Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

за самите огледалата не е много, но за лейна... определено няма да ти хареса, понеже се сменя гейта, и още доста неща. Възможно е да спре да ти работи часовника на мми и какво ли още не.
Звучи ми като доста голяма заигравка , но май ще се вкарам във филма , само да се затопли времето още малко. До колкото разбрах си от София, сега остава да кажеш , че би ударил рамо с акъл ако закучи някъде а аз от своя страна имам хладилник с бира в гаража :D

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преминаването към фейсов гейт изисква смяна на battery manager, алтернатор и не се знае дали ще работи адекватно MMI 2G... да си знаеш :) другия вариант е с 26 пинов гейт от A8, но там не съм сигурен че ще сработи на 100%, би трябвало.... И смяна на гейта води до цялостно премахване на CP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от донора ще се прехвърля и 3G plus заедно с още няколко дребни глупости :D приключението ще е доста голямо но ще видим какво ще излезе накрая. Най-много ме притеснява кодирането , но предполагам с четене и малко умисъл всичко се постига

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой да не би случайно да кара с джанти Ronal 1748? Да ви попитам специално за 18 цола дали седят добре на А6 и с какво ЕТ  са вашите. Харесал съм няколко обяви в нета и виждам че има 18 цола на 8.5j , ЕТ 29,  66,централен отвор и 18 цола на 8j и ЕТ 47 66,6 централен отвор. Интерсно ми е дали тези с 47 ЕТ няма да са твърде навътре? Също видях в нета че има обяви с централен отвор 57 тези са по старо производство?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти калкулатор за жанти: https://www.wheel-size.com/calc/ 

 

За отправна точка ти давам джокер, че оригиналните 19-ки са 8.5J и ЕТ48 с 15мм фланци идват много добре без да опират някъде и те така ;)

Останалото ще си го сметнеш. Всички A6 4F са с централен отвор 57,1mm съответно за джанти с централен отвор 66,6 ще трябват втулки. Успех 

 

п.с. Всички тия неща са писани сигурно 100 пъти ама здраве да е.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, чел съм обсъждането за джанти и офсет ,понеже се разминах с една а6-ца с такива джанти и много ми харесаха как стоят на колата  и за това ако някой си признае кой беше и какво му е ЕТ-то. Иначе и аз бях с 19цола,8.5j и 48ет но мисля че ще е по комфортна возията на колата с 18цола( компромисен вариант возия-визия)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те са 8.5J, така че няма да са навътре.

Виж 17'', които са 7.5 с ЕТ над 40 ще влизат в калника.

И аз много го харесвам този Ronal.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еднакъв модел ли са?

ет 47 и 8J няма да са твърде навътре, другите може и да излизат малко. Аз съм с 8J и ет35 и бих казал, че са наравно. Летните са ми ет42 и 7.5J и не ме кефи до край, затова и се оглеждам да ги сменя или ще сложа фланци, че са хубави джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще имаш драми с 8.5J и ЕТ29 . При моя вариант бях с ЕТ33 и 8.5J т.е. 4мм навън едва ли  ще са проблем в твоя случай ;)

Под това ЕТ не падай за 8.5J

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO да един и същи модел са просто едните са 8j на 47ЕТ, а другите са 8,5j на 29 ЕТ. Утре отивам да пробвам тези на 29 ЕТ и ако ми допадне ще споделя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@TURBO_RS Нали си наясно, че за 8,5J трябва да сложиш гума поне 245mm широка, за да не стои като трапец?

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce  даже май 245 е минимум, ще ги пробвам утре тези въпросните 8,5 j с гуми 245/40/18. Другите който са 8j са в друг град 😢

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане, имаш предвид под трапец - при джантата да са по-разпънати ли? Това е по-добре (красиво) като вариант, отколкото обратен трапец и много широка гума на тясна джанта, както се карат масово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно. За второто си прав - гадно изглежда.

За мен най-добре стоят като са отвесни - края на протектора и ръба на джантата на (що-годе) едно ниво.

 

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO  има вариант ако гумите са с една идея по малки от джантите да седят като подарени, иначе ако гумата се разпъне е много яко ама на някоя ниска бегачка 😎 Примерно голф 3вр6
п.п. ако гумите са една идея по големи пазят джантите от личен опит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на 17'' и 225, 8J, цолажът едва ли играе роля в случая, по-скоро формата на джантата в най-вуншната ѝ част, както и големината на защитния борд/моделът на гумата. И аз мога да щракна. При мен се получи, че зимният комплект ме радват повече от летния, точно защото седят навънка към калника и го има този ефект с борда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...