Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Моя съвет е да не си правиш експерименти, аз опитах на Инса Ойл и двата пъти в които реших да им дам шанс започнаха да ми играят оборотите и след сипване на добавка спряха, сипвам само на Ром Петрол и съм доволен не съм имал никакви проблеми.

Редактирано от EHKOB
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя как стои въпроса с бензина. Също дали има смисъл да пробвам 98, защото за момента основно зареждам 95 на Петрол. Бях намерил няква стара дискусия по темата с позитивни отзиви от 96 на Петрол, което било 95+добавки. Този 96 ми се струва невъзможен за откриване :Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че Авио дизела го дават вече за 1,92 без отстъпката, не виждам смисъл да сипвам на Марешки. Даже мисля да мина на обикновения дизел на Еко и да взема литър БДЦ. Ама са вдигнали цената на бардала, преди беше 30 лева за литър, сега е 38.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Марешки е 1,39 и дизела и бензина, имам една Поло 1,9 сди и яко го шпоря с такава нафта ама на Аудито се чудя. За добавка е ясно, че се слага. От близък човек, който караше гориво съм чувал, че неговите цистерни сипват от същото място като другите вериги. Даже сега последно от Гърция идвали цистерните.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой има ли представа този технологичен отвор, който е до шпилката за испускателния колектор за какво е? Драмата е че от там изпуска газове и дали може да се запуши.afcd3bebf0ba19e938856fdad69e9f84.jpg

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато са ти духнали дихтунгите оттам издиша...Ако смениш дихтунгите, няма да имаш проблем. Добре, че издиша навън и го чуваш, на някои японски модели го вкарва в картера и троши мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! Зарекал съм се, че скоро ще си запиша час при теб и ще дойда да ми огледаш колата!

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, mili 75 написа:

Колеги, някой сипва ли редовно на 4Ф-ката дизел от Марешки да каже как стоят нещата, че с тази голяма разлика в цените се замислям и аз.

Сипвам само от него, откак е отворил. Никога не съм слагал добавка. 1,39 си е оферта отвсякъде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, значи на Марешки ще се сипва, щом има колеги които са карали доста. Полото ми 1,9 сди в интерес на истината добре работи с тая нафта, само ми се стори, че не може да си стигне максималната скорост с нея, преди вдигаше 170 с много зор, с марешката нафта 160, но може да е от това, че беше 30 градуса жега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление при повечето вериги има разлики от бензиностанция до бензиностанция.

На ЕКО-то на горнобански ми се гелира преди години авио дизел, а много хора си жулят Еко. Някъде слагат на място добавките и понякога си ги карат "на вилата" явно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам двама познати на които им се прецакаха колите точно от Марешки. За мен няма връзка да караш кола над средния клас и да си стискаш стотинките за гориво ама вие си знаете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. От разликата в цената на Марешки и Авио дизела (или друг премиум) , за годишен пробег от 10 000км ще спестя 500 лева. Вярно....с тия 500 лева мога да сменям всяка година маслото на автоматика, но 500 лева при евентуален проблем по горивната система ще стигнат само за бакшиш на майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, EHKOB написа:

Имам двама познати на които им се прецакаха колите точно от Марешки. За мен няма връзка да караш кола над средния клас и да си стискаш стотинките за гориво ама вие си знаете.

Пълни глупости, ама ти си знаеш. Всички дърпат гориво от едно място, а Марешки е най-проверявания. Познатите ти са имали друг проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не издържах на тая примамлива цена 1.39 и вече втори резервоар пълня.В интерес на истината нито върви по-добре нито по-зле все същото както и на бенита,ромпетрол.Но разхода ми падна и то доста.[emoji854]Като гледам във Варна кви опашки са на Марешки и се чудя ако е толкова лоша нафтата нямали целия град да е осеян с трупове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, то е ясно, че където и да заредиш в България нафтата е шит.
2006г. докарах чисто нова тойота ярис от Полша, беше на не повече от 50-тина км. Заредих на излизане от Полша нафта, след това след това сипвах в Унгария и преди да излеза от Сърбия заредих пак. Викам си то тука ще е по - хубава нафтата, да ама не нафтата беше боклук, аз настъпвам колата тя спира. Колкото по на изток идваш от Германия и Австрия толкова по-голям боклук е нафтата. В България пък даже не е и боклук..... нямам думи да я опиша. На предишната ми Ц5-ца, 1.9 афн (най-коравия двигател и не капризен), еми една зима ми замръзна нафтата от Лукойл, друг път ми се случи същото като с тойотата, аз настъпвам тя само боботи и намаля. Май трябва да се ослушваме за червената нафта ако изпадне от някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...