Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Миризмата в двигателя си показа магарията, доколкото виждам е от отопленито, карам 5- 10 мин омирисва се на изгоряло и започва да тресе цялата кола, оборотите подскачат яко. Двигателя сменя цялата работа. Загасвам я, не пускам климатика и все едно нищо й няма..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам съмнения за развалени дюзи на 3.0 ТДИ БМК.

 

Въпросът ми е защо казват че е възможно да имам пикаещи дюзи, а стойностите във VCDS да са перфектни? Не би ли трябвало корекцийте да са много зле? Как се разбира в такъв случай коя дюза прави проблеми?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи ми се странен шум от рейката при навиване на волана на място.Чува се така все едно в маслото има и въздух.Отварях казанчето маслото си е толкова колкото трябва.В същото време под казанчето е омаслено все едно е текло от по тънкия мъркуч който излиза под казанчето.Някой ако има някаква идея да сподели.Дали ако долея ще вземе масло.Не знам казанчето вътре двустенно ли е или само прост съд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на пълно казанче долях 400мм, същите симптоми. Ако си 3ка дизел виж маркучите до щеката за маслото да не са протекли, при мен само със скоба се оправих. Вземи си масло за всеки случай, 20 лв е а вида го пише на капачката, приготви си и спринцовка ако вземе че се препълни.

Къде в София има такъв стенд и колко струва?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта гледам,че изхвърля масло през капачката на казанчето.Възможно ли е,ако е малко маслото да завира,и затова да го изхвърля.Сега смятам да отида да взема един литър,и да видя какво ще вземе.Дано се размине само с доливане :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.02.2018 г. at 9:29, OvivO написа:

Аз съм с такива, китайчета и вече 6 месеца си светят и не дават грешка: https://autopro.bg/svetodiodni-plafoni-za-registracionen-nomer-audi-model-2

ако потърсиш оригинални лед - цената за един май им беше колкото тези двата или малко отгоре

Аз съм със същите и засега нямат грижи. Взимайте смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, nikolay80 написа:

Сутринта гледам,че изхвърля масло през капачката на казанчето.Възможно ли е,ако е малко маслото да завира,и затова да го изхвърля.Сега смятам да отида да взема един литър,и да видя какво ще вземе.Дано се размине само с доливане :( 

 

Кое казанче, на антифриза ли или там където наливаш масло. Ако е малко маслото, ще ти изпише на фиса, а това не е никак малко масло - 7 литра. Няма как да заври.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казанчето на хидравличната течност.Сега долях обаче проблема остава.Забелязвам,че шума го има само при навиване на волана наляво.Което ме навежда на мисълта,че нещата отиват към рейката :( 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да питам следното нещо ,Като си карах колата ми светна лампата за маслото и ми изписа oil pressure  отбих в страни и загасих колата , извиках един приятел да я превозим до нас като решихме да я качваме на платформата я запалих и понечих да я кача на ход но изгасна и ми изписа че е слаб акумулатора като се чу някакъв шум отпред. Някой да се е сблъсквал с подобно изпитание.

Колата е а6 2.7тди2006година. 

 

Редактирано от Magzauer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може алтернатора да е блокирал и да не е зареждал и от това да е паднал акумулатора, но светването на червената индикация за ниско налягане на маслото не е добре. Не трябва да се пали двигателя докато не се провери нивото на маслото и дали вдига необходимото налягане. Дано при светването на лампата да е загасен двигателя веднага защото в противен случай може да има големи поражения по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, Magzauer написа:

Здравейте искам да питам следното нещо ,Като си карах колата ми светна лампата за маслото и ми изписа oil pressure  отбих в страни и загасих колата , извиках един приятел да я превозим до нас като решихме да я качваме на платформата я запалих и понечих да я кача на ход но изгасна и ми изписа че е слаб акумулатора като се чу някакъв шум отпред. Някой да се е сблъсквал с подобно изпитание.

Колата е а6 2.7тди2006година. 

 

Да не се е скъсал пистовия ремък, или някоя ролка да е заминала и в следствие пак ремъка да се е скъсал. Виж дали имаш ремък.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и от падането на акумулатора да му е излязла грешката. При мен като падаше акумулатора не стигаше до помпата за високо налягане преди да откаже автоматика, така че ако си ръчка има възможност да не си разбрал, че си изчерпил тока на макс почти :)

 

Звука който си чул най-вероятно е едно отчетливо тракане, което е присъщо за паднал акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нивото на маслото е добре също и антифриза. Относно шума да чуваше се като чукане .заредих акумулатора и пробвах леко с въртене и върти смятам да не я паля.мисля да отворим картера да видим какво е състоянието черупковите лагери.мисля че помпата не вдига масло.ремъците са на място

 

Редактирано от Magzauer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без налягане на маслото при палене преди да я качите на платформата щеше да чуеш зверско тракане от веригите. Имаше ли такова? Дано не е това, иначе ремъците са лесни(така да цялата предница пада).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямаше запали съвсем нормално но тракаше и да не беше огаснала щях да я огася.преди да заредя акумулатора я пробвах дали върти стартера и върти което ме навежда на мисълта че не е стегнал мотора.поне се надявам ама докато не се смъкне картера мога само да гадая.Допреди да стане този проблем мотора си работеше равномерно без никакви проблеми,единствения проблем откакто съм я купил беше dpf  филтъра който отстранихме за да не ми създава проблеми беше премахнат в сервиз ифи дик варна от иво преди четири месеца и тогава мина обстоен преглед. 

Редактирано от Magzauer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Някой да си е монтирал от тези дигитални чейнджъри на ф4-ка?Ако е така да сподели от къде го е закупил и доволен ли е?Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, zafirovp написа:

Без налягане на маслото при палене преди да я качите на платформата щеше да чуеш зверско тракане от веригите. Имаше ли такова? 

Когато обтегача е ок, той си задържа масло и няма да изтрака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се мери маслото правилно: на равно, да е работила, чакам 5/10 мин и меря, като се опитвам да разгадая по скапаната пръчка до къде е?

имам чувството, че след смяната вчера, са ми сложили повече, което не е добре :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на равно. може след 10 минути след като е работила, а може и след 20. Няма значение. Дори най правилно според мен е преди първото палене за деня да се измери нивото на маслото, стига колата да е била спряна на равно място.

Аз като сменях маслото уж пишеше. че събира 8.2, а всъщност събра около 7 и малко.

Маслото ми го точиха от пробката и филтъра също се отвори и т.н... И сега си е на нормалното ниво.

 

 

Някой сменял ли е халогенните крушки? И ако да как се сменят? Сваля се подкалника или може да се извади фара отпред. Става въпрос за правоъгълните фарове на фейса, а не кръглите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OvivO said:

Как се мери маслото правилно: на равно, да е работила, чакам 5/10 мин и меря, като се опитвам да разгадая по скапаната пръчка до къде е?

имам чувството, че след смяната вчера, са ми сложили повече, което не е добре :/

Колега, 10ина минути след като си я угасил. На мен ми събира винаги 8л. и е точно на горния край на маркера на щеката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То още не е черно и не си личи къде е, пък и "дизайнерската" щека на ауди :) не ме улеснява :) надявам се да не е над нивото, че не трябва и да е над макса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се махат капачетата на външните дръжки на вратите?

 

Пробвах както е показано във видеото за по-стария модел, но не виждам къде е щипката.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е халогенните крушки? И ако да как се сменят? Сваля се подкалника или може да се извади фара отпред. Става въпрос за правоъгълните фарове на фейса, а не кръглите

Аз ги сменях на фейса.Смъкваш решетките им на винтове се държан.Непомня вече къв модел бяха крушките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За меренето на маслото никога няма да намериш точен отговор - дали на загрял или студен двигател. И в The grand tour повдигнаха този въпрос и се оказа,че различните производители препоръчват различни методи и в крайна сметка си избираш единия и мериш само по него. 

Преди 1 час, miro299 написа:

на равно. може след 10 минути след като е работила, а може и след 20. Няма значение. Дори най правилно според мен е преди първото палене за деня да се измери нивото на маслото, стига колата да е била спряна на равно място.

Аз като сменях маслото уж пишеше. че събира 8.2, а всъщност събра около 7 и малко.

Маслото ми го точиха от пробката и филтъра също се отвори и т.н... И сега си е на нормалното ниво.

 

 

Някой сменял ли е халогенните крушки? И ако да как се сменят? Сваля се подкалника или може да се извади фара отпред. Става въпрос за правоъгълните фарове на фейса, а не кръглите.

 За халогените точно бях гледал клип в ютюб - махаш пластмасите около тях, развиваш винтчетата,които ги държат и халогена излиза. От там вече е лесно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...