Galin Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Аз пак да питам Има ли някой успял да свали баласт без да вади фара?Това би трябвало да е фара ти. Аз на моята не виждам как ще стане без да го сваля .... но винаги може да греша А за караваната .... не си и помисляйте с парите за смяната на мултитроника може да се купи старо джипче което да я дърпа .Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Колега,този фар от А6 фейслифт ли е При мен баласта е под фара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 (Редактирано) Преди 5 часа, CVT написа: Много зависи дали ще е на равно или ще минаваш проходи. Ако е на равно, можеш просто да набираш бавно и да не вдигаш повече от 100 км/ч, така че натоварването никога да не надминава да кажем 300 Nm. Също трябва да избягваш задръствания от типа тръгни-спри. Ако обаче ще минаваш проходи, по-добре недей. Можеш също да следиш температурата на Мултитроника. Става както с ВАГ-КОМ, така и с ELM327 + Torque. Трябва да бъде винаги под 100 градуса. Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито, а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар. Редактирано 5 Юли 2020 от djuni_ibiza Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 26 minutes ago, Nikieva said: Колега,този фар от А6 фейслифт ли е При мен баласта е под фара разрових се по номера - снимката е от преди фейса за фейса не знам, ще продължа да търся защото и аз се интересувам за фейсовия модел - благодаря ти, че ми обърна внимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Голяма драма с този баласт... Фарът се сваля точно за 15мин и за още толкова се монтира. Не знам какъв по-лесен начин се опитвате да измислите за смяна на баласт, при положение, че е под фара и дори не се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 32 minutes ago, djuni_ibiza said: Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито, а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар. колега, купи си караваната с кеф и си я закачи, ако ще я дърпаш само ~1600км до България. Ще си караш бавно по магистралите, ако избереш и не много пиково време, няма да има много опашки по границите и ще си я докараш. Няма изкачвания по пътя сериозни, има леки и то по магистрала. Виж и каква категория за правоуправление ти трябва за каравана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 (Редактирано) 2 hours ago, Galin said: 1 hour ago, Nikieva said: Колега,този фар от А6 фейслифт ли е При мен баласта е под фара Това не е баласта, а модула за завиване. Баласта е отдолу на фара. Редактирано 5 Юли 2020 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 1 hour ago, pe6koo said: Голяма драма с този баласт... Фарът се сваля точно за 15мин и за още толкова се монтира. Не знам какъв по-лесен начин се опитвате да измислите за смяна на баласт, при положение, че е под фара и дори не се вижда прав си https://www.youtube.com/watch?v=n2HMAA0YFrs 31 minutes ago, royce said: Това не е баласта, а модула за завиване. Баласта е отдолу на фара. благодаря за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Ако сваляш само единия фар, откачаш бронята само от едната страна, няма нужда да я сваляш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Преди 5 часа, djuni_ibiza написа: Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито, а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар. Не си спомням точно на кой канал беше, а и сега ме мързи да слизам до гаража с лаптопа да го търся. Но като влезеш в модула с ВАГ-КОМ няма как да не го видиш. Беше някъде в началото, те каналите на Мултитроника не са много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 5 hours ago, djuni_ibiza said: ... за Гърция през Маказа, ... Маказа не е ли капалъ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 On 6/28/2020 at 12:44 AM, P_PETKOV said: За кой град и сервизи иде реч? За София в нормалните сервизи трудът е около 30-50 лв/час и нагоре за разни мега гига спешъл джиджаните ... та от там нататък мисля можеш да си направиш сметките. Относно цените на амортисьорите ... прекалено относително е според марка модел и т.н. Става на въпрос за град Карлово , малко градче. Поне на мен лично ми се виждат доста пари. Освен това ходих при 3-ма различни майстора и казаха че амортосьорите ще карат още нищо че единия бил малко омаслен. В начален стадии каквото и да значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 7 hours ago, pe6koo said: Голяма драма с този баласт... Фарът се сваля точно за 15мин и за още толкова се монтира. Не знам какъв по-лесен начин се опитвате да измислите за смяна на баласт, при положение, че е под фара и дори не се вижда Не е никаква драма.Има клип точно за А6 как се маха баласта без да се вади фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Преди 7 часа, beast1122 написа: Става на въпрос за град Карлово , малко градче. Поне на мен лично ми се виждат доста пари. Освен това ходих при 3-ма различни майстора и казаха че амортосьорите ще карат още нищо че единия бил малко омаслен. В начален стадии каквото и да значи За Карлово не знам, но за София 150 лв. за труда е добра цена, като се има предвид че ще отнеме 2-3 часа за двата. Ако ти се вижда много, виж това клипче: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Аз такива пари няма да дам в сервиз за смяна на два амортисьора. Особено като съм решил да сменя всичко по окачването + Б12 про кит. Сигурно в сервиз ще дам 1000 за труд само. Ще си ги правя сам на земята в гаража и ще кажа дали е трудно или е много трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 В 90% от случаите болта на шенкела, който държи 2та шарнира няма развиване. На клипа много приятно се разви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 стомана в алуминий, много приятно се запича с годините, трябва яко киснене с дни, някои го нагряват, но това не е много добре за алуминиевия шенкел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Абе има си начини да се извади, не е толкова драматично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 На 5.07.2020 г. at 15:24, djuni_ibiza написа: Точно това е че караваната ще трябва да дойде до България от Германия закачен към Аудито, а и аз ще го използвям предимно за Гърция през Маказа, тоест доста тормоз за Мултитроника а за градусите на Мултитроника как става това т кой канал се гледа? Иначе имам кабел vcds, в България ще го влача с Галопера, само от Германия до тук трябва мултитроника да влачи целия товар. Проверих днес. На моя Мултитроник температурата излиза на 10-ти и 11-ти канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Преди 10 часа, Mustaka написа: Абе има си начини да се извади, не е толкова драматично. Моля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 @janoar болтът в шенкела, който държи носачите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Моля? Ко не разбра?Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Недраматичността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 Преди 6 часа, OvivO написа: @janoar болтът в шенкела, който държи носачите... Почти винаги няма развиване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2020 При мен беше десния, направо беше заварен. Имаше малко хирургия и излезе на парчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts