Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Аз пак да питам
Има ли някой успял да свали баласт без да вади фара?

423ab738bf02a44c32d26eaff5e97ce7.jpg
Това би трябвало да е фара ти. Аз на моята не виждам как ще стане без да го сваля .... но винаги може да греша :)
А за караваната .... не си и помисляйте :) с парите за смяната на мултитроника може да се купи старо джипче което да я дърпа :).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, CVT написа:

 

Много зависи дали ще е на равно или ще минаваш проходи. Ако е на равно, можеш просто да набираш бавно и да не вдигаш повече от 100 км/ч, така че натоварването никога да не надминава да кажем 300 Nm. Също трябва да избягваш задръствания от типа тръгни-спри. Ако обаче ще минаваш проходи, по-добре недей.

 

Можеш също да следиш температурата на Мултитроника. Става както с ВАГ-КОМ, така и с ELM327 + Torque. Трябва да бъде винаги под 100 градуса.

 

Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито,  а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар.

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26 minutes ago, Nikieva said:

Колега,този фар от А6 фейслифт ли е

При мен баласта е под фара

разрових се по номера - снимката е от преди фейса  
за фейса не знам, ще продължа да търся защото и аз се интересувам за фейсовия модел
 - благодаря ти, че ми обърна внимание 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма драма с този баласт... :D

Фарът се сваля точно за 15мин и за още толкова се монтира. Не знам какъв по-лесен начин се опитвате да измислите за смяна на баласт, при положение, че е под фара и дори не се вижда

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 minutes ago, djuni_ibiza said:

Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито,  а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар.

колега, купи си караваната с кеф и си я закачи, ако ще я дърпаш само ~1600км до България. Ще си караш бавно по магистралите, ако избереш и не много пиково време, няма да има много опашки по границите и ще си я докараш. Няма изкачвания по пътя сериозни, има леки и то по магистрала. 

Виж и каква категория за правоуправление ти трябва за каравана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  

2 hours ago, Galin said:

423ab738bf02a44c32d26eaff5e97ce7.jpg

 

1 hour ago, Nikieva said:

Колега,този фар от А6 фейслифт ли е

При мен баласта е под фара

 

Това не е баласта, а модула за завиване.

Баласта е отдолу на фара.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, pe6koo said:

Голяма драма с този баласт... :D

Фарът се сваля точно за 15мин и за още толкова се монтира. Не знам какъв по-лесен начин се опитвате да измислите за смяна на баласт, при положение, че е под фара и дори не се вижда

 

прав си :)
https://www.youtube.com/watch?v=n2HMAA0YFrs
 

31 minutes ago, royce said:

  

 

 

Това не е баласта, а модула за завиване.

Баласта е отдолу на фара.

благодаря за инфото 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, djuni_ibiza написа:

Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито,  а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар.

 

Не си спомням точно на кой канал беше, а и сега ме мързи да слизам до гаража с лаптопа да го търся. Но като влезеш в модула с ВАГ-КОМ няма как да не го видиш. Беше някъде в началото, те каналите на Мултитроника не са много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/28/2020 at 12:44 AM, P_PETKOV said:

 

За кой град и сервизи иде реч?

За София в нормалните сервизи трудът е около 30-50 лв/час и нагоре за разни мега гига спешъл джиджаните ... та от там нататък мисля можеш да си направиш сметките.

Относно цените на амортисьорите ... прекалено относително е според марка модел и т.н.

Става на въпрос за град Карлово , малко градче. Поне на мен лично ми се виждат доста пари. Освен това ходих при 3-ма различни майстора и казаха че амортосьорите ще карат още нищо че единия бил малко омаслен. В начален стадии каквото и да значи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, pe6koo said:

Голяма драма с този баласт... :D

Фарът се сваля точно за 15мин и за още толкова се монтира. Не знам какъв по-лесен начин се опитвате да измислите за смяна на баласт, при положение, че е под фара и дори не се вижда

 

Не е никаква драма.Има клип точно за А6 как се маха баласта без да се вади фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, beast1122 написа:

Става на въпрос за град Карлово , малко градче. Поне на мен лично ми се виждат доста пари. Освен това ходих при 3-ма различни майстора и казаха че амортосьорите ще карат още нищо че единия бил малко омаслен. В начален стадии каквото и да значи

 

За Карлово не знам, но за София 150 лв. за труда е добра цена, като се има предвид че ще отнеме 2-3 часа за двата. Ако ти се вижда много, виж това клипче:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такива пари няма да дам в сервиз за смяна на два амортисьора. Особено като съм решил да сменя всичко по окачването + Б12 про кит. Сигурно в сервиз ще дам 1000 за труд само. Ще си ги правя сам на земята в гаража и ще кажа дали е трудно или е много трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стомана в алуминий, много приятно се запича с годините, трябва яко киснене с дни, някои го нагряват, но това не е много добре за алуминиевия шенкел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.07.2020 г. at 15:24, djuni_ibiza написа:

Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито,  а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар.

 

Проверих днес. На моя Мултитроник температурата излиза на 10-ти и 11-ти канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, OvivO написа:

@janoar болтът в шенкела, който държи носачите...

Почти винаги няма развиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...