Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Колеги, предстои ми смяна на масло и филтри на двигателя. При предишното обслужване смених всички филтри, но пробега за годината ми е 8000 км. Маслото, масления и въздушния филтър са ясни. Мисля да прескоча филтрите на купето и да ги сменя след още 5-6 000 км. Въпроса ми е за горивния филтър. На 8000км да го сменям ли или да го оставя за следващия път, когато се предполага, че ще е към 15-16000км? Филтъра е Кнехт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на купето е най-важния от всички, не го прескачай. И да е с активен въглен на всяка цена.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango: горивния няма смисъл толкова често, освен ако не взимаш нафтица от Даката ;) 

а иначе филтър на купето - сменям всичко на 10 к - мислих си, че може и да не е мръсен, а си беше леш - яко черен, така че смяна най-добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

42 minutes ago, OvivO said:

@Gangbango: горивния няма смисъл толкова често, освен ако не взимаш нафтица от Даката ;) 

а иначе филтър на купето - сменям всичко на 10 к - мислих си, че може и да не е мръсен, а си беше леш - яко черен, така че смяна най-добре!

Само горивния сменям през смяна на маслото. Този на купето става на г*з за 10к. 20к е абсурдно голям пробег за него, ако искаш да дишаш някакъв нормален въздух де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce Сега съм с Knecht KL659 , което мисля, че си е Mahle. Не съм сигурен каква е точно разликата в двата, ако има някаква, но и на цена са еднакви. Да речем, че ще изкара още 8000км до следващата смяна.

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, royce said:

@Gangbango Слагай горивен филтър Mahle KL659 за евро 5 мотори.

той крематорът агитираше много за горивен от евро5, ти усещаш ли разлика или само дюзите я усещат? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задните накладки имат ли датчици? Предните са нови, задните наполовина, а сега в дъжда ми писна датчика. Като загасих и запалих, загасна, но явно нещо има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, OvivO said:

той крематорът агитираше много за горивен от евро5, ти усещаш ли разлика или само дюзите я усещат? :)

Ами ... не знам разлика има ли. Дано има. Дано дюзите го усещат, че иначе аз ще ги усетя. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT: то не е трудно по родните пътища :) до сега не ми се бе случвало на тази кола, на други да.

 

@royce: и аз го обмислям евро 5 филтъра...чакам да му дойде реда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Точно в едни постове на Адаша (крематор-а) бях гледал, че го препоръчва, а и друг колега беше казал, че доста негови познати карат с такива ... те така и аз реших да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, OvivO said:

задните накладки имат ли датчици? Предните са нови, задните наполовина, а сега в дъжда ми писна датчика. Като загасих и запалих, загасна, но явно нещо има.

очаквах да е записала кое колело, но грешка няма, явно е само на фиса пискането, странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, ShadowM said:

Перфектни dd56eff359576db1165e74554fbd97d9.jpg

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
 

Добре изглеждат, но се бях разбрал вече с @ShoxXx за едни, които е пуснал. Тези твоите не знам завиващи ли са, че моите са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да питам дали има вероятност от течността за чистачки да тече така че да ми пълни под шофьорската стелка? В смисъл няко скъсан маркуч или нещо. Самия път минава ли така че да прави гьолче там

Редактирано от EHKOB
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...