Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

На 28.02.2020 г. at 16:54, pe6koo написа:

 

Знаеш ли защо при мен не иска да заспи огледалото след като заключа диода остава да свети. Дай жокер за монтажа 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с рязането на кабеляци ме притеснява. Гледах клип на а4 б8 от обикновенно слага такова даже и с компас и не връзва никви кабели. Просто буксата на новото огледало е с повече пинове от тази на старото. Сменя ги за 2 мин и всичко е ток.

Иначе и аз си търся такова огледало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ретрофита от климатроника с 4те врътки към този с 2те врътки само вадиш и слагаш новия ли е или има и друго ? Четох някъде че трябва новия модул да се разкодира, но как ? С ВЦДС ще стане ли цялата процесура и ще изкарва ли след това на навигацията градусите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.02.2020 г. at 19:29, Mindburn написа:

 

 

Ето това е. Няма ги дисплейте и врътките са 4. Зад него е този с 2те врътки и дисплей

 

8401881_modul-climatronic-dublu-audi-a6-

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да се махне компонент протекшън за да заработи, не става с вагком. ако искаш ела и ще го направя

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.02.2020 г. at 22:12, Mindburn написа:

 

Да.А другото е Climatronic PLUS.

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, Vasil82 said:

Знаеш ли защо при мен не иска да заспи огледалото след като заключа диода остава да свети. Дай жокер за монтажа 

огледалото не трябва да свети. Нещо е крив монтажът или има кодинг. Търсих за кодинг, но не открих към момента такъв в нета или при мен по моите модули :(

On 2/27/2020 at 3:13 PM, OvivO said:

някой знае ли от какво може да не ми работи за чистачките service позицията през MMI?

 

Докато разглеждах и се опитвах да установя защо, правих тестовете във Wischer модула, видях, че имам две неактивирани опции. Цъкнах ги, но не виждам никаква промяна на дъжд.

Имах активно само Automatic parking, сега активирах Alternating Parking Position и Tear Wiping active - последното обирало последно капките по стъклото с още едно движение.

Може и да има промяна, но не забелязах тази сутрин в дъжда.

image0.jpeg

image1.jpeg

някой играл ли си е с чистачките? Днес си върнах и деактивирах тези две опции, че и без това не видях разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е сайта на колегата N1995. Там нищо не се казва за проблем със заспиването, странно.

Огледалото работи ли ти и димва ли се?

Много е странно, че колата не реже напрежението към сензорът, от когото си взел ток.

Да не би да е хлабава връзката нещо и да грее?

Иначе грешката, която набива bat manager е ясна - спад в напрежението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да работи си без проблем  

 Ще пробвам с мултицета без да е свързано огледалото дали спира напрежението към сензора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

очевидно, че сега си има постоянно 12V.

пробвай с разкачено и закачено огледало на тази верига. Виж си и връзката дали не е хлабава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като заспи колата към сензора за дъжд остават постоянно 12V незнам дали е нормално.  В battery manager няма грешка и акумулатора е ОК. Някой идея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не знам дали е нормално за сензора за дъжд, не би трябвало, защо ти е да работи, като е заспала колата?

Но със сигурност огледалото трябва да си се изключва, моето не свети поне, явно има бъг в описаното връзване за колата.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil92 сензора за дъжд е с постоянно захранване а огледалото е през контакт, трябва да се пусне допълнителен кабел, явно в темата е некадърно описано ако си го следвал коректно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен живо ме интересува. Следя с интерес.

А тоя пауър бутон в средата на огледалото за какво е? Да не би от него да се включва инизключва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре каква е логиката сензора за чистачките тогава да е с постоянно захранване...

Чудя се колегата автор на въпросната тема защо не се включи да разясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това намерих, но е за А4..

 

If you have a B8.0, for the auto-dimming mirror itself you could have:
6 position connector with 6 wires - without humidity sensor and without high beam assist
8 position connector with 7 wires - with humidity sensor and without high beam assist
8 position connector with 8 wires - with humidity sensor and high beam assist
Then there's a separate 3 position connector with 3 wires for the RLS (rain/light sensor). The RLS is for the auto operation of the lights and wipers; it is not related to the operation of the mirror. So you could have the auto-dimming mirror without the RLS, I would suspect.

For B8.5, looks like they threw it all together with a lot of "if installed" annotations. Looks like 8-pin + 3-pin, but it's all on the mirror now. Both the humidity sensor and the RLS are now on the 3-pin, whereas in B8.0, the humidity sensor was part of the mirror 8-pin. So without high beam assist, the 8-pin might now only have 6 wires.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...