратно, поне така си спомням, че бях чел за ъпдейта. Някои се оплакваха и за по-грубо превключване на студено, но пък то се оплаква, който не е доволен, на останалите явно им е допаднал ъпдейтът

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е писано хиляда пъти? С една дума ъпдейтването на кутията подобрява смяната на предавките, колата става по-жива и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с последна версия. Докато е студена първите няколко пъти 3та скорост влиза малко по-грубо. Забавяне от D на R не съм забелязал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, pe6koo написа:

 

Освен това,кутията чувстваш ли я по адекватна?Колко струва ъпдейтването,аз съм с HKG кутия,подлежи ли на ъпдейт?

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-адекватна не мога да преценя, малко след като я взех я ъпдейтнахме. След това сменях кутия и ползвах мозъка от старата, така че в моя случай не е показателно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, P_PETKOV написа:

@МИТАКА1654Пиши на крематора 😉

Писах сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги спешно!
Някой може ли да ми напрАви една снимка отпред на лявата клапа скобичката, че немога да я намесвам, незнам как трябва да седи. 7a330fcccf9eeb257daec65f5bd0b9af.jpg

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плафона на сенника ми започна да свети винаги, даже и капачето на огледалото да е затворено. В най-горно положение на сенника, плафона пак свети, което е странно защото до колкото знам крачетата на сенника прекъсват връзката в най-горно положение. Някакви идей къде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън, на затворени прозорци не го чувам и не винаги свири най вече преди да стигне до пълен ляв или десен

Редактирано от EHKOB
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има на натегнат до дупка волан.

И един тъп въпрос,каква е функцията а бутона сетъп на климатроника,защото аз освен екон друго не мога да променям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

setup е за климатроника, след натискане се управлява с малката врътка за градусите за шофьора.

Там има auto recirculation, synchronization между двете зони, ел парното дали само са се пуска под +5 градуса и други

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае, при смяна на предни амортисьори дали има нещо специфично?

В ЕЛСА пише, че се използва някакъв инструмент с градуси, за да се нагласи позицията на "шапката" с носачите над пружината. Но дали е необходимо наистина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, трябва да видиш растоянието от шапката до носача колко го дават, иначе ще скъсаш тампоните на горните носачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...