Jump to content

Дилема / Избор на летни гуми 235/40/18 XL


Recommended Posts

DTM джантите 18" на Марто нямат нищо общо със съответните такива 17" за Б7.За цени да не говорим. Аз не бих ги сменил.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Са ще видиш Марто как ще тества или Дейтъна в тоя размер или Дебика-та дали държат на наще дуПки ... то друго притеснително за тия гуми (освен страничния борд ) от този клас няма ... на мокро класовете са високи,на икономия също,усилени са с предпазен борд за джантата ... какво друго може да ми поднесе изненада - незнам :bia: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш за мен ли говориш? :hilezh: Дайте отзиви нексен https://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/3007010220583658/, или https://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/3007010252026670/? Имам и опция за чисто нови нексени 245/45/18 дот 17 за 125 лв/бр, но на джанта 8J ги дават на предела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това било индонезийски завод работещ с технология на континентал, дали е градска легенда http://www.accelera.bg?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225 е малко, но 235 е перфектното -  борда, трябва да работи (пази и джантата), а не да е неизползваем
Вариантите са или Дейтъна или Ханкука - едното в евтиния клас, а другото във високия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, martinich написа:

... кой с отзиви за тия менте бриджстони, деитън туринг 2 ХЛ?

Явно е настъпила повсеместна финансова криза ...Нешо което определя пряко безопасността, разхода на гориво и комфорта. Ще се експлоатира поне 3г. и да се правят сметки как ще спестиш дребни суми с Дебица и други подобни ... Аз не го разбирам. 

По въпроса - Дейтън не правят балони, здрави са и дотам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да съм сигурен,че съм се преебал с евтинджосите,съм склонен да тестваме две еднакви коли,по задвижване,тегло,марка и модел,с еднакви джанти но гуми от евтин и скъп клас в еднакви условия,да видим за каква безопасност става въпрос,това е най-реалното,другото са евро-стикери и моабети.

 

Защото никой не ми гарантира на смотания асфалт ако въобще е такъв,че с Мишелин-а ще спра 10-20 ... метра преди да спре Дайтона,Дебиката и производните им.

Както и че тъй наречения мек борд на Континентала няма да стане на жабки или да скъса тел и да се изкриви,така ли е или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм късал веднъж борд на конти, в ръбче на бордюр, бързах, не събразих завоя и превзех бордюра. Не мисля, че има гума, която да удържи подобен удар. Карам само конти, като нови 6-7 комплекта съм сменил, и 2-3 заварено положение от 15-ки до 18-ки, зимни и летни.  Драма с "меки бордове" не съм имал. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как само в Бг  се оплакват от Конти, явно са свикнали да превземат бордюри и да карат офроуд
Аз съм доволен от зимните си Контита

Марто, я се "набутай" с приятните гуми на добра цена и си свиркай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, MAPTO7007 написа:

Аз пък да съм сигурен,че съм се преебал с евтинджосите,съм склонен да тестваме две еднакви коли,по задвижване,тегло,марка и модел,с еднакви джанти но гуми от евтин и скъп клас в еднакви условия,да видим за каква безопасност става въпрос,това е най-реалното,другото са евро-стикери и моабети.

 

Защото никой не ми гарантира на смотания асфалт ако въобще е такъв,че с Мишелин-а ще спра 10-20 ... метра преди да спре Дайтона,Дебиката и производните им.

Както и че тъй наречения мек борд на Континентала няма да стане на жабки или да скъса тел и да се изкриви,така ли е или греша?

Да,всички търсещи да минат тънко с евтини гуми се самоуспокояват по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, MAPTO7007 said:

10-20 ... метра преди да спре Дайтона,Дебиката и производните им.

Достатъчно е един метър по-рано да спреш....че втора такава кола няма да намериш...и ще трябва да вземеш Б8-ца :razz:

 

10 hours ago, martinich said:

Дават ги максимално 245. Идеално 225/235, минимално 215. 

Не знам защо се дъвче през няколко години - тази таблица без височината на гумата е безмислена.

Джанта 8" е точно по средата на нормата за 245/45....

A8 с оригинални джанти 8" е с гуми 255/55. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, robobug написа:

Достатъчно е един метър по-рано да спреш ...

 

Врии от такива коли,само пари да има :hilezh:

 

С мойто пенсионерско каране и сегашните M.PS3 ще ме изкарат  но впредвид интензитета на пътуване при мен,не ми се рискува с гуми на ограничител пък били те и премиум марка,а наистина на сух асфалт се държат впечатляващо добре въпреки 4-те си милиметра грайфер,на мокро ги няма то е ясно.

 

Е ся карах едно В7 на предно с 4 чисто нови Дейтън-а на 16-ки в стандартен размер,колата имаше добро поведение на пътя,даже ни ми се сториха толкоз шумни за 72Дцб.

Но пипайки страницата ми се видя мека,да не са XL-ки,а са стандартни,грайфера е мек и свеж и мисля,че ще покрият нормата на евроетикета.

Произведени в Италия пишеше ... ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3-4 години бях купувал 4 чисто нови и много пресни дайтонки. На второто лято ми се сториха доста вдървени. Зимата продадох колата и го подарих . Аз лично не съм доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Такива Дайтони или друг модел,това е важно уточнение колега.

 

п.п Днес приемам и подаръци,може и колективни така да се каже :hilezh: :hilezh: :hilezh: :bia:

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Реших се да тествам и взех: Dayton Touring 2 - 235 40 18 XL FR DOT 0718 (Made in Italy) 7.1мм. измерен грайфер на гумата като нова.

Края на лятото ще пиша първи отзиви и така нататък ... 

 

32157963_1955773227829568_87315611815352

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те до края на сезона сигурно, ще издържат по интересно, ще е следващия сезон, че оплакванията са от втората година нататък.

Иначе честито и безаварино :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една малка и незначителна подробност,която сподели гумаджията с учудване,че две една от тях не показа че има нужда от тежести,а другите са с по 10-15 грама ... изненадан беше и каза: Явно са вдигнали качеството на въорисните.

 

п.п Оплакванията не ги знам,щот май преди 4.5 години модела не е бил Touring 2 .... но колегата не уточни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам фокуса с Dayton,първото лято ОК,второто към края на септември на мокър асвалт почнаха да се държат като гуми на 6 години.Сега ще им е трето лято,но ги сложих само защото колата не се кара в голям град и почти никога извънградско.

Шума е доста голям.

Не бих купил повече тази марка :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нека се уточняват малките подробности, като- размери, модел, дот и т.н. на коментираните гуми, защото е кат определението - малко бременна
То, няма прилика в тестовете на ADAC м/у два размера на един модел, а тук се обединяват коментарите до- и аз имах Дейтън

Марто, малкото баланс е показателен за качеството на изпълнението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето има голяма прилика в тестовете на АДАК - обикновено премиум марките са на първите места. Независимо от модела, размера и годината на теста. "Обикновено", защото винаги има и изключения.

 

Това, че гумата няма нужда от баланса е много хубаво....но няма много общо с представянето й в пътни дисциплини като спирачен път, аквапланинг, шум, стареене.....

 

С любопитство ще очаквам отзиви при втория сезон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...