kpematop Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 Ами само механично може да се повреди тоя сензор, и такъв с оранжева букса също става, най-много чопчето да е по-различно и да трябва да се изреже. Втора ръка ги дават по 40-50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 Ще си реша проблема с температурния датчик, най-вероятно ще сложа втора ръка. Тъй като дпф-а беше свален и изчистен с машина, след монтирането на изчистения дпф, моя майстор закачи диагностика на бош и премина през едни настройки специално за дпф след почистване. Искам обаче да съм сигурен, че бош-а си е свършил работата и да проверя с VCDS как стоят нещата сега с дпф-а. На кой канал да видя данни, които са съществени за почистен дпф. Изобщо дали ще си функционира правилно за напред. Ясно ми е, че докато не оправя сензора за температурата на изгорелите газове, няма да прави регенерации. Затова ще бързам да го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 Колеги, тая грешка за егр-а insufficient flow мисля беше, ако сваля само клапанчето дето контактува със саждите и го почистя, дали ще спре да набива грешката или трябва цялата карантия да се чисти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 Май се сваля всичко или поне чистенето на клапана не даде резултат при мен. От време на време се появява грешката, но нямам време да се занимая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 @ники 125кс. Свали и почисти само тръбата след дроселовата клапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 Колеги, току що монтирах и аз електрохроматично огледало. Аз си взех огледало от а3-ка 8р.Пасва си на захвата, само пуснах един плюс и един минус. Плюса е на белия кабел, а минуса на черния до него (пин 1 и 2) на буксата на огледалото. Захранването го има готово след контакт, намира се отдясно в таблото с бушоните. Първото празно гнездо преди долния ред 5 амперови бушони. Слагате там един 5А бушон и си свиркате. Работата е за 20 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 Браво. И ти ли пусна кабелите през плафона и колоната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 Да, това е пътят на кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1koo0 Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Здравейте колеги имам един въпрос имам проблем с управлението на турбото (актуатора) и ке го сменям...,Въпросът ми е ако го купя втора употреба трябва ли като се монтира да се обучава и каква е разликата между 059 145 725 j и 059 145725 е ?Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Трябва разбира се. Разликата в буквите не те бърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1koo0 Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Кой ги обучава смисъл аз ке си го сменя после каква е процедурата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Я да ВИ питам.. дали е нормално или има проблем! Като запаля колата, ключа за фаровете го изключвам на позиция "0" а не "ауто" и забелязвам отзад светлните на номера през няколко секунди (20-30 секунди) премигват и угасват (сменил съм оригиналните с лед)... това, нормално ли е или има някакъв проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 гаси ги компютъра, трябва да сложиш такива с канбус и резистор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Брат, не разбрах има ли пролем или не. И ако може дай линк на нужните плафончета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 колата сама ти казва, че има проблем. Има оригинални лед от фейс, искат резистор обикновено, ако не си с фейслифт. Има и такива, издържат доста, но и те премигват от време на време, но не ги спира компа https://autopro.bg/svetodiodni-plafoni-za-registracionen-nomer-audi-model-2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 колата е фейс - 2010 г. Точно тези сложих от тоя същия магазин дето си линкнал..... ??? Когато колата е угасена и заключена не съм забелязъл проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 (Редактирано) преди 26 минути, Mindburn написа: Я да ВИ питам.. дали е нормално или има проблем! Като запаля колата, ключа за фаровете го изключвам на позиция "0" а не "ауто" и забелязвам отзад светлните на номера през няколко секунди (20-30 секунди) премигват и угасват (сменил съм оригиналните с лед)... това, нормално ли е или има някакъв проблем??? Нормално е ,през определено време модула за светлини пуска много нисък волтаж за по малко от секунда за да провери за изгоряла крушка,обикновенната крушка не може да светне за толкова кратко време с нисък волтаж но LED-а успява да реагира . На мойта 6ца(комби) отзад с изключение на стопа за мъгла всичко друго е led и често ми примигват леко всички крушки/led Редактирано 7 Март 2020 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 (Редактирано) Преди 1 час, sunshai написа: Ей това ме успокои... БЛАГОДАРЯ! Ако някой друг има инфо ще съм благодарен.! Редактирано 7 Март 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 1 hour ago, sunshai said: Нормално е ,през определено време модула за светлини пуска много нисък волтаж за по малко от секунда за да провери за изгоряла крушка,обикновенната крушка не може да светне за толкова кратко време с нисък волтаж но LED-а успява да реагира . На мойта 6ца(комби) отзад с изключение на стопа за мъгла всичко друго е led и често ми примигват леко всички крушки/led При мен само тия на номера ... или поне не съм заглеждал останалите де ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 (Редактирано) преди 21 минути, royce написа: Така де.... и аз за тия на номера говоря..... Редактирано 7 Март 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 добре, фейслифт не е ли на лед отзад на номера? И би трябвало да не мигат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Аз съм с фейс-а и не бяха лед. Сложих лед преди доста време. Работят идеално, но не съм висял да гледам за премигване. При какви условия трябва да премигват, в смисъл при какво положение на ключа за светлините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Аз съм преди фейса и отзад на номера съм с ЛЕД и не премигват нито гаснат, светят си нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 А как го разбра? Стоиш отзад ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 8 hours ago, Gangbango said: ... При какви условия трябва да премигват, в смисъл при какво положение на ключа за светлините? Работещ мотор и ключ на ламБите на 0. Ако е на AUTO и светят днивните - не съм обръщал внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts