Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 2 часа, gamzoff написа:

Да те са. Имат ли някакво по- специално име? Може ли парт. номер и на фейсовите, които ги дават уж по безпроблемни? Преди време някой колега беше постнал тези въпросните от някакъв сайт, но търсих доста нагоре в темата и не открих нищо. Фейсовите с какво се различават от тези на не фейсовите? 

Никаква разлика нямат преди фейс и след.В алиекспрес са към 120лв,тук са към 400лв.На твоите какво им е?Отвори ги и ги почисти,аз така направих и се родих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Вчера се прибрах от морето в София. @pe6koo гонех час и нямах време иначе с удоволствие бих пийнал една бира с теб. Нямах никакви проблеми с колата през целия път. Днес я закачих да видя кво ще покаже. За мое учудване се появиха доста записани грешки. Мисля че повечето са свързани с основната която ми направи проблем за път към морето. Доколкото прочетох в нета, най-вероятния проблем е клапан за високо налягане на маслото или сензори за ниско и високо налягане на същото. От това което чета, по вероятно е клапана. От него набива грешка и в трансмисията и в др модули. Ето пълен скан на колата.

Ако има компетентни, Моля нека да споделят и дадат мнения!

02.08.2020.docx

След изтриване остана само грешката в енджайна, но след повторно изтриване от самия модул изчезна и тя.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка със задна дясна врата си ми е проблем от миналата година. Тази с въздушното имаше проблем с ринга на едната възглавница и го оправих. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам молба ако може някой да ми потвърди парт номера, понеже в някои сайтове на магазини за части ми изписва, че клапана (намирам го на 4 различни марки производител) е несъвместим с моята кола и се обърках.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn 0 986 338 200 .Това е за 3,0 ТДИ БМК.Мога да ти го доставя за 220лв.

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, дано не бъркам но това е съвсем друг клапан. А и мотора ми е 3.0TDI CDY.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана струва 122лв нов в Ауди. в Ауто1 е 112лв. Точен е номера - 059115245b, карам същата кола и го сменях преди 4 години, въпреки, че се оказа, че само кабела му е бил прекъснат.

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Mindburn написа:

Мхм, дано не бъркам но това е съвсем друг клапан. А и мотора ми е 3.0TDI CDY.

Дават го същият!

преди 2 минути, stanislav85 написа:

Клапана струва 122лв нов в Ауди. в Ауто1 е 112лв. Точен е номера, карам същата кола и го сменях преди 4 години, въпреки, че се оказа, че само кабела му е бил прекъснат.

Мисля,че се бъркаш колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото четох по форумите, това е клапан, който се отваря при рязко повишаване на налягането и освобождава масло чрез т.н. байпас.

Да по сайтовете толкова върви като цена просто исках някой да ми потвърди номера че на някои сайтове пише че е несъвместим за моя двигател.

преди 12 минути, stanislav85 написа:

Клапана струва 122лв нов в Ауди. в Ауто1 е 112лв. Точен е номера - 059115245b, карам същата кола и го сменях преди 4 години, въпреки, че се оказа, че само кабела му е бил прекъснат.

Благодаря ти!

Лесно ли се достъпва тоя клапан и дали мога сам до го сменя. Гледах че е отдолу след сваляне капака на двигателя, между обтегача на ремъка и шайбата на вала - точно под ролката на самия обтегач?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, бърка се отдолу като махнеш кората под двигателя. 5-10 мин работа. Неприятно е ако се извади само кожуха му, но пак има възможност да го хванеш с нещо в основата и да го извадиш. Така и така ще гледаш там, виж как е шайбата дали не е нацепена гумата или е корозорала металната основа в центъра (трябва огледалце). Има навика да се къса... тя също се сменя отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде като става дума за датчици и прекъснати кабели, да ви попитам за air quality sensor. Даваше ми грешка open or short to plus. Смених датчика, че много ме дразни да имам грешка в колата, но пак съшото.

Датчика стои на външния кожух под чистачките около вентилатора за парното, кабелът отива някъде навътре в купето, някой знае ли къде отива и как да го тествам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си го представям с някакъв препарат за почистване и шепа железен прах. Смесва, сипва във фара от някъде и започва с магнит да шари по външната страна. Изпитано е и дава резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мне точно, сипва се фин дървесен прах и бял каолин, в съотношение 2 към 1 и се тресе, докато "измие" "мътнината". Измива се с чиста, желателно дестилирана вода, може и да се ползва някакво веро за чинии.

С магнита остават следи отвън, както и отвътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.08.2020 г. at 14:59, OvivO написа:

air quality sensor

Гледах в Елса, че са три кабела. Един влиза в климатроника, масата стига под-таблото (earth point terminal) каквото и да е това :) и плюсовия кабел има бушон в кутията до казанчето за спирачна течност.

Щом грешката е short to plus, май е тоя последния кабел..или пък не е? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, Станислав, ще загледам и този бушон, ако го открия :) Ако са другите два кабела - живи и здрави :) не ми се рови чак там, може и масата да не прави винаги добър контакт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/18/2020 at 2:17 PM, Bucok said:

колеги нов съм във форума - като спирам на светофар в последните метри оборотите падат малко под нормалните точно преди да спре - типтроник дизел съм  - не успях да намеря с търсачката

колеги - вътрешните накладки ги носи значително повече от външните - вътре 2мм отвън 5мм - при вас? За ревизия на апарати ли съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ревизирах всички спирачни апарати.Тей като беше неделя и не очаквах да са ми заминали накладките не бях поръчал.Оказаха се в същото положение отвън нови вътрешните на 50%.Поръчах си накладки и предни дискове.Вчера ги смених и тях.За 2 седмици след ревизирането на апаратите накладките се бяха изравнили[emoji848]Иначе от тогава никакво скърцане от ръчната вече няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...