Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 13 часа, Gangbango написа:

Аз съм с фейс-а и не бяха лед. Сложих лед преди доста време. Работят идеално, но не съм висял да гледам за премигване. При какви условия трябва да премигват, в смисъл при какво положение на ключа за светлините?

Написал съм по нагоре - запалена кола, ключа на позиция "0", иначе светят постоянно. При това положение не трябва да светят, но през 20-30 секунди премигват за много кратко - част от секундата.

Иначе, да стоя отзад и ги виждам.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи модула ги проверява дали са изгорели през 20-30 секунди като им пуска по един кратък импулс и следи дали веригата е затворена. Обикновените крушки нямат време да се нагреят и да светнат при такъв кратък импулс, но ледовете примигват. Има по-скъпи ледове с електроника които не святкат на кратък импулс, но твоите не са от тях.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примигват само когато не са пуснати :) аз сложих отзад led на мигачите и на "задна",и през определени секунди светват много леко за стотна от секундата ...Това се случва когато е запален мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ледове, които съм сложил, мигат, но не е болка. Става дума за дневни, на номера и за задната. Единствено, габаритите не мигат. Така или иначе, нито стоя пред, нито зад колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това са стойностите на дюзи те при загряло положение не ги разбирам тези стойности моля някой ако знае за какво става въпрос да ме светне. 

IMG_20200308_165849.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

Значи модула ги проверява дали са изгорели през 20-30 секунди като им пуска по един кратък импулс и следи дали веригата е затворена. Обикновените крушки нямат време да се нагреят и да светнат при такъв кратък импулс, но ледовете примигват. Има по-скъпи ледове с електроника които не святкат на кратък импулс, но твоите не са от тях.

 

Благодаря колега!

Значи няма място за притеснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то не става дума за притеснение, просто е грозно, мен много ме дразни, но само на рег номера съм с лед, на задната светлина го махнах лед-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали дърпам дявола за опашката...ама ей така чисто информативно А6 2010 2.0 CR 170 кс ,мултитроника(7ск) същия"трошляк" ли е като предшественика си или има някакво развитие откъм качество :flehan:.Колата я взех на 122км  на 140 смених маслото в Ауди,преди това е сменяно на 102км...Засега включват перфектно :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sunshai написа:

Незнам дали дърпам дявола за опашката...ама ей така чисто информативно А6 2010 2.0 CR 170 кс ,мултитроника(7ск) същия"трошляк" ли е като предшественика си или има някакво развитие откъм качество :flehan:.Колата я взех на 122км  на 140 смених маслото в Ауди,преди това е сменяно на 102км...Засега включват перфектно :dance:

 

Не е същия. Първото поколение бяха най-зле. Второто - значително по-надеждно и третото (като твоята) почти изцяло изчистени от проблеми. Само че докато стигнаха до третото поколение, вече репутацията на Мултитроника беше напълно унищожена и Ауди реши да започне друг проект наречен S-троник за да спечелят още време преди и неговата репутация да е напълно компрометирана. 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали по ранна смяна на маслото ще удължи живота на скоростите :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава скоростна кутия, колата е на 230тк когато е купих беше на 180тк до момента ядове няма, в началото ми беше супер странно докато я свикна, даже доста съм писал по въпроса, ако я пазиш както трябва няма да имаш ядове, даже мога да кажа че е една от най надеждите предавки, за маслото  хубаво е да се смени преди 60тк и след 50тк, да се смени задължително и филтър и да се провери за за луфтове в лагерите така и за наличие на гликол в маслото, ако всичко останало се извърши по процедура няма да имаш ядове, тази скоростна кутия не обича да се изстрелва на старт че веригата бучи като 3 фазен електромотор, иначе след около 1800 оборота хубаво е да се опъне доволно за варистора така че веригата да се измести колкото се може повече че когато се кара на една и съща скорост то образува скреч линия в варистора което не е добре, другото което не е хубаво да е караш на S докато нямаш нужда че тези 7 скорости са виртуални, тоест няма физически поставени скоростни зъбни колела, всичко е един софтвер и магнетни плочи които раздвижват варистора на определени зададени запаметени вариации, колегата по на горе е писал правилно по предишните генерации имат проблем със охлаждането така и инженерски грешки по силова точка на барабаните и веригата, от началото на 2007 до 2011 са едни и същи кутии с малко разлика в тях, последно за удоволствието и комфорта изобщо няма да говорим който кара CVT знае за какво става дума. Аз винаги опъвам педала до ламарина и няма ядове😁

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам малко да разбера вашите мнения и практики по един въпрос. Сега като се срина петрола се вижда, че някои бензиностанции свалят цената на дизела, но обикновения дизел. "Премиум" дизела си го държат на 2,50 - 2,70лв. В началото като взех колата по съвет на предишния собственик взех 1л бардал бдц и наливах с всяко зареждане, НО тогава сипвах само премиум + бардал. Честно, разхода ми беше висок. Явно се събираха много добавки и нещо се отразяваше зле на разхода. Спрях бардала и всичко си дойде на мястото. Сега чуденката ми е, дали ако мина на обикновения дизел, който се намира вече за 1,90лв. и добавя бардал, ще се достигат параметрите на премиум дизела? Вие как практикувате с дизелите и добавките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах с авиото на Еко, малко вдигна шума и сега карам с дизел от Бенита по препоръка на познат, там слагат Бардал в обикновенния, а в дизел плюс има още добавки от Лики Моли.

За сега не слагам нищо допълнително.

 

Ще следя и аз отговорите.

 

Друг познат каза, че добавките хич не е ОК да се предозират и не ми даде да набутам Бардал в дизела от Бенита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си от Варна, защо не слагаш на Марешки? Аз никога не съм сипвал от него и сега обмислям да я пробвам, но задължително с бардал. Предполагам не са толкова кекави помпи и дюзи на 3.0тди , та от едно сипване да стане фал. Иначе за 2-3 зареждания е достатъчно да се усети зле ли е или е добре нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забраниха ми да сипвам там(Марешки). Не знам защо.

Ама аз се и бях отказал ....?преди 2 години сипвах и разхода ми беше неоправдано висок и шума на двигателя твърде странен - на другата ми кола. Тогава сипвах бензин обаче, за дизел нямам впечатления.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти остави, ама вече 500км карам с неработещ температурен сензор на дпф-а и е ясно, че не прави регенерации дори и да изпитва нужда. Иначе преди тези 500км беше изчистен машинно и определено мога да заявя, че след процедурата колата живна и разхода падна. Надявам се да изкара без аварийни режими още 100км докато го сменя тоя сензор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме е страх да карам с нафта различна от лукойлската, защото може да си разпикаеш дюзите от тия добавки дето ги шият.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де аз защо съм останал с впечатление, че лукойлската не е хубава. Миналата зима ми замръзна от лукойл обикновенната нафта, само че на Ц5- цата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 години без 2 месеца карам само с лукойлска, нито ми е замръзвала нито съм сменял дюзи поради този дизеЙ, който съм зареждал. На две коли съм сменял комплект дюзи, защото бяха износени още от предните собственици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карах с шел vpower, но вече само omv maxmotion, дали е хубав - не знам, но не е лош.

Лукойл на деуга кола и на мен ми се желира

и еко авио е боклук на някои от техните станции

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...