Mindburn Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 (Редактирано) Преди 13 часа, Gangbango написа: Аз съм с фейс-а и не бяха лед. Сложих лед преди доста време. Работят идеално, но не съм висял да гледам за премигване. При какви условия трябва да премигват, в смисъл при какво положение на ключа за светлините? Написал съм по нагоре - запалена кола, ключа на позиция "0", иначе светят постоянно. При това положение не трябва да светят, но през 20-30 секунди премигват за много кратко - част от секундата. Иначе, да стоя отзад и ги виждам. Редактирано 8 Март 2020 от Mindburn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 (Редактирано) Значи модула ги проверява дали са изгорели през 20-30 секунди като им пуска по един кратък импулс и следи дали веригата е затворена. Обикновените крушки нямат време да се нагреят и да светнат при такъв кратък импулс, но ледовете примигват. Има по-скъпи ледове с електроника които не святкат на кратък импулс, но твоите не са от тях. Редактирано 8 Март 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Примигват само когато не са пуснати аз сложих отзад led на мигачите и на "задна",и през определени секунди светват много леко за стотна от секундата ...Това се случва когато е запален мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Всички ледове, които съм сложил, мигат, но не е болка. Става дума за дневни, на номера и за задната. Единствено, габаритите не мигат. Така или иначе, нито стоя пред, нито зад колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Колеги това са стойностите на дюзи те при загряло положение не ги разбирам тези стойности моля някой ако знае за какво става въпрос да ме светне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Не са тези каналите. От 72 нагоре започват стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 От 72 на горе не излиза нищо, всичко е празно да не би да е от версията на ваг ком а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Преди 2 часа, CVT написа: Значи модула ги проверява дали са изгорели през 20-30 секунди като им пуска по един кратък импулс и следи дали веригата е затворена. Обикновените крушки нямат време да се нагреят и да светнат при такъв кратък импулс, но ледовете примигват. Има по-скъпи ледове с електроника които не святкат на кратък импулс, но твоите не са от тях. Благодаря колега! Значи няма място за притеснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 то не става дума за притеснение, просто е грозно, мен много ме дразни, но само на рег номера съм с лед, на задната светлина го махнах лед-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Като каза грозно...махна ли дневните, да не светят с ксенона🙄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Незнам дали дърпам дявола за опашката...ама ей така чисто информативно А6 2010 2.0 CR 170 кс ,мултитроника(7ск) същия"трошляк" ли е като предшественика си или има някакво развитие откъм качество .Колата я взех на 122км на 140 смених маслото в Ауди,преди това е сменяно на 102км...Засега включват перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Същия...на 2.7тди рядко изкарва 200 хиляди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, sunshai написа: Незнам дали дърпам дявола за опашката...ама ей така чисто информативно А6 2010 2.0 CR 170 кс ,мултитроника(7ск) същия"трошляк" ли е като предшественика си или има някакво развитие откъм качество .Колата я взех на 122км на 140 смених маслото в Ауди,преди това е сменяно на 102км...Засега включват перфектно Не е същия. Първото поколение бяха най-зле. Второто - значително по-надеждно и третото (като твоята) почти изцяло изчистени от проблеми. Само че докато стигнаха до третото поколение, вече репутацията на Мултитроника беше напълно унищожена и Ауди реши да започне друг проект наречен S-троник за да спечелят още време преди и неговата репутация да е напълно компрометирана. 😆 Редактирано 9 Март 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 А дали по ранна смяна на маслото ще удължи живота на скоростите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 10 Март 2020 Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 (Редактирано) Аз съм с такава скоростна кутия, колата е на 230тк когато е купих беше на 180тк до момента ядове няма, в началото ми беше супер странно докато я свикна, даже доста съм писал по въпроса, ако я пазиш както трябва няма да имаш ядове, даже мога да кажа че е една от най надеждите предавки, за маслото хубаво е да се смени преди 60тк и след 50тк, да се смени задължително и филтър и да се провери за за луфтове в лагерите така и за наличие на гликол в маслото, ако всичко останало се извърши по процедура няма да имаш ядове, тази скоростна кутия не обича да се изстрелва на старт че веригата бучи като 3 фазен електромотор, иначе след около 1800 оборота хубаво е да се опъне доволно за варистора така че веригата да се измести колкото се може повече че когато се кара на една и съща скорост то образува скреч линия в варистора което не е добре, другото което не е хубаво да е караш на S докато нямаш нужда че тези 7 скорости са виртуални, тоест няма физически поставени скоростни зъбни колела, всичко е един софтвер и магнетни плочи които раздвижват варистора на определени зададени запаметени вариации, колегата по на горе е писал правилно по предишните генерации имат проблем със охлаждането така и инженерски грешки по силова точка на барабаните и веригата, от началото на 2007 до 2011 са едни и същи кутии с малко разлика в тях, последно за удоволствието и комфорта изобщо няма да говорим който кара CVT знае за какво става дума. Аз винаги опъвам педала до ламарина и няма ядове😁 Редактирано 10 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Колеги, искам малко да разбера вашите мнения и практики по един въпрос. Сега като се срина петрола се вижда, че някои бензиностанции свалят цената на дизела, но обикновения дизел. "Премиум" дизела си го държат на 2,50 - 2,70лв. В началото като взех колата по съвет на предишния собственик взех 1л бардал бдц и наливах с всяко зареждане, НО тогава сипвах само премиум + бардал. Честно, разхода ми беше висок. Явно се събираха много добавки и нещо се отразяваше зле на разхода. Спрях бардала и всичко си дойде на мястото. Сега чуденката ми е, дали ако мина на обикновения дизел, който се намира вече за 1,90лв. и добавя бардал, ще се достигат параметрите на премиум дизела? Вие как практикувате с дизелите и добавките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Карах с авиото на Еко, малко вдигна шума и сега карам с дизел от Бенита по препоръка на познат, там слагат Бардал в обикновенния, а в дизел плюс има още добавки от Лики Моли. За сега не слагам нищо допълнително. Ще следя и аз отговорите. Друг познат каза, че добавките хич не е ОК да се предозират и не ми даде да набутам Бардал в дизела от Бенита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Като си от Варна, защо не слагаш на Марешки? Аз никога не съм сипвал от него и сега обмислям да я пробвам, но задължително с бардал. Предполагам не са толкова кекави помпи и дюзи на 3.0тди , та от едно сипване да стане фал. Иначе за 2-3 зареждания е достатъчно да се усети зле ли е или е добре нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Карай с чиста нафта от Лукойл и давай газ да загрява ДПФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Забраниха ми да сипвам там(Марешки). Не знам защо. Ама аз се и бях отказал ....?преди 2 години сипвах и разхода ми беше неоправдано висок и шума на двигателя твърде странен - на другата ми кола. Тогава сипвах бензин обаче, за дизел нямам впечатления. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Ти остави, ама вече 500км карам с неработещ температурен сензор на дпф-а и е ясно, че не прави регенерации дори и да изпитва нужда. Иначе преди тези 500км беше изчистен машинно и определено мога да заявя, че след процедурата колата живна и разхода падна. Надявам се да изкара без аварийни режими още 100км докато го сменя тоя сензор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Мен ме е страх да карам с нафта различна от лукойлската, защото може да си разпикаеш дюзите от тия добавки дето ги шият. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Добре де аз защо съм останал с впечатление, че лукойлската не е хубава. Миналата зима ми замръзна от лукойл обикновенната нафта, само че на Ц5- цата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 За 10 години без 2 месеца карам само с лукойлска, нито ми е замръзвала нито съм сменял дюзи поради този дизеЙ, който съм зареждал. На две коли съм сменял комплект дюзи, защото бяха износени още от предните собственици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 аз карах с шел vpower, но вече само omv maxmotion, дали е хубав - не знам, но не е лош. Лукойл на деуга кола и на мен ми се желира и еко авио е боклук на някои от техните станции Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts