Jump to content

Маслен охладител


vencoi88

Recommended Posts

Здравейте, някой сменявал ли е гарнитура на маслен охладител. Че стигнах до никъде, мисля че трябва и гнп-то да махна че ми пречи за един болт. Ама има ли някакъв чалъм ако някой е стигал до там да сподели малко мнение. Колата е 3.0 tdi BMK

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, и аз трябва да ги сменям тези гарнитури - даже съм ги поръчал. Гледах някакви клипове по интернет, макар че инфото е оскъдно, и в един руски клип пишат, че трябва да паднат колекторите горна и долна част, помпата за високо налягане и егр-охладителя. Иначе щом си разглобил до тук, кажи има ли някакви тънкости, че и аз се чудя дали да я давам на майстори или да я правя сам, че ми омръзна после да си дооправям нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобява се всичко по пътя, внимавай само с пластмасовите тръбички за вакуум че са доста изгорели (Аз я счупих едната). Трудно се сваля охладителя на ерг-а, от дясно има едно малко маркуче което може да го издърпаш. Но за да извадиш масления охладител трябва да се махне гнп-то а там нз дали се зацепва ремъка или не. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия са ясни - вакумите. Помпата няма зацепване, сваляй смело. Иначе охладителя, какво му е трудното, гледам, че е на две планки отстрани. Знам за хора, които след спиране на ЕГР- а въобще са го премахнали този охладител, но не съм разпитвал дали става лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От лявата страна планката много трудно се развиват болтовете. Аз не можах да я сваля цялата свалих ерг-а и част от планката седи. Защото виждам на колелото на помпата което е зацепено с вала че има някъв белег и за това питам дали се зацепва. Иначе гарнитурата съм я поръчал към 40лв беше. И щом няма зацепване ще сменям и ангренажа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама каква гарнитура си поръчал, ако говориш за тая ламаринената в основата тя е едно на ръка. Има обаче под самия маслен охладител две като о-пръстени и една назъбена, пак като о-пръстен и има също ремонтен комплект за кутията на масления филтър - всичко към 160 лева ми излиза от Ауто+ с отстъпка, иначе са към 200 лева. Защото ако не смениш всичко, после пак ще протече нещо и всичкия труд пак наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=bclSAEW4yCE

Тука руснака е показал какво е нужно за масления охладител като гарнитури, добавя се и ремонтен комплект за кожуха на масления филтър и три о-пръстена за егр-охладителя. Някой ако му трябва мога да напиша парт. номерата на о-пръстените за егр-охладителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тракането да не е като от вериги? Ако да, може нещо да не си направил както трява, от там да не прави добро налягане на маслото и обтегачите да изпускат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях миналата година гарнитурите на масления охладител 3.0тди БМК , но си взех скъпия вариант на гарнитурите целия комплект оригинални гарнитури са около 200лв. в Елит-кар

Just now, stanislav123 said:

 

 

Редактирано от stanislav123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...