Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Ами само механично може да се повреди тоя сензор, и такъв с оранжева букса също става, най-много чопчето да е по-различно и да трябва да се изреже. Втора ръка ги дават по 40-50лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си реша проблема с температурния датчик, най-вероятно ще сложа втора ръка. Тъй като дпф-а беше свален и изчистен с машина, след монтирането на изчистения дпф, моя майстор закачи диагностика на бош и премина през едни настройки специално за дпф след почистване. Искам обаче да съм сигурен, че бош-а си е свършил работата и да проверя с VCDS как стоят нещата сега с дпф-а. На кой канал да видя данни, които са съществени за почистен дпф. Изобщо дали ще си функционира правилно за напред. Ясно ми е, че докато не оправя сензора за температурата на изгорелите газове, няма да прави регенерации. Затова ще бързам да го сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тая грешка за егр-а insufficient flow мисля беше, ако сваля само клапанчето дето контактува със саждите и го почистя, дали ще спре да набива грешката или трябва цялата карантия да се чисти?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се сваля всичко или поне чистенето на клапана не даде резултат при мен.

От време на време се появява грешката, но нямам време да се занимая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, току що монтирах и аз електрохроматично огледало. Аз си взех огледало от а3-ка 8р.Пасва си на захвата, само пуснах един плюс и един минус. Плюса е на белия кабел, а минуса на черния до него (пин 1 и 2) на буксата на огледалото. Захранването го има готово след контакт, намира се отдясно в таблото с бушоните. Първото празно гнездо преди долния ред 5 амперови бушони. Слагате там един 5А бушон и си свиркате. Работата е за 20 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам един въпрос имам проблем с управлението на турбото (актуатора) и ке го сменям...,Въпросът ми е ако го купя втора употреба трябва ли като се монтира да се обучава и каква е разликата между 059 145 725 j и 059 145725 е ?Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ВИ питам.. дали е нормално или има проблем!

Като запаля колата, ключа за фаровете го изключвам на позиция "0" а не "ауто" и забелязвам отзад светлните на номера през няколко секунди (20-30 секунди) премигват и угасват (сменил съм оригиналните с лед)... това, нормално ли е или има някакъв проблем???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата сама ти казва, че има проблем. 

Има оригинални лед от фейс, искат резистор обикновено, ако не си с фейслифт.

Има и такива, издържат доста, но и те премигват от време на време, но не ги спира компа

https://autopro.bg/svetodiodni-plafoni-za-registracionen-nomer-audi-model-2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е фейс - 2010 г. Точно тези сложих от тоя същия магазин дето си линкнал.....

??? 

Когато колата е угасена и заключена не съм забелязъл проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, Mindburn написа:

Я да ВИ питам.. дали е нормално или има проблем!

Като запаля колата, ключа за фаровете го изключвам на позиция "0" а не "ауто" и забелязвам отзад светлните на номера през няколко секунди (20-30 секунди) премигват и угасват (сменил съм оригиналните с лед)... това, нормално ли е или има някакъв проблем???

Нормално е ,през определено време модула за светлини пуска много нисък волтаж за по малко от секунда за да провери за изгоряла крушка,обикновенната крушка не може да светне за толкова кратко време с нисък волтаж но LED-а успява да реагира .

На мойта 6ца(комби) отзад с изключение на стопа за мъгла всичко друго е led  и често ми примигват леко всички крушки/led

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sunshai написа:

 

Ей това ме успокои... БЛАГОДАРЯ! Ако някой друг има инфо ще съм благодарен.!

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, sunshai said:

Нормално е ,през определено време модула за светлини пуска много нисък волтаж за по малко от секунда за да провери за изгоряла крушка,обикновенната крушка не може да светне за толкова кратко време с нисък волтаж но LED-а успява да реагира .

На мойта 6ца(комби) отзад с изключение на стопа за мъгла всичко друго е led  и често ми примигват леко всички крушки/led

При мен само тия на номера ... или поне не съм заглеждал останалите де ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, royce написа:

 

Така де.... и аз за тия на номера говоря.....

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с фейс-а и не бяха лед. Сложих лед преди доста време. Работят идеално, но не съм висял да гледам за премигване. При какви условия трябва да премигват, в смисъл при какво положение на ключа за светлините?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, Gangbango said:

... При какви условия трябва да премигват, в смисъл при какво положение на ключа за светлините?

Работещ мотор и ключ на ламБите на 0. Ако е на AUTO и светят днивните - не съм обръщал внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...