Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 1 час, djuni_ibiza написа:

Колеги от както съм в БГ ми омръзна да слушам колко чупливи са били тези коли особенно за модела, от разни приятели и познати, че мотора е бил супер гаден че разход висок, вериги прецакани, че голяма щайга, и защо не съм бил взел нещо друго, хиляда пъти им казвам че съм доволен от колата и все някой се намира да плюе по колицата, защо тази кола е толкова мразена от този народ ако някой може да ми обясни!?

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Колега, много добре си спомням че самия ти плюеше по собствената си кола в този форум в началото като я взе и мислеше че Мултитроника е нещо развален!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми много ясно, защото личната им кола е Голф 3ка, а служебната Тойота Аурис. Онзи ден един такъв ме навиваше да си я продавам, после на излизане от автомивката му показах на кикдаун ко прай е така да му е гадно. Все още сменям оригинални консумативи на 400 000+ км, веригите ги смених без да се налага, кутията е пушка, окачването до скоро беше оригиналното. Служебната Джета модел 2014 издуха гарнитура онзи ден...

Не мога да бъда по-доволен от тази кола, карам я вече сигурно 8-9 години. До морето стигнах за 3 часа и дадох 90 лв за гориво, какво повече може да се иска.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 
Колега, много добре си спомням че самия ти плюеше по собствената си кола в този форум в началото като я взе и мислеше че Мултитроника е нещо развален!
Да спомням си, но сега вече мога да кажа че мултито е голяма работа, държи се добре просто иска време за свикване, инсче е удоволствие голямо да натиснеш педала до край и чакаш да зареди стрешката за ускорение :D
Свикнах и съжелявам че и аз плюех едно време колата, ни само заради скоростите беше всичко.
Лошо им става на Е класаджиите когато мина по край тях :D

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че е едно към едно, но има component protection и трябва да се махне. Така си спомням от колеги, които са писали.

За колко пари ще си намериш с mp3? И калкулирай махането на protection-а отделно. Нали разбираш, че и това е от отживелица и пак ще се занимаваш с дискове и простотии.

За мен по-добър вариант е:

1. за около 200 лв китайче симулатор на changer, което има aux, bt audio streaming, sd card, usb flash player в едно. Има и bt телефония, ако нямаш такава сток в колата. Не е по-добре от AMI, но е на половин цена. Монтаж сам за 20 мин със свалянето на жабката.

2. AMI - 400лв+ там всичко е 6, но трябват отделни кабели за usb, bt audio, etc.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съгласен съм с теб но моята кола е с два чейнджъра обикновенни и двата само мигат и не работят а този ми го донесоха от англия и един приятел ми махна компонента вчера обаче не тръгва пак дали се прави нещо друго незнам,като отметка някъде да се активира защото като натисна на СД дава от 1 до 6 де фаулт и нищо друго все едно няма друг чейнджър а бях чел че колеги са слагали но дали са имали подобен проблем незнам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм от 6 месеца с mr12volt ( намират се за около 110 евракис) и съм споделял тук какви бъгчета има, но като цяло от началото на годината не съм пипал дисковете и имам на разположение 32GB музика от usb stick.

Допълнително bt audio stream и си пускам каквото искам от телефона - youtube, a1 xplore music и всичко останало. 

Всичко се управлява от mmi бутоните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто нов, никога немонтиран, от частно лице немец.

тези от бгкараудио са болни, но може и да продават на тази цена.

Откакто го купих е излизал поне три пъти на подобна цена 110/120евро и първо си мислих, че съм го взел на яката далавера, след това се убедих, че си вървят на подобна цена.

Това е най-евтиното, което намерих в момента. 128 евро и от UK с gabco за 3лв е тук.

https://www.ebay.co.uk/itm/Bluetooth-A2DP-USB-adapter-1-series-BMW-E87-E81-E82-E88-Professional-i-Drive-/122216240718

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за ами-то има ли нещо допълнително да се сменя или закачаш на мястото на чейнджъра и има ли и той компонент протекшън,гледам че има със различни букви отзад всичките ли стават или трябва да е с определена например има с D , F, B,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето АМИ го закачих на мястото на единия ЦД чейнджър и си го засече самичка колата. Тръгна да свири и всичко е на шест. До колкото знам няма компонент протекшън тая джаджа. Моето мисля, че е с бука F накрая и си свири много добре от флашката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, смених оем носачите наскоро и започнаха да се късат маншоните на шарнирите на предни долни носачи.

Смених ги веднъж и след месец пак скъсани. Отляво е повече.

Според майстора няма друго по предницата за смяна. Всички тампони на магарето са сменени, на стабил. щанга също.

Дали може нещо друго да е причина за честото късане (рейка, тампони на амортисьори, на двигател???) или просто окачването е калпаво. Сега е moog цялото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнира трябва да се върти свободно вътре в маншона нали? Май това не се случва при мен и от там се къса гумата.

Обаче изхвърлих оем-ските :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, появява се една много лека вибрация при превключване от 3-та на 4-та. Явява се само от 3-та към 4-та и то не винаги и не при всякакви условия. Появява се само в случай, че ускорявам плавно (не тромаво) и винаги при едни и същи обороти. Мисля, че на почти всички автоматици на това ауди го има лекото чудене дали да качи предавката като доближи нужните обороти. Е точно тогава от време на време се появява една тънка вибрация с продължителност около секунда-две и превключва на 4-та. Като превключи вече няма вибрации и т.н. всичко е точно. Сигурно на 20 превключвания ще го направи веднъж. Вибрацията я оприличавам на тази от джойстика на плейстейшън (като честота) и се усеща с краката. В допълнение да кажа, че имам и вибрациите при пълен ляв и десен при потегляне, а маслата на раздатката, диференциалите и скоростната кутия са на около 100 000 км. За пълен ляв/десен знам, че маслата на раздатка и дифове може би ще оправят нещата, но това с предавките дали е свързано някак с тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално и със сигурност го няма на почти всички автоматици на този, или който и да е друг модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ясно, че не е нормално, нещо се е поуморило. Хидро, маслото е за смяна или може и да е този клапан върху помпата, който разискваме в тази тема:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде ги намирате тези маншони, на мен машоните на двата криви носача са започнали да се късат след 400 000 км и поне тях да сменя. [emoji4]

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Някой от вас знае ли как се сменя централния бутон на ММИ 3g. Става въпрос само за черния джойстик които се мърда във всички посоки. Трябва ли да се мъча да изкарам цялата кръгла врътка нагоре или се разглобява конзолата и тя така излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, трябва ми помощ! Искам да слагам дневни светлини от С6 (тези, които са долу в бронята), но съм със стокова броня, нито от С6, нито S-line. Та, въпроса ми е - трябва ли да купувам С-кова броня само заряди DRL-а или само да махна халогените, да взема малките решетки от С6 и дневните? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, LEWLY написа:

Пичове, трябва ми помощ! Искам да слагам дневни светлини от С6 (тези, които са долу в бронята), но съм със стокова броня, нито от С6, нито S-line. Та, въпроса ми е - трябва ли да купувам С-кова броня само заряди DRL-а или само да махна халогените, да взема малките решетки от С6 и дневните? Благодаря!

Дай да те оборудвам с два "фейсови" фара  да си стане оригинално :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ппц ми трябва само лед-а, но за колко ги даваш фаровете?

Щото долу повече ми харесват, като на есовицата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...