vencoi88 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Здравейте, някой сменявал ли е гарнитура на маслен охладител. Че стигнах до никъде, мисля че трябва и гнп-то да махна че ми пречи за един болт. Ама има ли някакъв чалъм ако някой е стигал до там да сподели малко мнение. Колата е 3.0 tdi BMK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Здрасти колега, и аз трябва да ги сменям тези гарнитури - даже съм ги поръчал. Гледах някакви клипове по интернет, макар че инфото е оскъдно, и в един руски клип пишат, че трябва да паднат колекторите горна и долна част, помпата за високо налягане и егр-охладителя. Иначе щом си разглобил до тук, кажи има ли някакви тънкости, че и аз се чудя дали да я давам на майстори или да я правя сам, че ми омръзна после да си дооправям нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Може стъпка по стъпка после да напишете как става. Ще е полезно на повечето Аз на пролет смятам да го правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencoi88 Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Разглобява се всичко по пътя, внимавай само с пластмасовите тръбички за вакуум че са доста изгорели (Аз я счупих едната). Трудно се сваля охладителя на ерг-а, от дясно има едно малко маркуче което може да го издърпаш. Но за да извадиш масления охладител трябва да се махне гнп-то а там нз дали се зацепва ремъка или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Тия са ясни - вакумите. Помпата няма зацепване, сваляй смело. Иначе охладителя, какво му е трудното, гледам, че е на две планки отстрани. Знам за хора, които след спиране на ЕГР- а въобще са го премахнали този охладител, но не съм разпитвал дали става лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencoi88 Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 От лявата страна планката много трудно се развиват болтовете. Аз не можах да я сваля цялата свалих ерг-а и част от планката седи. Защото виждам на колелото на помпата което е зацепено с вала че има някъв белег и за това питам дали се зацепва. Иначе гарнитурата съм я поръчал към 40лв беше. И щом няма зацепване ще сменям и ангренажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Ама каква гарнитура си поръчал, ако говориш за тая ламаринената в основата тя е едно на ръка. Има обаче под самия маслен охладител две като о-пръстени и една назъбена, пак като о-пръстен и има също ремонтен комплект за кутията на масления филтър - всичко към 160 лева ми излиза от Ауто+ с отстъпка, иначе са към 200 лева. Защото ако не смениш всичко, после пак ще протече нещо и всичкия труд пак наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencoi88 Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Точно тази под насления охладител с 2та о-пръстена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 https://www.youtube.com/watch?v=bclSAEW4yCE Тука руснака е показал какво е нужно за масления охладител като гарнитури, добавя се и ремонтен комплект за кожуха на масления филтър и три о-пръстена за егр-охладителя. Някой ако му трябва мога да напиша парт. номерата на о-пръстените за егр-охладителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencoi88 Публикувано 4 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 След дълго чакане вчера я сглобих обаче сега като чели се появи едно тракане откъм дясната глава и нз какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Март 2018 Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 Тракането да не е като от вериги? Ако да, може нещо да не си направил както трява, от там да не прави добро налягане на маслото и обтегачите да изпускат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav123 Публикувано 6 Март 2018 Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 (Редактирано) Аз сменях миналата година гарнитурите на масления охладител 3.0тди БМК , но си взех скъпия вариант на гарнитурите целия комплект оригинални гарнитури са около 200лв. в Елит-кар Just now, stanislav123 said: Редактирано 6 Март 2018 от stanislav123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване