OvivO Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 @Evgeni K.: те оригинално са мисля точно хром за алроуд, но може би ще дойдат прекалено и колегата да ги е боядисал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Аз в тази насока попитах, дали като ги е сложил хром и са стояли като подарени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 53 minutes ago, OvivO said: @Evgeni K.: те оригинално са мисля точно хром за алроуд, но може би ще дойдат прекалено и колегата да ги е боядисал. Матиран алумин са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Аз сложих фейсови лайсни на префейс кола, трябва ти само двоино лепяща лепенка понеже захващането е малко по-различно при фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Къде го слагаш двойно залепващото тиксо - би трябвало шината на лайсната да си влезе в държачите на вратата. Днес в късния следобяд ще пробвам да сложа фейсови лайсни на моята кола и ще пиша какво се е получило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 Прекалено претрупано ми изглеждаше и реших да ги направя в цвета на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 мдам, вярвам, че е било така, имаш ли снимки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 (Редактирано) Тези изрових Редактирано 2 Юли 2020 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 мдам, на олроуд с всички други неща стоят идеалка, но тук все едно светят с неон силвър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 9 hours ago, VBI said: Къде го слагаш двойно залепващото тиксо - би трябвало шината на лайсната да си влезе в държачите на вратата. Днес в късния следобяд ще пробвам да сложа фейсови лайсни на моята кола и ще пиша какво се е получило. На префейс лайсните се държат на 2 винта и отделно има канали в самата лайсна, в който се приплъзват стърчащите пишки от вратата. На фейсовите лайсни тези канали ги няма и ако не сложиш лепенка лайсната са държи само да двата винта, което е колкото да не изпадне по пътя - подскача при затваряне на вратата, ще се пълни с вода и т.н. Ако си взимал лайсни втора ръка на гърба ще видиш останки от оригиналната лепенка, в горната и долната част по продължението на цялата лайсна е, чистиш старата, слагаш 3М-ска и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Може и да е от джантите, ама в цвят изглежда по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 (Редактирано) @Fr0sT Вчера сложих фейсови лайсни и беше голям зор докато ги свалим от колата донор защото не знаехме как се захващат. В крайна сметка видяхме, че освен двата винта отпред и отзад са залепени за вратата с двойно залепващо тиксо и ги свалихме внимателно, като запазихме по-голямата част от оригиналната лепенка. Просто ако знаех предварително как са закрепени щяхме да ги свалим доста по-бързо. Иначе лайсните застанаха супер на колата и са напълно съвместими, просто е хубаво да се смени двойно залепващото тиксо, което е залепено по дължина на лайсната отгоре и отдолу. Реално на фейслифтовите лайсни са изхвърлили цялото закрепване на старите лайсни и разчитат на двата болта в краищата и двойно залепващото тиксо. Фейсовите лайсни са много по-леки от тези на префейс, а и трите държача, които влизат в дупките на вратите ги държат да не се местят нагоре/надолу. Ще купя двойно залепващо тиксо на 3М за да го сменя превантивно. Честно казано ако германците бяха сложили по още два винта в средата на лайсните да ги държат изобщо нямаше да има нужда нито от лепенка нито от тези сложни профили, дупки и държачи по вратите. @pe6koo дори и със сивите ти е изглеждала много добре колата. Аз моите мисля да ги оставя както са в момента светло сиви. Колата ми е тъмно сива и си отива със светло сиви лайсни, връзват се и с джантите, които са същия цвят. Редактирано 3 Юли 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Колеги ,десен фар трябва ли да се сваля зада сменя крушката на ксенона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 и за двата фара крушките могат да се сменят без да се свалят фаровете. Преден десен дори е по-лесно - сваля се кутията на въздушния филтър и си ти, виж си кабелната изплация дали не е изронена цялата. Ляв фар е по-трудно достъпен и е по-голяма гинекология, но пак става - там казанчето за хидравликата се бута надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Това ли трябва да е баласта,понеже крушката се оказа здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 преди да взимаш баласт, се увери, че е от него. Не знам дали има ляв и десен баласт, но пробвай от левия фар и дали ще светне. Може да имаш проблем с кабелите или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 Ами и с други крушки не свети,ама ми казаха ,че това не е баласт А самия баласт бил под фара,та за това питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 Toва е запалката на крушката, баласта е закрепен отстрани на фара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 да, размени "запалките" на ксеноновите крушки, ако са съвместими лява и дясна и така ще знаеш дали е запалка или нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 от баласта е,сега остава да разбера как да го извадя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 Имам въпрос за колеги с каравана, решил съм да си взема каравана 1300кг. Та моята колата е 2.7 мултитроник 180 коня със оригинален падащт теглич, въпроса ми е дали колата ще се справи с такава каравана 1300кг. Все пак не е малък с този мултитроник дали няма да имам ядове после че и не е 4х4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 Усещам, че искаш да попиташ, дали ще си счупиш скоростите... Бърза справка и излиза това. това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Баластът ще го видиш след като свалиш фара. Каравана не бих теглил с типтроник, камо ли с мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 (Редактирано) Преди 21 часа, djuni_ibiza написа: Имам въпрос за колеги с каравана, решил съм да си взема каравана 1300кг. Та моята колата е 2.7 мултитроник 180 коня със оригинален падащт теглич, въпроса ми е дали колата ще се справи с такава каравана 1300кг. Все пак не е малък с този мултитроник дали няма да имам ядове после че и не е 4х4? Много зависи дали ще е на равно или ще минаваш проходи. Ако е на равно, можеш просто да набираш бавно и да не вдигаш повече от 100 км/ч, така че натоварването никога да не надминава да кажем 300 Nm. Също трябва да избягваш задръствания от типа тръгни-спри. Ако обаче ще минаваш проходи, по-добре недей. Можеш също да следиш температурата на Мултитроника. Става както с ВАГ-КОМ, така и с ELM327 + Torque. Трябва да бъде винаги под 100 градуса. Редактирано 5 Юли 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Аз пак да питам Има ли някой успял да свали баласт без да вади фара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts