Jump to content

Въпрос за избор на изпарител/редуктор


Recommended Posts

Здравейте колеги,Предстои ми смяна на изпарителя.

Колата е 90-ка 2.3 20V 125kW с газов инжекцион.

Някакви предложения какъв да избера.

Колебая се между тези и дали е по добре повечето киловати:

http://elenagas.com/shop/газови-уредби-за-автомобили/редуктор-изпарители-инжекционни/изпарител-Tomasetto-AT09-Artic

http://elenagas.com/shop/газови-уредби-за-автомобили/редуктор-изпарители-инжекционни/изпарител-Tomasetto-AT13-Antartic

 

 

 

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти по подходящи варианти за тази кола:

1.  SHARK 1200

2. KME S6 TURBO

3. KME SILVER S8

Горните изпарители са в пъти по добри в отдадената топла газ и стабилно налягане от TOMASETTO-то. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно питане.В момента съм с тръба ф6мм а гледам тези изпарители са за ф8мм хубаво ли е да я сменя или да ползвам преход.Защото мисля да сменям и сондата на бутилката и направо да мина на 8мм тръба и сонда с 8мм изход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е хубаво да си смениш сондата и тръбата на ф8. Над 150 коня, за мен, е задължително да е на 8-ца тръба и сонда.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е хубаво да си смениш сондата и тръбата на ф8. Над 150 коня, за мен, е задължително да е на 8-ца тръба и сонда.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

+1

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Шарка е продукт на същата фирма Алекс Полша която прави и инжекторите Баракуда , циклоновия филтър за тях "Т" и" Г" конекторите към инжекторите служещи за изграждането на газова рейка по подобие на бензиновата . Аз не карам с Шарк но съм виждал вътрешностите му разглобени и ми направи много добро впечатление като дизайн и изработка ( този или тази Алекс ако въобще това име има нещо общо с името на собственика трябва да е перфекционист  и рибар  също :) продуктите им изглеждат наистина фабрични , докато КМЕ -то нищо че си върши работата изглежда като сделано в домашната работилница с използване само на фреза и струг .

Преди време купих цял газов инжекцион ( преден кит употребяван) с компютър и инжектори изиджет , кабели и изпарител  КМЕ , КМЕ-то беше така задръстено , че едвам го почистих.Редукционния му клапан беше залепнал в затворено положение . Освен това подвижната месингова част на клапана на която са закрепват гумичката и иглата тежи около 19грама ,освен това централнита шайби на мембраната също беше от месинг и е доста тежка също.

Когато купих ремонтен комплект ( оригинален полски 40лв) забелязах че са отчели грешката с тежката централна месингова шайба на мембраната и сега ги правят алуминиеви ( а може и да е също по причини за намаляване на разходите , така че може и да ги надценявам:)). Аз също модифицирах месингова та част на тялото на клапана (направих го от авиационен дуралуминий и сега тежи 3 грама срещу 19 преди)за лекота и за подобряване на проходните сечения за изпарената газ . Всички подобрения са насочени към подобряването на реакцията на редуктора при рязко натискане и отпускане на газта . Голямата маса на оригиналните подвижни детайли му пречи да реагира достатъчно бързо и да поддържа стабилно налягане в преходните режими.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко снимки от вътрешноста на КМЕто , вече почистено.Трябваше да го снимам и задръстено ама не се сетих .В общи  линии "сделано с топором" .Сега като се прибера в България покрай Нова година ще го пробвам и ще доложа:) Газаджиите ги хвалят че работят добре  ама на мен някак никак ама никак не ми прилича на сериен заводски  продукт :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема и по-спецялно писаното от колегата Тонев.Ще ми е любопитно какво се е получило и то в продължителен етап на употреба.Моите наблюдения понеже основно монтирам такива редуктори е че наистина не могат да държат стационарно налягане впредвид конструкцията си като КМЕ тюр6 е най-малкия и е с вилка и държи 200кс турбо кола без проблем и другия с вилка е Туин фаро на КМЕ останалите при атмосферни мотори горе долу държат но при турбо много често правят свръх налягане.Потвърждавам че клапаните са им с такава конструкция че се запушват много бързо на едно правено от нас AMG на 1000 км.Шарка не е лош но не може да го сравнявам с КМЕ,пробвали сме при един и същ автомобил хем е по-дебитен въпреки 6 входа пък и топлообмена му е по-добър и прехвърля и по-рано на газ.Все още не съм намерил по-добро от КМЕ въпреки изявените дефекти напоследък,съобразявам се с това и правим изключително мощни коли с еднаква динамика,все пак едно от условията за това са качествените компоненти.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие ще споделя но не знам до колко ще ви е полезно , защото мойто двигателче е само 993 кубика и не е турбо . За времето което ще съм си в България навярно ще врътна пак поне едно 10-15000 км , така че към средата на Март , преди да си тръгна обратно ще има впечатления .

Между другото не е монтиран все още на автомобила защото трябваше да променям и закрепването му и не остана време предишния път , но е сглобен и готов за монтаж.Аз не съм професионален газаджия но си правя всичко сам и съответно нямам кой знае какъв широк поглед и опит . Това което писах за КМЕто  и Шарка е просто впечатление от това как изглеждат

на вид . Запушването според моето скромно мнение се случва 

поради недостатъчен топлобмен в облята на клапана и леглото му или с други думи около централната част от страната на водната риза трябва да има много повече оребряване което да осигури площ за контакт ( топло предаване)  между тялото на редуктор изпарителя и антифриза а то ударено надве ,натри с 20 мм фреза  един канал и готово:) 

Но , тъй като съм човек с достатъчно житейски опит съм съгласен че понякога  дори по-небрежно направени и изглеждащи машини могат да работят по-добре отколкото добре изглеждащите .

 

Може би също ( ако моите разсъждения са правилни ) да се запушва по често , когато редуктора се ползва на автомобил който по-пълно изчерпва капацитета му по мощност защото тогава и нуждата от  безкомпромисен топлообмен е по-голяма , така че при мен поради ниската мощност този ефект може и да не се прояви .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте, имам А6 Ц5 2.8 193к.с. и до сега бях с този редуктор от линка, http://gurtner-autogas.com/en/page/lpg-reducer-vapojet-luxe.html но мисля че, взе да се предава. Колата е със  сонда, тръба и клапан на 6мм и не съм имал проблем с налягането. Иска ми се да взема shark 1500, дали ще се справи с колата на 6мм? 

Мисля, че редуктора е проблемен защото от 2-3 дни,  като обърне на газ и още не е загряла хубаво при подаване на газ  придърпва, копчето на фобоса започва да мига, че влиза в някакъв авариен режим и записва грешка много високо налягане на газта. Дали ще е редуктор или сензор не знам, тези дни докато е студена ще я закача пак и ще гледам по-обстойно, но проблема е буквално от 2 дни и загрее ли хубаво се оправя. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последно време доста МАР-ве смених на Фобос, пробвай от настройките да махнеш МАР-а и виж как ще се държи колата, ако минава без никакви ядове значи си за сензор и редуктора ще живее.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.08.2019 г. at 7:31, Муцев написа:

 

Колега, дП от 1400 се беше вдигнало на  1700 от самосебеси и и при защитна стойност 2700мб прехвърляше на бензин и придърпваше защото не беше загрял на пълно двигателя, така си го обеснявам. Сега намалих дП пак на 1400 и вдигнах малко защитната стойност и е добре. Иначе с тройник закачих манометър и стойностите от сензора и манометъра съвпадаха. Също разкачвах маркуча и Pgas и мап показаха атмосферното налягане. Ако реша да сменя редуктора какво би препоръчал, като сондата и тръбата са ми на 6мм, това как ти се струва? http://www.auto-gas-bg.com/bg_BG/produkt/reduktori-24/reduktor-kme-s6-517.html

Благодаря

Редактирано от bat'joro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на S8, просто щото не обичам компонентите да са на ръба. Няма ядове ако е с термопластика, ако е мед обаче не е добре.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KME Extreme заедно с EMER Paladio са най-мощните редуктори с най-голям топлообмен и газта не изтива дори при екстремно шофиране.Моето лично мнение и наблюдение също е такова но ако позволите да добавя само че паладиото има вътре серпентини като на заволито и който го познава знае какво да очаква.За екстрима пък наблюденията ми са че не е много подходящ за турбо автомобили,поради конструкцията му и е възможно свръхналягане при кът оф...аз лично залагам за турбо на туина поне спрямо екстрима се държи по-стабилно в това отношение


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстрима е ненужно мощен и скъп за тази кола и няма серпентини. KME SILVER S8 е напълно достатъчен!


Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам турбо благодаря 

А как препоръчвате да се разтрои гаста за двете реики понеже при мен я разтроиха с филтър

Газовото е бардолини ако е от значение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...