Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Колеги , като ми гръмна задната възглавница на окачването мога ли да заключа окачването и да се предвижда до гаража без да ми се търга гумата в калника :) ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/22/2020 at 2:45 PM, tsborissov said:

Предполагам, че казанчето само оригинално? Някой инфо за цена?

 

Скоро го сменях на Б4-ката с прехвалена марка неоргиналдъ - ами пълен шит.

 

Оригинално само, неоригиналните две смених, всяко караше по гоидна но това на бензин, там повече се загрява под капака.

 

пс Но пък за сметка на това оригиналноот после беше дефектно, течеше от датчика. :D :D 

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, TURBO_RS said:

Колеги , като ми гръмна задната възглавница на окачването мога ли да заключа окачването и да се предвижда до гаража без да ми се търга гумата в калника :) ????

Не, взимай репатрак.

Над 15km/h заключването се изключва само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гръмна от раз . Няма записани грешки , няма течове. Изтървала е кербовката . Най готиното е че гръмна в града докато правех обратен завой с 5 км/ч 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, TURBO_RS said:

Така понеже не успях да се кача на репатрака и сервиза беше на 1 км горе долу сложих едно трупче и на ход стигнах

received_1681770748654803.jpeg

Смени ли я?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я като сме почнали за въздушното ...

Нали уж когато е на ниво Automatic при скорост над 120 или 125 km/h трябва да слезе само на Dynamic?

Че нещо днес на прибиране от Варна не пощя да слеза само там до 145 km/h, че трябваше ръчно да го сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, NIKO написа:

..... " да питАш, или нЕ..."...^_^

И са кой е трола?

Преди 1 час, TURBO_RS написа:

Така понеже не успях да се кача на репатрака и сервиза беше на 1 км горе долу сложих едно трупче и на ход стигнах

received_1681770748654803.jpeg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, royce написа:

Я като сме почнали за въздушното ...

Нали уж когато е на ниво Automatic при скорост над 120 или 125 km/h трябва да слезе само на Dynamic?

Че нещо днес на прибиране от Варна не пощя да слеза само там до 145 km/h, че трябваше ръчно да го сваля.

Да при мен слиза автоматично на динамик но не съм запомнил точно след каква скорост, но там някъде е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да попитам.. вчера тръгнах София - Бургас по Тракия и малко преди Пловдив ми исвири сигнал и на фиса изписа съобщение че оборотите са максимум до 2500, след което съобщението с надоиса изчезна, остана да свети една жълта лампа с оборотомер и удивителен на фиса плюс лампата за подгрева премигва. Колата изгуби мощност и съответно над 2,5к оборота нямаше как. На първата бензиностанция спрях угасих колата и теъгнах пак. При запалване от лампите нямаше и помен. От Пловдив до Бургас колата я настъпвах и до 3к оборота и проблем нямаше. Понеже съм на морето и нямам комп за да я закача да видя какви грешки е записала някой знае ли нещо по въпроса? В книжката пише мн общо че при светване на лампата с оборотомера и удивителния тря да карам до най близкия сервиз.

Колата е 3.0 тди 2010 г.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, royce said:

Я като сме почнали за въздушното ...

Нали уж когато е на ниво Automatic при скорост над 120 или 125 km/h трябва да слезе само на Dynamic?

Че нещо днес на прибиране от Варна не пощя да слеза само там до 145 km/h, че трябваше ръчно да го сваля.

Отворих книжката сега и дават, че "при превишаване на скоростот 120кмч за повече от 30секунди, автомобилът  се снишава с 15мм до ниско ниво (динамик)".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, pe6koo написа:

Ако си в Бургас може да я закачим, поне да знаеш какво е. Аз залагам на управление на турбото :)

За съжаление съм в Лозенец. Сега не я ползвм колата. Освен като тръгна за София. Незнам сериозен проблем ли е това управление на турбото?

Кабела е в мене но нямам софта и комп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, marinnik said:

Отворих книжката сега и дават, че "при превишаване на скоростот 120кмч за повече от 30секунди, автомобилът  се снишава с 15мм до ниско ниво (динамик)".

При мен е щом вдигна около 110 и веднага започва да сваля. Тези 30 сек със сигурност ги нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Ще имам в предвид.

Благодаря ти!

За въздушното, при мен има още една позиция - олроуд май пишеше. Ако не бъркам е между лифт и комфорт.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn Ако си с Олроуд - ще има. Там са 5, а при А6 са 4.

@lavatrice При мен на Олруд-а ниво Lift се включва на ниска скорост и над 50 km/h слиза на ниво Allroad.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royceЗа Олрод не знам как е,снимките което съм постнал са за Ауди А6 с въздушно,където няма Allroad ниво. 

@MindburnТвойта е някой Франкенщайн 🙂 или някой като я е поръчвал е искал да може да се вдига много,но да не е Allroad 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, lavatrice said:

@royceЗа Олрод не знам как е,снимките което съм постнал са за Ауди А6 с въздушно,където няма Allroad ниво.

Да, ясно, че упътването ти е за А6, аз просто казвах при мен как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам от това което съм чел, окачването на а6 и олроуд е едно към едно и си мисля че разликата може би е само във софта.

Така съм я взел. Явно дето казваш така е поръчана... нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...