Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

9 hours ago, Gangbango said:

Колеги, искам малко да разбера вашите мнения и практики по един въпрос. Сега като се срина петрола се вижда, че някои бензиностанции свалят цената на дизела, но обикновения дизел. "Премиум" дизела си го държат на 2,50 - 2,70лв. В началото като взех колата по съвет на предишния собственик взех 1л бардал бдц и наливах с всяко зареждане, НО тогава сипвах само премиум + бардал. Честно, разхода ми беше висок. Явно се събираха много добавки и нещо се отразяваше зле на разхода. Спрях бардала и всичко си дойде на мястото. Сега чуденката ми е, дали ако мина на обикновения дизел, който се намира вече за 1,90лв. и добавя бардал, ще се достигат параметрите на премиум дизела? Вие как практикувате с дизелите и добавките?

Преди слагах БДЦ, вече не. От миналото лято само нормална нафта на Шел, като застудя малко (то за кратко беше) налях от скъпата. сега пак нормалната Шел-ска.

Имам чувството, че сега без БДЦ ми гори по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от това бдц не виждам никакъв ефект,както и от скъпата нафта.Днес заредих догоре на 1,83,за първи път не сложих добавка,вървене и разход както преди,да не кажа и по-надолу.Абе като цяло не виждам никаква разлика при гориво от тубата и премиум дизел,както и с добавка или без.Дюзите са с нулеви корекции на студено и топло със всякаква нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз не разбрах как се нулират корекциите на дюзите?

Понеже е сменен филтъра с евро 5 искам да зануля дюзите, за да видя занапред как са.

За БДЦ-то и аз съм с такова впечатление. Спрях го преди сигурно поне 10 резервоара.... При нормално каране извън града 7.2-7.5 л. разход.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, ники 125кс. написа:

Добре де, аз не разбрах как се нулират корекциите на дюзите?

 

 

 

Не знам как и дали може да се нулират,просто ги следя в реално време как са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[mention=87515]ники 125кс.[/mention] По-добре ли се държи колата с филтър от евро 5 и какви са предимствата? 
Разлика не усещам, но по това което съм чел, разликата е във филтрацията. С ееро 5 е била по-добра.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекциите се нулират в Engine->Adaptation

На 71-76 канал, натискаш test и save на всеки от тях за да запазиш текущия код на дюзата и компютъра мисли, че си въвел нов. 
За проверка, връщаш се в Engine, measuring blocks 72-77 и виждаш нули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, ники 125кс. said:
14 hours ago, LEWLY said:
[mention=87515]ники 125кс.[/mention] По-добре ли се държи колата с филтър от евро 5 и какви са предимствата? 

Разлика не усещам, но по това което съм чел, разликата е във филтрацията. С ееро 5 е била по-добра.

И аз сложих Евро5 филтър. Не мога да преценя. Дано дюзите да го оценят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.03.2020 г. at 20:02, ники 125кс. написа:

Добре де, аз не разбрах как се нулират корекциите на дюзите?

Понеже е сменен филтъра с евро 5 искам да зануля дюзите, за да видя занапред как са.

За БДЦ-то и аз съм с такова впечатление. Спрях го преди сигурно поне 10 резервоара.... При нормално каране извън града 7.2-7.5 л. разход.

 

 

Филтъра  Евро 5 е една и съща със Евро 4, за това не виждаш никаква разлика, няма и да има кой знае каква разлика. Разликата е че Евро 5 вече имат специален режим за изгаряне на частиците с помощта на  Adblue така и малко разлика в егр системата, така че не си мисли че си с Евро 5 в момента, докато фабрично колата ти не е оборудван с Adblue система така и софтверно няма кой знае каква разлика! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм Adblue не е ли на коли с Евро 6 или поне при Ауди е така ?

Фейсовите 4F с 3.0TDI са евро 5 ама адблу резервоар нямат.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра  Евро 5 е една и съща със Евро 4, за това не виждаш никаква разлика, няма и да има кой знае каква разлика. Разликата е че Евро 5 вече имат специален режим за изгаряне на частиците с помощта на  Adblue така и малко разлика в егр системата, така че не си мисли че си с Евро 5 в момента, докато фабрично колата ти не е оборудван с Adblue система така и софтверно няма кой знае каква разлика! 
Далеч съм от идеята, че колата е евро 5. Просто мисля на база на това което пише тук, че този филтър пречиства по-добре, нищо повече.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , някой от форума  кара ли а6 БМК със скоростна кутия HKG ,   защото имам няколко въпроса относно поведението на кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с тази конфигурация.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем или ако знае решение. Колата е 3.0тди с типтроник. Докато не е загряла скоростната кутия при подаване на каквато и да е газ(дори минимална) вдига оборотите като при буксуващ съединител на ръчка ,а когато и връщам газта оборотите падат на 800 все едно е на неутрална. Това го прави на всяка предавка. Като я покарам 5-10 минути изчезва напълно и дори при пълна газ не приплъзва. Преди седмица сменях маслото и пуснах адаптация, но промяна няма.

Редактирано от Briefs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от известно време ту ми работи парктроника, ту неще. Днес му снимах гтешката да видим какво ще излезе. Преди имаше прекъснат кабел и го запоих и озолирах, сега пак нещо такова се мъти, но какво точно означават грешките? ab8fcfc7a8b8c34ff85fa8da02e82252.jpg538106ba2eb1b2b35cc86429699ecb02.jpg

 

9751cfb57a2849e0c02f7887121b1d3a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/16/2020 at 1:00 PM, Briefs said:

Здравейте колеги, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем или ако знае решение. Колата е 3.0тди с типтроник. Докато не е загряла скоростната кутия при подаване на каквато и да е газ(дори минимална) вдига оборотите като при буксуващ съединител на ръчка ,а когато и връщам газта оборотите падат на 800 все едно е на неутрална. Това го прави на всяка предавка. Като я покарам 5-10 минути изчезва напълно и дори при пълна газ не приплъзва. Преди седмица сменях маслото и пуснах адаптация, но промяна няма.

Докато кутията е студена има друго поведение. На каква скорост се случва това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1ва 2ра и 3та съм карал и други такива и знам че е нормално,  но при мен го прави и на 4та 5та и 6та скорост

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес правих реглаж на преден мост за пореден път, защото колата носи надясно. Човека я гледа там на апаратурата и ми каза че му показва че колелото от едната страна е по назад от другото. Викам му как така, нали е стационарно положението от носачите, той вика да, ама е по назад и регулира сходимоста, въпреки че беше почти идеална според него, но пак като пусна волана леко полеко си отива надясно. Майстора ми каза, че не може да направи нищо повече и вероятно може да има крив шенкел и понеже едното колело е по-назад то си дърпа към него.Сменил съм горните носачи и отляво и отдясно с лемфьордер, както и тампоните на стабилизиращата щанга и биалетките. Долен заден десен носач почуква в шарнира. Разликата с ролетката измерена отвън върху джантата е в порядъка на 8-10мм. между двете предни гуми. Дясната е по назад.
Дали този потропващ носач отдолу - отзад в дясно бърка цялата работа или може да има криво по шенкела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там няма нищо, просто гумата стои по-назад според машината. Аз също мерих, но хващам разстоянието от джантата до калника. Утре ще сваля гумата и ще намеря, някоя точка дето е по купето, а не по калника, за да е по-точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...