Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Продава се ремонтен комплект за фаровете - държачите, може също основата болтчето+дистанционната втулка да са запекли от ръжда и да трябват нови.

На този фар пластмасата се лепи и със сигурност нов фар няма да ти трябва да купуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, OvivO написа:

 

За утре (събота) се бях разбрал с едно момче да я закарам, да я полира цялата + фаровете. Ама то човек като няма късмет [emoji16]
Благодаря много за информацията @krematop
Утре почвам да разглобявам

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде бихте си завели децата да ги пастират качествено? Гледам в тубата, хора специалисти пастират така, че накрая става огледало и не се виждат абсолютно никакви драскотинки. Имаме ли тук подобни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Незнам точно проблем ли е или е нещо типично за ауди а6 3.0tdi quatrro 2005 но е много дразнещо и изнервящо, та проблема е когато си карам колата при подаване разко газ почва да тресе и неще да върви ако отпуса леко педала се оправя това го прави между 2600-3000 оборота а понякога дори и да мине тия обороти пак не се оправя без отпускане на педала..... някакви идеи за решение на проблема....?

Благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане  :) Вчера след профилактична диагностика  реших да тествам тампоните на двигателя :) мислех си , че проверява верига ... но  този път ги чувам,  че щракат както си пише соленоид .. Каква е идеята на този соленоид смисъл втвърдява  или .. др тампона  на двигателя..

Ps.  Преди не щракаха ама и двата бяха за смяна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :) мислех , че е само индикация за проблем с тампона а не , че а управляеми :) и да  не ползвах търсачката извинявам се ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. 300к наближават и си мисля дали има файда от смяна на масло на ръчна скоростна кутия (2,7 тди). Правилно ли съм прочел, че маслото е 75W90, отговарящо на стандарт GL-4? Прочетох на едно място, че има и GL-5, но не било препоръчително, тъй като не "щадяло" толкова компонентите. Гледам на Бардал това, ама го дават, че покрива и двата стандарта. Някой запознат може ли да внесе малко яснота, че колкото повече ровя, толкова повече се обърквам. Много хора казват, че на ръчна кутия маслото не се сменя, "нямай грижи, карай я тъй" и такива неща. Има ли изобщо смисъл от цялата тази гимнастика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах на времето една зверска машина, Пасат Б5 тди ръчна. За 10 години един път долях масло в скоростите. Усети се слаба разлика в шума и включването на предавките, но не беше уау ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите който искат някога през живота си да си полират колите да не се лъжат на обяви от сорта бързо и качествено за 2-3 часа- 100 лв. Моля ви не си го причинявайте това нещо. Искам да ви кажа,  че само едно основно измиване на автомобил отнема няколко часа, което се прави от човека който ще ви полира колата а не" ти я измий и я докарай ще я оправим за 2 часа." Доверявай те се само на доказани хора във вашия град. Едно качествено полиране зависи от доста неща. Като например големина на автомобила в какво състояние е боята- лака, и какви резултати се гонят. Поне за мен няма много смисъл от полиране ако след това не се положи някаква защита " керамика" . След качествено полиране + керамика може много дълго време да се радвате на постигнатите резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам ядове с механизма на чистачките и трябва да го сменя. Убих се да търся в онлайн етката информация за него, но не успях да го намеря. В нета намерих ей това https://www.okzam.de/products/41764

 

Случайно да знаете дали посочените парт номера са за нас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marinnik: ако ще го сменяш сам, имай предвид, че раменете на чистачките излизат най-лесно като натиснеш надолу късото рамо, което е захванато към механизма, към стъклото. Така се освобождава напрежението и излизат по-лесно, но може да ти трябва и инструмент с навиване за избиване на лагери или за чистачки точно.

Също така когато пробваш новия механизъм, за да работи, трябва да е затворен предният капак, иначе се прекъсва веригата към моторчето на чистачките и аз оставах слисан няколко пъти.

Като си сложиш пак чистачките, пусни еднократно чистене и след това пак си ги регулирай, че мисля ги редува през един оборот - най-прибрано положение и след това по-извадено - в готовност за по-бързо пускане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

@OvivO,Благодаря ти за инфото. Предполагам, че сам ще ги сменя, защото не ми се струва толкова трудна работата. Ще ги имама предвид нещата, които спомена. 

В тубата бях намерил клипове как се изважда механизма, но бяха за А4-ки. Дали има няква разлика с А6?
 ти какъв механизм си сложи - от морга или купува нов?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл от втора употреба, че и те са на 10+ години и може след 3 дни да се случи същото. Трябва да видиш и дали наистина ти е проблемът в механизма. Иначе предполагам се сваля като на А4 :)

Тук е инструкцията, може и да я има и на други места, има полезно инфо и стъпка по стъпка как се сваля, как се монтира и настройва. Ако ти иска donate, може да цъкнеш извън прозорчето или д аму цъкнеш една бира на този, който го е качил :)

https://workshop-manuals.com/audi/a6_sedan/v6-3.2l_(bkh)/wiper_and_washer_systems/wiper_motor/component_information/service_and_repair/windshield_wiper_motor_with_wiper_motor_control_module_j400_removing_and_installing/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва ми малко помощ.

Ако искам да увелича размера на тези отвори (а и другите отдолу) с точно 4мм наляво какъв уред/машина трябва да се използва, за да стане точно?

Материала е алуминий.

Няма аз да се упражнявам. Искам да знам как трбва да се случи, за да няма изкривяване вляво/вдясно и тн.

 

A94E6C27-BFDE-4851-B15D-A374102569DF.jpeg

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Препоръчайте добър бояджия, тенекеджия и т.н. за поправка на задната броня, че я натиснах на една каравана. Не е спукана, само кита леко се пооткърти и изглежда като драскотина. За София, благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сипва ли редовно на 4Ф-ката дизел от Марешки да каже как стоят нещата, че с тази голяма разлика в цените се замислям и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...