nerox66 Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте.Карам Audi A4 с мултитроник 2009г. и имам следния проблем. "Когато говорим за нормално движение Multitronic работи прекрасно. Но при превключване на предавката на преден или заден ход, момента на потегляне се забавя, оборотите на двигателя трябва да достигнат до 12000 в минута или повече и едва след това колата внезапно и бързо тръгва , което не ти позволява внимателно, бавно и прецизно маневриране. "Особено лошо е, ако трябва да се паркира на наклон или да се прескочи бордюр, тогава колелата се ударят жестоко".Кутията е със подменено масло.Филтъра не е сменян поне така казаха майсторите във VW че не се сменява. Редактирано 25 Февруари 2018 от nerox66 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristiyan.rizov Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Имам същият проблем , подължавам да следя темата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 (Редактирано) Аз имам теория за мултитрошляка и неговото първоначално потегляна на първа / задна скорост.... По принцип в мултиторника има една джаджа, която се нарича suction jet pump или "увличаща" помпа - тя играе много важна роля при потегляне от място, защото по това време съединителите са натоварени и имат нужда от повече масло / охлаждане, а основната помпа не прави достатъчно дебит поради относително ниските обороти на двигателя. Та в 99% от случаите с проблеми при потегляне едната от причините е в suction jet pump - реално погледнато това е една пластмасова хуйня с един клапан и пръскалка... изглежда малко като спечелена от шоколадово яйце, а не като основен възел в автоматична скоростна кутия. Добре е когато отворите кутията да огледате на какъв хал са останалите елементи (верига, конуси, клапанно тяло), а не да смените само jet pump-a. Ако искате да се ограмотите малко повече за мултитрошляка, ето един high level документ от Ауди: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_228_d1.pdf Успех с ремонтите. Редактирано 27 Февруари 2018 от BECKO 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Това вярно ли е само 310 нютона понася тази кутия че най-масовия 143 коня дизел е вече извън нормата за въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Това SSP е за първото поколение мулти-та, в по-новите версии може и да са повдигнали (малко) прага на въртящия момент... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nerox66 Публикувано 28 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 благодаря ше я изчакам да се строши и тогава ремонтец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Ако отлагаш достатъчно дълго накрая ще спре да тръгва изобщо... и ще си запалил съединителите на 1000%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Е това не мога да разбера, купува се автомобил(при немските е двойно по-скъпо) и се чака да се случи фатална повреда за да влезе в бокса...?!? Sent from my E5823 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nerox66 Публикувано 27 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 няма ли накакъв начин да не се отваря кутията това е доста сложно иначе си включва скоростите много плавно от волксваген ми казаха че всичко е наред даже един от хората им я покара и каза че всичко е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Март 2018 Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 Не, няма как да стане без да се разглобят скоростите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nerox66 Публикувано 28 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 а като пари колко струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata1337 Публикувано 6 Април 2018 Доклад Share Публикувано 6 Април 2018 Колеги защо първо не пробвате с адаптация на кутията,процедура която се извършва с ваг ком. Преди седмица,на мой приятел кутията започна да чука зловещо когато загрее,не задържаше на наклон когато беше на директ. Сменихме маслото направихме адаптация и за сега няма и помен от проблемите ,чак не повярвах,каква осезаема разлика имаше. Знам че след всяка смяна на масло задължително се прави адаптация. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
multi Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Здравейте,знаете ли майстор на мултитроник в Старозагорска област Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MonsterBS Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 (Редактирано) Здравейте колеги от 2 седмици съм собственик а4 2.0 тди мулти 2012 и аз имам подобен проблем,при потегляне да Д или Р тръгва бавно и ако има няква по голяма неравност или някакъв праг като подам гас и придърпва даже днес и ми угасна. Пробвах я на голямо нагорнище от място да тръгна няма проблем,в движение я натискам докрая няма проблем. Сменил съм маслото и филтъра ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели! На 2/25/2018 at 14:11, nerox66 написа: Здравейте.Карам Audi A4 с мултитроник 2009г. и имам следния проблем. "Когато говорим за нормално движение Multitronic работи прекрасно. Но при превключване на предавката на преден или заден ход, момента на потегляне се забавя, оборотите на двигателя трябва да достигнат до 12000 в минута или повече и едва след това колата внезапно и бързо тръгва , което не ти позволява внимателно, бавно и прецизно маневриране. "Особено лошо е, ако трябва да се паркира на наклон или да се прескочи бордюр, тогава колелата се ударят жестоко".Кутията е със подменено масло.Филтъра не е сменян поне така казаха майсторите във VW че не се сменява. Колега какво се оказа че и аз май имам същия проблем Редактирано 24 Юни 2019 от MonsterBS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agaev Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Колеги проблемът ми е следният: карам ауди а4 б8 мултитроник 2012 година , като говорим за нормално каране никакъв проблем, но като спра на наклон потеглянето трябва да се случи с повече газ , даже и придърпва. Това го прави само на преден ход, на задна никакъв проблем. Може ли някой да сподели дали е имал същия проблем, че и майстори няма в моя край и яко дертове събирам. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Най-вероятно е износен съединителя за предна, а този за задна е добре, тъй като се използва много по-рядко. Маслото кога е сменяно за последен път? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agaev Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Преди 2 дена , мислех , че е от маслото но го смених и няма резултат. От място на равно колата няма проблем, единствена проблемът е при по голям наклон. Другият въпрос ми е мога ли да карам така и ще се развали ли нещо друго? П.с. благодаря за бързият отговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 След като го прави само при наклон има още доста живот в съединителя и можеш да я караш така. Ако те дразни можеш да му направиш една адаптация през ваг-ком. Точно как става е описано тук: цък! 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agaev Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Благодаря още веднъж 🙂 Приятен ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 И аз имам подобен проблем. Преди няколко месеца бях да ми тестват мултитроника, вързаха го с някакъв таблет и едно момче покара колата доста бясно. Първоначално го направи, но след като се покара 10-15 с бясно темпо (предимно кик даунове) изчезна. Тръгвали сме по наклонена улица с кик даун и гумите боксуваха, но не е имало раздрусване и колата си потегляше напълно нормално. Софтуера който беше свързан с таблета не отчете грешки и ми казаха че това с потеглянето не е проблем а просто маслото не се е загряло.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agaev Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Тук в един друг форум, обясняват че придърпване е симптом на заминал маховик. Някой компетентен по въпроса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 На 10.08.2019 г. at 14:22, Minkar написа: И аз имам подобен проблем. Преди няколко месеца бях да ми тестват мултитроника, вързаха го с някакъв таблет и едно момче покара колата доста бясно. Първоначално го направи, но след като се покара 10-15 с бясно темпо (предимно кик даунове) изчезна. Тръгвали сме по наклонена улица с кик даун и гумите боксуваха, но не е имало раздрусване и колата си потегляше напълно нормално. Софтуера който беше свързан с таблета не отчете грешки и ми казаха че това с потеглянето не е проблем а просто маслото не се е загряло. Sent from my iPhone using Tapatalk Бясното тръгване от спряно положение е много вредно за съединителя на Мултитроника. Ако е само по време на диагностика не е проблем, но ако се прави редовно съединителя заминава за нула време. Много хора забравят че това не е обикновен автоматик с хидротрансформатор, където можеш да си го лончваш колкото си искаш без последствия. При мултитроника е добре да се тръгва от спряно положение с малко газ, докато се достигне 5 км/ч и съединителя напълно зацепи. След това можеш да го настъпваш до дупка без притеснения, тъй като напрежението е вече изцяло на конусите и веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nerox66 Публикувано 12 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 (Редактирано) И при мен има едно забавяне и придърпване при потегляне но аз си карам така за сега не мисля да я отварям кутията щото е много работа и свързано с много пари иначе и не знам къв може да е проблема трябва си майстор който ги разбира да каже. Редактирано 12 Август 2019 от nerox66 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 Бясното тръгване от спряно положение е много вредно за съединителя на Мултитроника. Ако е само по време на диагностика не е проблем, но ако се прави редовно съединителя заминава за нула време. Много хора забравят че това не е обикновен автоматик с хидротрансформатор, където можеш да си го лончваш колкото си искаш без последствия. При мултитроника е добре да се тръгва от спряно положение с малко газ, докато се достигне 5 км/ч и съединителя напълно зацепи. След това можеш да го настъпваш до дупка без притеснения, тъй като напрежението е вече изцяло на конусите и веригата.Да така е и за това аз много внимателно потеглям и се стремя да пазя кутията. За диагностика аз отидох защото имах същия проблем като колегата - придърпваше ми като потегля рязко по наклон. Конкретно кръговото на Драгалевци когато идваш от центъра. Там реално за да се включиш стоиш на наклон и съответно трябва да тръгнеш рязко когато видиш дупка за да се включиш в трафика. Та закарах колата за тест и момчето я подкара с кик даун и при такова тръгване дори на равно направи придърпване. След около 10-15 мин яко каране от придърпване нямаше и следа. Както писах и по рано тръгвахме по супер наклонена улица с яка газ гумите свистяха, но придърпване нямаше. Обясниха ми че това нещо се получава защото маслото не е загряло и не е някаква повреда. Софтуера също не хвана нищо. Може ли да каже някой компетентен доклолко това е гаранция че наистина няма проблеми по кутията.Незнам дали е удачно да пробваш да покараш колата 30 мин (може да пробваш и малко по агресивно) и след това да пробваш потегляне по стръмна улица.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Ами не съм съгласен със заключението, защото ако беше така, това придърпване щеше да го има на всички коли. На моята например го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване