Jump to content

Искам смяна на Audi B3 с Audi Avant с климатик


Recommended Posts

Всеки продавач има право да продава какъвто си иска автомобил на избрана от него цена! Както и всеки купувач има право на претенции и не е длъжен да купи всичко, което му се предлага. И определено масовия случай на купувач в България е да се купи нещо за нищо, което е най-точно определено в народната мъдрост "цървули няма, гайда иска"! Разбира се не всички купувачи са такива, просто тези преобладават.... и не само при покупката на автомобил.

Иначе няма значение от цената..... отказвал ми е продавач 45 минутна проверка в сервиз за моя сметка за автомобил струващ 15 хил., както и съм присъствал на сделка, преди която автомобил за 2200 беше прегледан за около час в сервиз! Така че всичко е въпрос на договорка.

А че комплексите народни с годините ескалират /особено в мъжката част от обществото/, е видно дори в безобидни теми като тази.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 162
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всеки си прави сметката. По-горе се вижда, че не съм първа младост. Затова хвърлянето на голяма парА не си струва. И сега виждам интересни оферти, поне според картинките, с кожени салони, като кукли отвътре, най-вече VW. Въпрос на преценка. Не съм на зор и спокойно мога да си проведа проучването.

Благодаря на всички, проявили желание да бъдат полезни... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че всеки си прави сметката, особено когато сам си я плаща!

преди 5 минути, steni написа:

 

Колега, ако не те притеснява марката добави към търсенето и Шкода Октавия. 

Колега, и аз харесвам Шкодите, ама тук е Ауди форум.....човека явно е решил какво иска, на дали не знае за съществуването на Шкодите..... за тях си има друг форум! :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, aldygreen написа:

 

Става дума за:

- Audi A4 B5 Avant 1Z или AFN, евентуално 1.8i, но не 1.8T

- VW B4 Variant 1Z

- VW B5 Variant 1Z

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и още един съществен въпрос. Ако приемем, че времевият хоризонт е 3 години, на каква цена може да се продаде новозакупената кола след този срок. Защото не е безинтересно като закупиш автомобил за 6 хилядарки, дали ще го продадеш после за 5 или за 3 хилки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продажната цена на един автомобил е толкова, колкото купувачът е склонен да даде. Малко е относително понятието и определено зависи от окомплектовката на марката автомобил с двигател и екстри. Например френските и талянските имат главоломен спад в цената, докато немските държат сравнително цената си.

 

Давам пример - моята А3 я взимах преди 4 години и половина на 5к лева. В момента цените на четириврати 1.0 тди са около 4к лева (не следя усилено пазара), та регистрирана и с фактури от обслужване може да се пусне за около 5 на обява с опция за коментар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 minutes ago, darknessevil said:

Свалят се дюзите.

Примерно. Ти би ли позволил да ти свалят дюзите, за да мерят компресия.....и така няколко пъти, докато някой хареса колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug, така добре ли е?

 

4 hours ago, darknessevil said:

Вече замерване на компресия е малко по-специфично желание, което и аз не бих допуснал като продавач, ако трябва всяка седмица да ми се рови някой под предния капак за едната коНпресия.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, darknessevil написа:

Продажната цена на един автомобил е толкова, колкото купувачът е склонен да даде. Малко е относително понятието и определено зависи от окомплектовката на марката автомобил с двигател и екстри. Например френските и талянските имат главоломен спад в цената, докато немските държат сравнително цената си.

Сайтът mobile.bg също дава някакви цени, които могат да ориентират донякъде. Години наред получавам съобщения за цената на моята кола. Та ако се знае, че и в двата варианта - скъпа и евтина кола след 3 години се губи, примерно хилядарка, по-скъпият вариант няма да е по-неизгоден. Освен ако не му се случи случка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и колко си педантичен, тоест какво изскваш като състояние на колата си. Така като гледам изискваш много, а даваш малко. Няма шанс. 

Пример.

Преди година и полвина взех една вектра б за 2600 и хвърлих към 3к за да я направя слънце, щото така ми харесва.

Наложащи ремонти бяха тампоните по задното окачване, накладки и дискове, задно гърне, рейка. 

Аз освен това като нова кола смених всички филтри, всички течности, водна помпа, подгревни свещи, ремък, сложих 4 нови гуми, купих оригинални стелки че ме дразнеха старите илиенци стайл, почистих егр, едното стъкло задържаше, а щорта на шибидаха заяждаше малко, та направих и пълна профилактика на всички ел. стъкла и шибедаха, единия фар правеше тънък кондемз, та нов-стар фар+комплект пинизчийски крушки за немалко пара, после гражднска, данък, винетка. Може и да забравям нещо. На кола за 3000 лв. съм 100%  сигурен че повече от полвината от изброените ще ги правиш. Няма как да купиш кола за малко пари и да не хвърлиш лев. Особено в бг.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сайтът mobile.bg също дава някакви цени, които могат да ориентират донякъде. Години наред получавам съобщения за цената на моята кола. Та ако се знае, че и в двата варианта - скъпа и евтина кола след 3 години се губи, примерно хилядарка, по-скъпият вариант няма да е по-неизгоден. Освен ако не му се случи случка.

Ако искаш да държи цена и бюджета ти е в диапазона в който обяви вече си вземи ауди. Колко пари ще набиеш в ремонти няма никакво значение, но с ауди като решиш след някоя година да го продадеш мисля, че ще е най-малка разликата между покупна и продажна цена.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, cokesucker написа:

Зависи и колко си педантичен, тоест какво изскваш като състояние на колата си. Така като гледам изискваш много, а даваш малко. Няма шанс. 

Пример.

Преди година и полвина взех една вектра б за 2600 и хвърлих към 3к за да я направя слънце, щото така ми харесва.

Наложащи ремонти бяха тампоните по задното окачване, накладки и дискове, задно гърне, рейка. 

Аз освен това като нова кола смених всички филтри, всички течности, водна помпа, подгревни свещи, ремък, сложих 4 нови гуми, купих оригинални стелки че ме дразнеха старите илиенци стайл, почистих егр, едното стъкло задържаше, а щорта на шибидаха заяждаше малко, та направих и пълна профилактика на всички ел. стъкла и шибедаха, единия фар правеше тънък кондемз, та нов-стар фар+комплект пинизчийски крушки за немалко пара, после гражднска, данък, винетка. Може и да забравям нещо. На кола за 3000 лв. съм 100%  сигурен че повече от полвината от изброените ще ги правиш. Няма как да купиш кола за малко пари и да не хвърлиш лев. Особено в бг.

 

 

Изисквам колкото ми е нужно, плащам колкото ми поискат, с малък пазарлък. Нищо повече. Когато едното се срещне с другото, какъв е проблемът?

Даваш пример как не трябва да се постъпва. Какъв ти беше проблемът да потърсиш Вектра, която отговаря на изискванията ти до голяма степен и да платиш, примерно, 4 хилки? Бас държа, че си се разтреперал от мерак по-бързо да си купиш нящото. И моментално си тръгнал да оправяш всичко, вместо известно време просто да я покараш и наблюдаваш за кусури.

Ето кола, която изглежда добре, но няма да я купя, защото не искам кожени седалки, още по-малко черни, а също и черен цвят на купето:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11519205486213480&slink=69wr34

Предпочитам бял, друг светъл цвят или сребро.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф пак на към мерене на върбови клонки отидохме. В момента карам 5 автомобила. Най скъпия е 100к лева, най евтиния е 6к. Минавам 100к км на година. Професионален шофьор съм и си много далеч от предположението си кое и защо съм направил.

 

Пример ти дадох защото ми трябваше пънкарска кола да я нарека и я купих за парите споменати от теб в темата. Бюджета ми беше 6к тотал обаче и търсих А6 C4 AEL. 4к за колата и още 2к за всеки случай. Не намерих. Гледах и Пасати, Ауди Б4 и Волво в70 първата генерация. Безподобни гробници. 

Една кола ми трябва да я видя, малко да я покарам и е що годе ясна. Нямам кола която съм купил, да съм я карал в сервиз преди това. Вектрата я карах две седмици точно, за да и' установя всички болежки след покупката. Точно тази я взех въпреки че знаех, че има неща за правене..... просто беше рядко изпълнение с всички екстри, като за такъв кошер и на фона на десетките други гробници в тоя бюджет беше топ. Имаше само още няколко за повече пари и бяха по зле.

За 3000 лв са най масовите коли които се търсят, щото доста хора нямат пари за съжаление и колкото и да си търпелив и да разчиташ на късмет, след като видиш 50 коли, ще видиш че Ауди в добра форма за 3к крайна цена няма. 

 

Тази изглежда добре на снимки, но аз съм силно скептичен да е читава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, cokesucker написа:

За 3000 лв са най масовите коли които се търсят, щото доста хора нямат пари за съжаление ...

Това време безвъзвратно отмина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От антиките ето тази изглежда много добре и е почти подходяща за "еднократна употреба" с последващо продаване на остатъчна стойност:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513760341592128&slink=65m9w7

Показвам по някой пример за илюстрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тази кола изглежда "справедлива".

Едни 400к км с хубаво масло и гориво моторът не трябва да има проблеми.

Преди повече от 10-12 години познат си купи такава на малко по-малък пробег. Моторът работеше до последно......накрая просто я бракува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, steni написа:

Става дума за:

- Audi A4 B5 Avant 1Z или AFN, евентуално 1.8i, но не 1.8T

- VW B4 Variant 1Z

- VW B5 Variant 1Z

Да, това го прочетох, но Шкода не присъства..... имаше ли смисъл толкова подробно да се обоснова?! :razz:

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, МММ1 написа:

Това време безвъзвратно отмина ...

Не е отминало, дори да не е 3 хиляди точно, не е много далече от вярното. Скоро извадиха такава статистика. А и няма нищо странно......при средния доход на населението, че най-масовите сделки са за коли 15-25 годишни на цени от 500-5000 лв да кажем. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не се занимава да  вкарва коли за 3000лв. А още по малко има хора да ги купуват тези мумии. Масовите сделки са за суми 7-10 хил. лева. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...