ivan_belicha Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Здравейте Бях се ориентирал към друга марка и случайно покарах едно такова Ауди , останах очарован. Колата е швейцарска автоматик който включва без да го усетиш комби е 4х4. Дайте ми съвет и мнение за този модел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 3.0 TDI няма в А4 В6. За бензина е вярно, но определено информацията е оскъдна, а този е сравнително "специфичен" двигател ... уж. Намесвам се в темата, защото и на мен ми е любопитно, а чета дооооста различни мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_belicha Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Бензин на 211000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Тъкмо е за смяна на ремък. Процедурата е по-скъпа от нормалната. Колата работи добре на газ, разходът на бензин е сравнително висок, за това, което предлага мотора. Много скъпи вариатори. Ако е карана с хубаво масло няма проблеми с тях.....Ако не - остава само високия разход. По-тежко обслужване, като всеки V-образен мотор.....тих е, лек е (за v6), тръгва добре, нагоре няма никой.....абе всичко е изписано за този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 преди 22 минути, robobug написа: Точно. Общо взето, като го купиш, за качествено обслужване в сервиз, дето е обслужвал такъв мотор, си приготви към 2000 лв за всичко от-до. Не рискувай с гаражни майстори, че ще ти излезе през... Това в случай, че се навиеш да вземеш такава кола. Обича да харчи масло, дори и да е карана цял живот с хубаво такова. Ако пък е карана с каквото има, е ужас, като ALT мотора. Разход на бензин градско, зависи колко я натискаш, но под 18 не очаквай. Може и 30 да удари. Извън градско е средно 15, ама трябва да си спокоен шофьор. ГИ средна хубост е към 1500 лв. Взимай ръчка, че автоматика може да те изненада, а и там е цифра, и обслужването и ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Всичко друго вярно, ама за разхода пълен филм. Градско очаквай от 12, а извънградско от 7.. на газ 2-3 литра отгоре Според задръствания и натискане на колата не очаквай със сигурност да "удари" повече от 7-8 литра отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Имал съм такъв мотор, от личен опит казах, какъв разход дава. Сега кумувете се борят с една такава гад. При тях е идентично. Е, и в двата случая, колите бяха автоматик, но пак харчат доста над 12 градско и 7 извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b6-8e-3.0-v6-220hp-quattro-4375 15.8 градско по книжка.... значи реално доближава 18 Извън 9-10... Как ги праииите теЗ 12? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Мани какво пише. Еле па на тоя двигател някой вакуум да не е как трябва и да не прави сместа как трябва. Хем не върви, хем харчи. Сети се от къде знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Вакум, бензинови инжектори, които като се кара на газ се зацапват и трябва чистене, тръбите на картерните газове са пластмаса и като остареят се чупят като сламки и след това е голям филм - само нови оригинални 450лв с клапана. Вариаторни колела за газоразпределението, които са по 400лв бр - има 4бр. Над 400 000км си заминават. Ангренажния ремък се зацепва само със специален инструмент, само за този двигател. Все неща, които задължително изискват надежден сервиз за проверка на автомобила и последващо обслужване и ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legendata75 Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Привет на всички, Прочетох доста внимателно отзивите. Препоръката ми е определено положителна. Моя е А4 Б6 Quattro 3.0 ASN 2005г., автоматик В началото , като всяка 100г кола, си иска нейното. Пълно ревизиране на вакууми, обслужване , преглед на всички връзки и компоненти , грубо както казаха по-горе колегите 2000/2400лв, при мен 2370лв. Дори смених и автомата за затваряне на предния капак. След пълното обслужване и нормална поддръжка , Ви казвам на всички , дизел никога и няма такъв кеф от тази кола. Имал съм доста коли и всички съм обслужвал истински , но тази за първи път ме грабва. Разход градско 13/15 Извънградско 9/11 Зависи как в караш, а за зимата нямам коментар просто С две ръце съм за тази кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Да покаже колко хубав мотор е АСН-а. Като оня пич, къде искаше 10к за Ц5 и след няколко месеца се оказа, че има пукнат блок.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 (Редактирано) Ако ще взимаш V6 по-добре 3.2FSI в B7 или 4F. Редактирано 10 Юни 2019 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2019 Ей го, хубав 4Ф седи в раздел Продава се.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts