Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Мерси, извинявам се че не съм видял първия отговор.

За Гала-та да споделя че по нашите пътища не работи добре. През 10 секунди сме на различен асфалт, кръпки и дупки, микрофона успява да нагласи звука само когато се задържим на по-хубав път 5-10 минути. Аз съм спрял тази опция и без това радиото е на макс.:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@icodalev В сайта на всеки един производител си има указател на маслото за съответния автомобил и мотор - ето Кастрол например Castrol Oil Finder.

Ако го гори и искаш да видиш какво да сложиш друго това вече е друг въпрос ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои колеги продаваха 4Ф на части? Трябва ми едно от пластмасовите крачета под прага, на което се закрепва крик. Чудя се за ново, ама не знам дали няма да излезе някоя безумна цена. В момента си разменям отпред едно, но като гледам може да влиза вода през дупките и като нищо ще тръгна ръжда.. Не че е нещо необичайно за кола гонеща 14 години :D На едно място даже ми се вижда лека пъпка отпред на прага, как е при вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, royce написа:

@icodalev В сайта на всеки един производител си има указател на маслото за съответния автомобил и мотор - ето Кастрол например Castrol Oil Finder.

Ако го гори и искаш да видиш какво да сложиш друго това вече е друг въпрос ...

Благодаря ти, в момента съм с мотул 5w40 което е за vw по спецификация. Просто се зачудих дали не съм го объркал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли от къде мога да си взема двете пластмаси които захващат резервната гума? Едната се закрепя към купето а другата се навива върху нея.

3D92AE01-57D2-427D-BFBC-CE4F1BA6F426.jpeg

Май са такива

Редактирано от EHKOB
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 02.11.2018 at 14:03, ivo.petkov написа:

 

Колеги забелязах че и 2 те врати от дясно не им свети светлините отдоло, и нямам идея къде и кой бушон е за тях, а 2 те леви си светят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой правеше моторчетата за вратите като спрат да работят, че на майка ми колата на реални 110 000км има една работеща врата. Мен не ми се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам координати на ключар който прави такива неща 

Преди 7 часа, EHKOB написа:

Колеги някой знае ли от къде мога

За Пасат си купих от Алиекспрес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, djuni_ibiza said:

Колеги забелязах че и 2 те врати от дясно не им свети светлините отдоло, и нямам идея къде и кой бушон е за тях, а 2 те леви си светят. 

ето ти pdf с бушоните и техните места. В тази кола не е като да няма бушони:

https://www.dropbox.com/s/o9nedgfhp5mduah/A6-C6-4F-FuseList-EN.pdf?dl=0

 

може и крушките да са думнали, но все пак две и то от една и съща страна.

Ако сваляш плафончетата, имай предвид, че понякога кабелчетата са толкова къси, че няма слагане след това :/

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/10/2018 at 6:48 PM, pe6koo said:

Напомнете ми понеделник да проверя, ако са си на местата, ще ви подаря по едно :)

Напомняме ти :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото четох в една тема, че на мулти няма "S" режима.

Ето я и темата:

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/21731-типтроник-и-мултитроник/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съветвам всеки да си провери клемите под предния капак, които отиват към акумулатора отзад. Може да има следи от разтопена пластмаса или леко да ги докоснете с пръст - не трябва да са топли, в някои случаи не се пипат от нагряване. Връзката там се "изморява" и започва да грее.

Това е от друга тема в този раздел.
Моите позагряваха, даже се вижда как се е нагрявала пластмасата около металната част. След ревизията са си абсолютно студени. 

20170413_141501.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в сервиза знаят :) гледат се връзките преди и след този алуминиев елемент, който идва от алтернатора и тръгва към акумулатора - там кабелите са многожилни и някои се прекъсват с времето. Ако могат се оправят на място. Ако не - може и да се наложи смяна на кабела, но това е краен случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяха ми гумите и крика изпусна, предния калник се изкриви и боята се напука малко. Искам на пролет да го оправям понеже колата ще влиза за пълно боядисване. Питането ми е вярно ли че алуминия когато корозира няма оправяне? Зимата предполагам ще влиза доста вода и сол под боята, дали може да изчака 4-5 месеца?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси! Кой сервиз е това?

 

Нямаш никакви проблеми с алуминия. Той много бързо формира алуминиев оксид по повърхността, който много добре го защитава от корозия. Това специфично за алуминия матово покритие което виждаш като погледниеш алуминий е алуминиевия оксид. Чистия алуминий прилича на сребро, но формира покритието доста бързо (за минути).

 

 Не се притеснявай и за солта - хората правят лодки от алуминий.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...