Jump to content

Allroad Тресе волана адски на спирачки


Tumbev

Recommended Posts

Привет колеги , от скоро време се засили едно тресене на волана при натискане рязко на спирачки  . Горе долу ми е ясна схемата за Накладки и Дискове, но скоро ги сменях, има няма 4000 км Ходовата част не е в окаяно състояние, преди дни ми се наложи да сменя само задна възглавница и 2 горни носача отдясно. От криви или небалансирани гуми възможно ли е ? или за Реглаж преден мост ? Дайте съвет :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са се изкривили новите дискове вече такива боклуци продават че почти е неизбежно.....

Аз така сменях два комплекта накрая си ги покарах така 3-4к и се поукротиха..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, зависи какви дискове си сложил, ако са ОЕМ - не би трябвало да са криви. Ако са АТЕ афтърмаркер - май криви доста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених моите задните дискове с АТЕ,ще ги видим.Някой знае ли предните дискове колко са дебели като нови,и колко им е минимума,преди да се сменят.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.02.2018 г. at 22:19, Tumbev написа:

На специален струг ли се правят или да търся обикновен стругар ?

Ако си от София на ъгъла на К.Величков и Стамболийски ги правят . Даже без да ги свалят :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто информативно, как ги правят без да ги свалят? Освен да ги вдигат и да има дават газ, за друг начин не се сещам.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това без да ги свалят , после може други работи да сваляш за ремонт :)   ....   и то по скъпи от оригинални дискове :) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с АТЕ афтърмаркет и първите 100-200 км спирах много, много внимателно точно поради тази причина. Дори ми дадоха гаранция за тях.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

ако проблемът с тресенето при спиране не е в дисковете (вече бяха на стругар) и накладките, какъв може да е?

При мен тресенето се появява при плавно спиране и се тресе цялата кола, не само волана.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са пристъргани и си с нови накладки? Защото ако са старите и са се износили накриво, може да си е от тях.

Баланс на гумите, макар че тогава основно при някаква скорост се тресе волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен.И отделно сега в снеговете дисковете се нагряват,забиваш се в някоя пряспа в снега,и горещи дискове в студения сняг,веднага се изкривяват,моите предни така ги подредих.Отделно дисковете имат лимит,износят ли се под него-нови,стружка няма смисъл-тънки са.При тресене волана на спирачки-предните дискове са криви 100%,може и старите накладки също да са износени накриво и да е от тях.Това е моето мнение колега.Някой знае ли колко е минимума за предни дискове,нови мисля са 321х30.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай само на спирачки ли тресе,иначе не тресе ли,не се ли усеща нещо.Питам,защото темата ме интересува.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента предните ми дискове са леко криви,ще ги сменям скоро или стружка,ако позволява,при плавно натискане на спирачките тресе леко някакво време и спира,като са горещи дисковете,тресе повече,но само при плавно спиране,при рязко спиране не тресе,явно няма време да тресе.Всичко това става извън града при скорост над 100 км,в града не се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен след едно аварийно спиране от 140 започна да ми тресе леко само при малко натиснат педал, но след 7-8 месеца се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с нови накладки и дискове , в началото не тресеше но в момента съм  на 2000 км и си ми тересе пак , особено от 200 като тръгна да спирам доста се усеща ..

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирания от 200 си има други дискове и накладки...кви са тия надежди, че сериен автомобил може да издържа на такива издевателства със секундно затопляне до червено...не знам от къде ги решавате/четете или по някаква причина не разбирате. Особено в тоя туч в котва пред предната ос. Дори автомобил с разпределение на тежестта 50/50 поема 2/3 от спирачното натоварване от предните колела, пък какво остава 60/40...

Имаше тук един екземпляр с такива подобни проблеми(както карал "спортно" със чести намалявания от 180 до 60 му тресяло) препоръчах му...парашут.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...