RogerSanchez Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Миризмата в двигателя си показа магарията, доколкото виждам е от отопленито, карам 5- 10 мин омирисва се на изгоряло и започва да тресе цялата кола, оборотите подскачат яко. Двигателя сменя цялата работа. Загасвам я, не пускам климатика и все едно нищо й няма.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Имам съмнения за развалени дюзи на 3.0 ТДИ БМК. Въпросът ми е защо казват че е възможно да имам пикаещи дюзи, а стойностите във VCDS да са перфектни? Не би ли трябвало корекцийте да са много зле? Как се разбира в такъв случай коя дюза прави проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 сваляне и мерене на стенд... VCDS е само за ориентир... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Появи ми се странен шум от рейката при навиване на волана на място.Чува се така все едно в маслото има и въздух.Отварях казанчето маслото си е толкова колкото трябва.В същото време под казанчето е омаслено все едно е текло от по тънкия мъркуч който излиза под казанчето.Някой ако има някаква идея да сподели.Дали ако долея ще вземе масло.Не знам казанчето вътре двустенно ли е или само прост съд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Аз на пълно казанче долях 400мм, същите симптоми. Ако си 3ка дизел виж маркучите до щеката за маслото да не са протекли, при мен само със скоба се оправих. Вземи си масло за всеки случай, 20 лв е а вида го пише на капачката, приготви си и спринцовка ако вземе че се препълни. Къде в София има такъв стенд и колко струва? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Сутринта гледам,че изхвърля масло през капачката на казанчето.Възможно ли е,ако е малко маслото да завира,и затова да го изхвърля.Сега смятам да отида да взема един литър,и да видя какво ще вземе.Дано се размине само с доливане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 На 19.02.2018 г. at 9:29, OvivO написа: Аз съм с такива, китайчета и вече 6 месеца си светят и не дават грешка: https://autopro.bg/svetodiodni-plafoni-za-registracionen-nomer-audi-model-2 ако потърсиш оригинални лед - цената за един май им беше колкото тези двата или малко отгоре Аз съм със същите и засега нямат грижи. Взимайте смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 преди 11 минути, nikolay80 написа: Сутринта гледам,че изхвърля масло през капачката на казанчето.Възможно ли е,ако е малко маслото да завира,и затова да го изхвърля.Сега смятам да отида да взема един литър,и да видя какво ще вземе.Дано се размине само с доливане Кое казанче, на антифриза ли или там където наливаш масло. Ако е малко маслото, ще ти изпише на фиса, а това не е никак малко масло - 7 литра. Няма как да заври. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) Не казанчето на хидравличната течност.Сега долях обаче проблема остава.Забелязвам,че шума го има само при навиване на волана наляво.Което ме навежда на мисълта,че нещата отиват към рейката Редактирано 21 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magzauer Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте искам да питам следното нещо ,Като си карах колата ми светна лампата за маслото и ми изписа oil pressure отбих в страни и загасих колата , извиках един приятел да я превозим до нас като решихме да я качваме на платформата я запалих и понечих да я кача на ход но изгасна и ми изписа че е слаб акумулатора като се чу някакъв шум отпред. Някой да се е сблъсквал с подобно изпитание. Колата е а6 2.7тди2006година. Редактирано 21 Февруари 2018 от Magzauer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Може алтернатора да е блокирал и да не е зареждал и от това да е паднал акумулатора, но светването на червената индикация за ниско налягане на маслото не е добре. Не трябва да се пали двигателя докато не се провери нивото на маслото и дали вдига необходимото налягане. Дано при светването на лампата да е загасен двигателя веднага защото в противен случай може да има големи поражения по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) преди 38 минути, Magzauer написа: Здравейте искам да питам следното нещо ,Като си карах колата ми светна лампата за маслото и ми изписа oil pressure отбих в страни и загасих колата , извиках един приятел да я превозим до нас като решихме да я качваме на платформата я запалих и понечих да я кача на ход но изгасна и ми изписа че е слаб акумулатора като се чу някакъв шум отпред. Някой да се е сблъсквал с подобно изпитание. Колата е а6 2.7тди2006година. Да не се е скъсал пистовия ремък, или някоя ролка да е заминала и в следствие пак ремъка да се е скъсал. Виж дали имаш ремък. Редактирано 21 Февруари 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Възможно е и от падането на акумулатора да му е излязла грешката. При мен като падаше акумулатора не стигаше до помпата за високо налягане преди да откаже автоматика, така че ако си ръчка има възможност да не си разбрал, че си изчерпил тока на макс почти Звука който си чул най-вероятно е едно отчетливо тракане, което е присъщо за паднал акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magzauer Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) Ами нивото на маслото е добре също и антифриза. Относно шума да чуваше се като чукане .заредих акумулатора и пробвах леко с въртене и върти смятам да не я паля.мисля да отворим картера да видим какво е състоянието черупковите лагери.мисля че помпата не вдига масло.ремъците са на място Редактирано 21 Февруари 2018 от Magzauer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Без налягане на маслото при палене преди да я качите на платформата щеше да чуеш зверско тракане от веригите. Имаше ли такова? Дано не е това, иначе ремъците са лесни(така да цялата предница пада). Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magzauer Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) Не нямаше запали съвсем нормално но тракаше и да не беше огаснала щях да я огася.преди да заредя акумулатора я пробвах дали върти стартера и върти което ме навежда на мисълта че не е стегнал мотора.поне се надявам ама докато не се смъкне картера мога само да гадая.Допреди да стане този проблем мотора си работеше равномерно без никакви проблеми,единствения проблем откакто съм я купил беше dpf филтъра който отстранихме за да не ми създава проблеми беше премахнат в сервиз ифи дик варна от иво преди четири месеца и тогава мина обстоен преглед. Редактирано 21 Февруари 2018 от Magzauer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bashaev Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Здравейте.Някой да си е монтирал от тези дигитални чейнджъри на ф4-ка?Ако е така да сподели от къде го е закупил и доволен ли е?Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 преди 46 минути, zafirovp написа: Без налягане на маслото при палене преди да я качите на платформата щеше да чуеш зверско тракане от веригите. Имаше ли такова? Когато обтегача е ок, той си задържа масло и няма да изтрака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Как се мери маслото правилно: на равно, да е работила, чакам 5/10 мин и меря, като се опитвам да разгадая по скапаната пръчка до къде е? имам чувството, че след смяната вчера, са ми сложили повече, което не е добре :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 на равно. може след 10 минути след като е работила, а може и след 20. Няма значение. Дори най правилно според мен е преди първото палене за деня да се измери нивото на маслото, стига колата да е била спряна на равно място. Аз като сменях маслото уж пишеше. че събира 8.2, а всъщност събра около 7 и малко. Маслото ми го точиха от пробката и филтъра също се отвори и т.н... И сега си е на нормалното ниво. Някой сменял ли е халогенните крушки? И ако да как се сменят? Сваля се подкалника или може да се извади фара отпред. Става въпрос за правоъгълните фарове на фейса, а не кръглите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 1 hour ago, OvivO said: Как се мери маслото правилно: на равно, да е работила, чакам 5/10 мин и меря, като се опитвам да разгадая по скапаната пръчка до къде е? имам чувството, че след смяната вчера, са ми сложили повече, което не е добре :/ Колега, 10ина минути след като си я угасил. На мен ми събира винаги 8л. и е точно на горния край на маркера на щеката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 То още не е черно и не си личи къде е, пък и "дизайнерската" щека на ауди не ме улеснява надявам се да не е над нивото, че не трябва и да е над макса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Как се махат капачетата на външните дръжки на вратите? Пробвах както е показано във видеото за по-стария модел, но не виждам къде е щипката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Някой сменял ли е халогенните крушки? И ако да как се сменят? Сваля се подкалника или може да се извади фара отпред. Става въпрос за правоъгълните фарове на фейса, а не кръглите Аз ги сменях на фейса.Смъкваш решетките им на винтове се държан.Непомня вече къв модел бяха крушките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 За меренето на маслото никога няма да намериш точен отговор - дали на загрял или студен двигател. И в The grand tour повдигнаха този въпрос и се оказа,че различните производители препоръчват различни методи и в крайна сметка си избираш единия и мериш само по него. Преди 1 час, miro299 написа: на равно. може след 10 минути след като е работила, а може и след 20. Няма значение. Дори най правилно според мен е преди първото палене за деня да се измери нивото на маслото, стига колата да е била спряна на равно място. Аз като сменях маслото уж пишеше. че събира 8.2, а всъщност събра около 7 и малко. Маслото ми го точиха от пробката и филтъра също се отвори и т.н... И сега си е на нормалното ниво. Някой сменял ли е халогенните крушки? И ако да как се сменят? Сваля се подкалника или може да се извади фара отпред. Става въпрос за правоъгълните фарове на фейса, а не кръглите. За халогените точно бях гледал клип в ютюб - махаш пластмасите около тях, развиваш винтчетата,които ги държат и халогена излиза. От там вече е лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts