Jump to content

Смяна на километража


Aresenal3

Recommended Posts

Здравейте,счупено ми е стъкълцето на километража и искам да го сменя .Въпроса ми е следя колата ми е а3 130к.с 2000г. ,трябва да търся от същия модел табло или може и от  90к.с и 110к.с да станат 

Редактирано от Aresenal3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса ти  е  доста труден огледай  отиди в  някоя  морга с  твоя огледай куплунзите да  са  еднакви 

Мисля че А3 130к.с е по нов и може да има някави изменеия в окабеляването 

Най добре вземи един от морга с  договорка че ако не  сработи ще го върнеш тъй като няма  да струва 5лв

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха @goro_89 питането е отностно самото стъкло на таблото, а ти къде го прати да гледа куплунзи и окабеляване :hilezh: Би трябвало въпросното стъкло да става от всяка друга А3-ка 8L.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Търси същото като твоето с дигиталния часовник и ако е с голям фис или половин гледай да е същото като твоето!
Ако бях на твое място и твоето няма фул фис бих си взел от с3 с фул фис и ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради счупено стъкло да сменяш целият километраж е неоправдано. Не си казал какво е сегашното ти табло. Ако си с малкият фис - френското според мен лесно ще си намериш друго табло срещу 40-50лв от което да вземеш стъклото понеже всички знаем че те са проблемни и масово се изхвърлят. Въпроса е дали си заслужава, понеже като цяло е добре да смениш целият километраж с друг марка ВДО и да си спокоен в дългосрочен план. Вече ако решиш да сменяш километража важно е "новото" табло да е със същият часовник като сегашното. Без значение е от каква А3-ка е свалено, става от всички 1,9тди, всички А3 с бензинови двигатели и от S3 също. И все пак има вероятност да си с хубаво табло vdo понеже моите впечатления са че в редките случай където се срещат това са точно А3-ките за части 131 asz.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека си е направил регистрация само за това стъкло и повече не е влизал. Размотава се предишното ми табло унас, което е на части и всичко му е запазено, даже някои от частите му вече ги подарих насам и натам, но нещо не ме лови мерак да подарявам на такива хора.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата аз си търся такова табло, дори ако някой от частите му станат, сърелката за температурата и бензина ме бъзикат. Може ли някоя част да стане... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата ми в работата оправихме този прословут проблем. Първо се предоверихме на масовата информация за прецакани моторчета. Да, ама не.Сменяхме ги с нови и пак, поцурели стрелки и пицяшо табло. Но, напипахме след поредното сваляне и гледане виновникът. SMD резисторна матрица имаше студена спойка. Вече над половин година, таблото му кърти с показания. Дееба и Jaeger-ите, не е истина как са пестили тинола.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това означава ли че при нас останалите проблема с показанията се дължи на студена спойка в тази резисторна матрица? Може ли снимка ако ти се намира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка не направихме. Това бе попедното отваряне (сигурно над 6-7-мо) и не знаехме дали сме решили проблемът. За това бързахме да го тестваме в реални условия, а не само на стендът ми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно да разбера какъв е точно проблема с това табло, едни казват стъпкови моторчета, други процесор... При мен лично освен грешните показания няма други аномалии, но при някои колеги е много зле положението.
Versay13 и аз не знам какво е ама щом е smd ще е нещо доста дребно :D

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bsdnikolov ако не да ти донеса таблото и ако може да го поправиш, вече 2 година карам така с работещи перки и уж прегряла кола. 

Преди 1 час, evg_eni написа:

И на мен ми е интересно да разбера какъв е точно проблема с това табло, едни казват стъпкови моторчета, други процесор... При мен лично освен грешните показания няма други аномалии, но при някои колеги е много зле положението.
Versay13 и аз не знам какво е ама щом е smd ще е нещо доста дребно :D

Поне да има няква оправия че ми писна сутрин пищи че ми е прегряла колата, карам стрелката 120 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив. При фейслифта перките ги пуска И таблото. Защо мислиш отварях толкова пъти таблото на колегата. Таблото казва по Drive train CAN на ECU-то, че то отчита висока температура и то за всеки случай пуска и перките (да се застрахова).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, evg_eni написа:

Преките не се пускат от таблото така че това не го вярвам аз... по скоро другаде е проблема ти

Колега кажи кав да ми е проблема ако е нещо друго то досега да е станало квот трева да е станало, нали казвам 2 години така карам, ситрин студ повечето сличаи между 100 и 110 градуса, а когато е загряла баш тогава е 60 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник вечерта ще ми донесът за ремонт табло Jaeger с проблемни температура и гориво. Тогава мисля да щракна някоя друга снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. И аз имам същия проблем от около една година. Само с показанията на температурата. Пускат се перките, та даже и климатроника спира. Табло е Jaeger. Ако колегата bsdnikolov е намерил решение на проблема, си плащам каквото си струва и се нареждам на опашката.

А3 2003г. 1.9TDI, 131, ASZ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,абе това табло по сложно от лед телевизор.Та да ви разкажа за моя проблем преди 3 години.Само няма да ми се смеете как съм го оправил.Та паля една сутрин и след 5 минути ми загаснаха габаритите,бензиномер,оборотомер и температурата на водата за друго не сещам.Отворих таблото(до сега не бях отварял такова табло с толкова електроника) викам си край тук ще се брадясва.По натам какво се случи,почнах да пипам спойки елементи(като преди това бях го включил на котакт) проверявах за лоши спойки.И по едно време О! чудо! пипнах на една спойка таблото светна и всичко си заработи.Проверих елемента,добре е запоен,но аз всеки случай го презапойх .Рекох си готов съм,злобих таблото и пробвам.Давам контакт всичко нормално,паля и след малко същата работа изгаснаха половината уреди.Ами сега,пак наново разглобяване,този път обаче взех едно кабелче и го запойх на мястото където пипах,Пипнах кабела таблото пак се оправи.Викам си няма да го разглобявам всеки ден.Монтирах таблото и изкарах кабела от вън,викам си като спре пипам кабела и така.Но какво се случи,от както изкарах кабела от вън,таблото и уредите не са ми ганали вече 3 години.Изглежда кабела му действа като антена и нему дава гасне повече.Та такива работи.Останете си с здраве и безаварйино каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си 96 та година твоето табло е друго. Мен пък ми е интересно с какъв поялник се лепи нещо с големина на слънчогледова семка и 8 крака :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...