Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

53 minutes ago, OvivO said:

@Evgeni K.: те оригинално са мисля точно хром за алроуд, но може би ще дойдат прекалено и колегата да ги е боядисал.

 

Матиран алумин са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го слагаш двойно залепващото тиксо - би трябвало шината на лайсната да си влезе в държачите на вратата. Днес в късния следобяд ще пробвам да сложа фейсови лайсни на моята кола и ще пиша какво се е получило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, VBI said:

Къде го слагаш двойно залепващото тиксо - би трябвало шината на лайсната да си влезе в държачите на вратата. Днес в късния следобяд ще пробвам да сложа фейсови лайсни на моята кола и ще пиша какво се е получило.

 

На префейс лайсните се държат на 2 винта и отделно има канали в самата лайсна, в който се приплъзват стърчащите пишки от вратата.

 

На фейсовите лайсни тези канали ги няма и ако не сложиш лепенка лайсната са държи само да двата винта, което е колкото да не изпадне по пътя - подскача при затваряне на вратата, ще се пълни с вода и т.н. Ако си взимал лайсни втора ръка на гърба ще видиш останки от оригиналната лепенка, в горната и долната част по продължението на цялата лайсна е, чистиш старата, слагаш 3М-ска и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Fr0sT Вчера сложих фейсови лайсни и беше голям зор докато ги свалим от колата донор защото не знаехме как се захващат. В крайна сметка видяхме, че освен двата винта отпред и отзад са залепени за вратата с двойно залепващо тиксо и ги свалихме внимателно, като запазихме по-голямата част от оригиналната лепенка. Просто ако знаех предварително как са закрепени щяхме да ги свалим доста по-бързо. Иначе лайсните застанаха супер на колата и са напълно съвместими, просто е хубаво да се смени двойно залепващото тиксо, което е залепено по дължина на лайсната отгоре и отдолу. Реално на фейслифтовите лайсни са изхвърлили цялото закрепване на старите лайсни и разчитат на двата болта в краищата и двойно залепващото тиксо. Фейсовите лайсни са много по-леки от тези на префейс, а и трите държача, които влизат в дупките на вратите ги държат да не се местят нагоре/надолу. Ще купя двойно залепващо тиксо на 3М за да го сменя превантивно. Честно казано ако германците бяха сложили по още два винта в средата на лайсните да ги държат изобщо нямаше да има нужда нито от лепенка нито от тези сложни профили, дупки и държачи по вратите.

 

@pe6koo дори и със сивите ти е изглеждала много добре колата. Аз моите мисля да ги оставя както са в момента светло сиви. Колата ми е тъмно сива и си отива със светло сиви лайсни, връзват се и с джантите, които са същия цвят.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за двата фара крушките могат да се сменят без да се свалят фаровете.

Преден десен дори е по-лесно - сваля се кутията на въздушния филтър и си ти, виж си кабелната изплация дали не е изронена цялата.

Ляв фар е по-трудно достъпен и е по-голяма гинекология, но пак става - там казанчето за хидравликата се бута надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да взимаш баласт, се увери, че е от него. Не знам дали има ляв и десен баласт, но пробвай от левия фар и дали ще светне. Може да имаш проблем с кабелите или друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, размени "запалките" на ксеноновите крушки, ако са съвместими лява и дясна и така ще знаеш дали е запалка или нещо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос за колеги с каравана, решил съм да си взема каравана 1300кг. Та моята колата е 2.7 мултитроник 180 коня със оригинален падащт теглич, въпроса ми е дали колата ще се справи с такава каравана 1300кг. Все пак не е малък с този мултитроник дали няма да имам ядове после че и не е 4х4?

C44806B1-DCF2-4B8C-8240-7FCA8C9BB684.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, djuni_ibiza написа:

Имам въпрос за колеги с каравана, решил съм да си взема каравана 1300кг. Та моята колата е 2.7 мултитроник 180 коня със оригинален падащт теглич, въпроса ми е дали колата ще се справи с такава каравана 1300кг. Все пак не е малък с този мултитроник дали няма да имам ядове после че и не е 4х4?

C44806B1-DCF2-4B8C-8240-7FCA8C9BB684.jpeg

 

Много зависи дали ще е на равно или ще минаваш проходи. Ако е на равно, можеш просто да набираш бавно и да не вдигаш повече от 100 км/ч, така че натоварването никога да не надминава да кажем 300 Nm. Също трябва да избягваш задръствания от типа тръгни-спри. Ако обаче ще минаваш проходи, по-добре недей.

 

Можеш също да следиш температурата на Мултитроника. Става както с ВАГ-КОМ, така и с ELM327 + Torque. Трябва да бъде винаги под 100 градуса.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...