royce Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 9 hours ago, Gangbango said: Колеги, искам малко да разбера вашите мнения и практики по един въпрос. Сега като се срина петрола се вижда, че някои бензиностанции свалят цената на дизела, но обикновения дизел. "Премиум" дизела си го държат на 2,50 - 2,70лв. В началото като взех колата по съвет на предишния собственик взех 1л бардал бдц и наливах с всяко зареждане, НО тогава сипвах само премиум + бардал. Честно, разхода ми беше висок. Явно се събираха много добавки и нещо се отразяваше зле на разхода. Спрях бардала и всичко си дойде на мястото. Сега чуденката ми е, дали ако мина на обикновения дизел, който се намира вече за 1,90лв. и добавя бардал, ще се достигат параметрите на премиум дизела? Вие как практикувате с дизелите и добавките? Преди слагах БДЦ, вече не. От миналото лято само нормална нафта на Шел, като застудя малко (то за кратко беше) налях от скъпата. сега пак нормалната Шел-ска. Имам чувството, че сега без БДЦ ми гори по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Аз от това бдц не виждам никакъв ефект,както и от скъпата нафта.Днес заредих догоре на 1,83,за първи път не сложих добавка,вървене и разход както преди,да не кажа и по-надолу.Абе като цяло не виждам никаква разлика при гориво от тубата и премиум дизел,както и с добавка или без.Дюзите са с нулеви корекции на студено и топло със всякаква нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 13 Март 2020 Доклад Share Публикувано 13 Март 2020 Добре де, аз не разбрах как се нулират корекциите на дюзите?Понеже е сменен филтъра с евро 5 искам да зануля дюзите, за да видя занапред как са. За БДЦ-то и аз съм с такова впечатление. Спрях го преди сигурно поне 10 резервоара.... При нормално каране извън града 7.2-7.5 л. разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 13 Март 2020 Доклад Share Публикувано 13 Март 2020 @ники 125кс. По-добре ли се държи колата с филтър от евро 5 и какви са предимствата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 Преди 11 часа, ники 125кс. написа: Добре де, аз не разбрах как се нулират корекциите на дюзите? Не знам как и дали може да се нулират,просто ги следя в реално време как са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 [mention=87515]ники 125кс.[/mention] По-добре ли се държи колата с филтър от евро 5 и какви са предимствата? Разлика не усещам, но по това което съм чел, разликата е във филтрацията. С ееро 5 е била по-добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 Корекциите се нулират в Engine->Adaptation На 71-76 канал, натискаш test и save на всеки от тях за да запазиш текущия код на дюзата и компютъра мисли, че си въвел нов. За проверка, връщаш се в Engine, measuring blocks 72-77 и виждаш нули. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 2 hours ago, ники 125кс. said: 14 hours ago, LEWLY said: [mention=87515]ники 125кс.[/mention] По-добре ли се държи колата с филтър от евро 5 и какви са предимствата? Разлика не усещам, но по това което съм чел, разликата е във филтрацията. С ееро 5 е била по-добра. И аз сложих Евро5 филтър. Не мога да преценя. Дано дюзите да го оценят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 На 13.03.2020 г. at 20:02, ники 125кс. написа: Добре де, аз не разбрах как се нулират корекциите на дюзите? Понеже е сменен филтъра с евро 5 искам да зануля дюзите, за да видя занапред как са. За БДЦ-то и аз съм с такова впечатление. Спрях го преди сигурно поне 10 резервоара.... При нормално каране извън града 7.2-7.5 л. разход. Филтъра Евро 5 е една и съща със Евро 4, за това не виждаш никаква разлика, няма и да има кой знае каква разлика. Разликата е че Евро 5 вече имат специален режим за изгаряне на частиците с помощта на Adblue така и малко разлика в егр системата, така че не си мисли че си с Евро 5 в момента, докато фабрично колата ти не е оборудван с Adblue система така и софтверно няма кой знае каква разлика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 (Редактирано) Хммм Adblue не е ли на коли с Евро 6 или поне при Ауди е така ? Фейсовите 4F с 3.0TDI са евро 5 ама адблу резервоар нямат. Редактирано 14 Март 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Март 2020 Доклад Share Публикувано 14 Март 2020 има адблу на Ку7 ССМА мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 15 Март 2020 Доклад Share Публикувано 15 Март 2020 Филтъра Евро 5 е една и съща със Евро 4, за това не виждаш никаква разлика, няма и да има кой знае каква разлика. Разликата е че Евро 5 вече имат специален режим за изгаряне на частиците с помощта на Adblue така и малко разлика в егр системата, така че не си мисли че си с Евро 5 в момента, докато фабрично колата ти не е оборудван с Adblue система така и софтверно няма кой знае каква разлика! Далеч съм от идеята, че колата е евро 5. Просто мисля на база на това което пише тук, че този филтър пречиства по-добре, нищо повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marius23 Публикувано 15 Март 2020 Доклад Share Публикувано 15 Март 2020 Здравейте колеги , някой от форума кара ли а6 БМК със скоростна кутия HKG , защото имам няколко въпроса относно поведението на кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 16 Март 2020 Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 (Редактирано) Аз съм с тази конфигурация. Редактирано 16 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 16 Март 2020 Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем или ако знае решение. Колата е 3.0тди с типтроник. Докато не е загряла скоростната кутия при подаване на каквато и да е газ(дори минимална) вдига оборотите като при буксуващ съединител на ръчка ,а когато и връщам газта оборотите падат на 800 все едно е на неутрална. Това го прави на всяка предавка. Като я покарам 5-10 минути изчезва напълно и дори при пълна газ не приплъзва. Преди седмица сменях маслото и пуснах адаптация, но промяна няма. Редактирано 16 Март 2020 от Briefs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 16 Март 2020 Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 Колеги от известно време ту ми работи парктроника, ту неще. Днес му снимах гтешката да видим какво ще излезе. Преди имаше прекъснат кабел и го запоих и озолирах, сега пак нещо такова се мъти, но какво точно означават грешките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Март 2020 Доклад Share Публикувано 17 Март 2020 Грешките означават че имаш прекъснат захранващ кабел на един от датчиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Друго си е колегата да сложи евро5 горивен филтър и темата да продължи към дпф и адблу[emoji3] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 ако сложа от евро6 горивен, ще стане ли шлепа електричка и безплатно паркиране в синя и зелена зона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Може и ад-блу да ретрофитнем, за по-сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 On 3/16/2020 at 1:00 PM, Briefs said: Здравейте колеги, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем или ако знае решение. Колата е 3.0тди с типтроник. Докато не е загряла скоростната кутия при подаване на каквато и да е газ(дори минимална) вдига оборотите като при буксуващ съединител на ръчка ,а когато и връщам газта оборотите падат на 800 все едно е на неутрална. Това го прави на всяка предавка. Като я покарам 5-10 минути изчезва напълно и дори при пълна газ не приплъзва. Преди седмица сменях маслото и пуснах адаптация, но промяна няма. Докато кутията е студена има друго поведение. На каква скорост се случва това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 (Редактирано) За 1ва 2ра и 3та съм карал и други такива и знам че е нормално, но при мен го прави и на 4та 5та и 6та скорост Редактирано 19 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Днес правих реглаж на преден мост за пореден път, защото колата носи надясно. Човека я гледа там на апаратурата и ми каза че му показва че колелото от едната страна е по назад от другото. Викам му как така, нали е стационарно положението от носачите, той вика да, ама е по назад и регулира сходимоста, въпреки че беше почти идеална според него, но пак като пусна волана леко полеко си отива надясно. Майстора ми каза, че не може да направи нищо повече и вероятно може да има крив шенкел и понеже едното колело е по-назад то си дърпа към него.Сменил съм горните носачи и отляво и отдясно с лемфьордер, както и тампоните на стабилизиращата щанга и биалетките. Долен заден десен носач почуква в шарнира. Разликата с ролетката измерена отвън върху джантата е в порядъка на 8-10мм. между двете предни гуми. Дясната е по назад.Дали този потропващ носач отдолу - отзад в дясно бърка цялата работа или може да има криво по шенкела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 А страничния наклон как ти е? И задните носачи регулирани ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 19 Март 2020 Доклад Share Публикувано 19 Март 2020 Там няма нищо, просто гумата стои по-назад според машината. Аз също мерих, но хващам разстоянието от джантата до калника. Утре ще сваля гумата и ще намеря, някоя точка дето е по купето, а не по калника, за да е по-точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts